The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Nope, kan niet. Je kan wel van USB naar Parallel, dus een paralelle printer op een USB poort van de PC hangen.
Dus je zal toch voor zo'n kaartje moeten gaan. Waarom is dat eigenlijk geen optie?
Dus je zal toch voor zo'n kaartje moeten gaan. Waarom is dat eigenlijk geen optie?
ja dat wist ik, en ik wist nie zeker of het een optie was. het is namelijk nie voor mij, maar voor de achterburen. wij kopen die printer (hp 656c bij aldi) sowieso, maar hun printer was kapot, dus wij hun vragen of we er voor hun ook een mee moeten brengen, maar hun hadden dus geen usb. is een pentium 75 die afschuwelijk wordt afgebeult (win98 meer dan 10 gig HD).
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
(P75 = PCI, W98=USB ondersteuning) = optie. Tenminste, als er een PCI slot vrij is.
Afdrukken zal alleen wel traag gaan. De oudere inkjet printers konden met eenvoudige tekst de lettertjes zelf wel vormen, de nieuwere (ook wel windows printers genoemd) eisen van de PC dat ze de pagina puntje voor puntje doorkrijgen. Daarvoor moet de processor dus gaan lopen rekenen. Nu zal tekst nog wel te doen zijn, maar een plaatje?!?
Afdrukken zal alleen wel traag gaan. De oudere inkjet printers konden met eenvoudige tekst de lettertjes zelf wel vormen, de nieuwere (ook wel windows printers genoemd) eisen van de PC dat ze de pagina puntje voor puntje doorkrijgen. Daarvoor moet de processor dus gaan lopen rekenen. Nu zal tekst nog wel te doen zijn, maar een plaatje?!?
Die "nieuwere" printers valt wel mee, want deze GDI-printers (die dezelfde taal spreken waarmee in W'95 en W'98 de communicatie met de drivers van de grafische kaart plaatsvindt) worden onder NT, XP en 2k niet ondersteund. Er is maar een beperkt aantal printers wat alleen GDI spreekt, het is vrij populair geweest bij the all-in-one printer/fax/enz., omdat het erg weinig intelligentie in de printer zelf vereist, en de all-in-one's typisch dezelfde doelgroep hadden als W'95/W'98.
Is je inkjet-printer een GDI-er ? Als er een NT-driver voor bestaat niet.
Is je inkjet-printer een GDI-er ? Als er een NT-driver voor bestaat niet.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
doet er niet toe, mijn pc is prima in orde, maar hun pc wordt zo afgebeult dat ie zo vaak crasht etc. waarschijnlijk krijgen ze een hoop hardware conflicten door die usb kaart.
in november hebben ze geloof ik pc prive dus dan krijgen ze perhaps een nieuwe pc en dan zien ze maar weer verder. en BTW, als je voor 15€ een usb kaart moet kopen is het voordeel van de printer 0ok weg.
hehe, dat ding kost bij ALDI maar 59€ incl. inktpatronen, das dus goedkoper dan twee losse inktpatronen (een zwart een kleur). nu hopen dat ze er nog een hebben
in november hebben ze geloof ik pc prive dus dan krijgen ze perhaps een nieuwe pc en dan zien ze maar weer verder. en BTW, als je voor 15€ een usb kaart moet kopen is het voordeel van de printer 0ok weg.
hehe, dat ding kost bij ALDI maar 59€ incl. inktpatronen, das dus goedkoper dan twee losse inktpatronen (een zwart een kleur). nu hopen dat ze er nog een hebben
Pagina: 1