Ik heb een aantal foto's van een achterkant van een paneeltje met daarop een Russische tekst.
Ik ben gevraagd of ik deze tekens wat leesbaarder kan maken in die zin dat ze op paier gezet kunnen worden om vervolgens vertaald te worden. Ik heb dus eigenlijk 2 serieuze oproepen aan creatief fotosoepend GOT: Wie krijgt deze tekst beter dan ik "naar voren"? En zijn er wellicht Tweakers die Russisch kunnen lezen?
Met een antwoord op de eerste vraag ben ik al heel erg blij overigens.
Ik ben zelf aan het klussen geweest en post de resultaten hieronder (met een link naar het origineel). Toch moet het denk ik beter kunnen. Alvast erg bedankt voor de moeite.
800x600 versie:

mijn resultaat:

het origineel
iets meer naar rechts na mijn poging:

origineel
Ik ben gevraagd of ik deze tekens wat leesbaarder kan maken in die zin dat ze op paier gezet kunnen worden om vervolgens vertaald te worden. Ik heb dus eigenlijk 2 serieuze oproepen aan creatief fotosoepend GOT: Wie krijgt deze tekst beter dan ik "naar voren"? En zijn er wellicht Tweakers die Russisch kunnen lezen?
Met een antwoord op de eerste vraag ben ik al heel erg blij overigens.
Ik ben zelf aan het klussen geweest en post de resultaten hieronder (met een link naar het origineel). Toch moet het denk ik beter kunnen. Alvast erg bedankt voor de moeite.
800x600 versie:

mijn resultaat:

het origineel
iets meer naar rechts na mijn poging:

origineel
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford