Toon posts:

Finlux dvd 511 geheime menu

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Howdy

Heb zonet deze gekocht

http://www.finlux.nl/images/product/dvd_511_gr.jpg

echt bijzonder mooi apparaat, kan alleen nergens het geheime menu vinden (de toetscomi) weet misschien iemand deze ? (heb de 510 combi al geprobeerd)

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-12-2025
Hi ,
Wel een flex spelertje , ik weet dat menu niet , maar kun je ook vertellen welke mp3's die allemaal kan afspelen (vbr, bitrates etc..). Ik zit eraan te denken om zoiets te kopen voor m'n mp3 bibliotheek 8) . Weet je ook welke mp3 chip erin zit? .
bedankt alvast.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Topicstarter
ik zal ut eens testen, weet niet welke chip erin zit, meer info is hier nog te vinden : http://www.finlux.nl/producten/dvd/dvd_511.htm

vind het best wel jammer dat het (nog) niet is achterhaald.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03 08:04

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

probeer deze eens:

drukop: setup
ga naar: instellen algemeen drukop: play
ga naar: tv weergave
drukop: stop
drukup: |<<
drukop: >>|

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Je kan de code voor het "geheime" menu bij Megapool verkrijgen!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt beschuitfluiter, helaas werkt deze ook niet... ik loop wel even naar megapool, bedankt delfosso voor de tip!

over de mp3 (vbr) dat speelt perfecto, geen probs daarmee.

Verwijderd

Topicstarter
de megapools in amsterdam krijgen deze dinsdag binnen en kunnen me dan pas vertellen wat de code is, ben dan net over me zichttermijn heen :( dat red ik dus niet...

delfosso, misschien als je er nog langs komt, denk even aan mij :+)

Verwijderd

kijk hier eens

http://www.dvd.reviewer.c...region/full/Finlux510.asp

is eigenlijk voor de 510, maar misschien werktie ook voor de 511

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:13
deze dan?

Procedure regiovrij:
1. Zet de DVD-speler aan met de powerknop voorop het apparaat zonder een disk.
2. Vervolgens drukt u op de afstandsbediening de 'set-up'knop. Een menu, genaamd 'instellen hoofdpagina' komt tevoorschijn.
3. Druk nu op de 'stop' knop. Vervolgens drukt u op de 'skip back' knop(I<<). Daarna op 'skip forward' (>>I), een nieuw menu menu met de naam 'factory control page' verschijnt op het beeld.
4. Kies 'region ID' met de pijltjes op de toetsen van de afstandsbediening. Eenmaal bij 'region ID' drukt u op naar 'rechts' met de toesten met pijltjes op de afstandsbediening.
5. Nu kunt u de gewenste regiocode kiezen, geadviseerd wordt voor 'BYPASS' te kiezen wat uw DVD-speler regiovrij maakt.
6. Druk nu op 'Play' (>) om de gewenste instelling op te slaan en beëindig de procedure door op de 'set up'-knop te drukken.

Verwijderd

Topicstarter
ook jij bedankt reller voor de moeite maar het gaat al "mis" bij regel 2, ik zie namelijk onderin beeld staan : "Instellingen: Uitgang" dus geen instellingen hoofdmenu..

als ik toch de codes voorbij race dan komt de logo terug zodra ik op stop druk..

enne R01X0, die werkt dus niet (kijk maar, me 1ste msg)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-03 14:55

r0b

Sorry voor de mega-kick, maar ik zit hier met een Finlux DVD-212, en heb alle (op GoT en op Google) beschikbare methoden al geprobeerd.

En tóch, wil dat gekke 'easter egg menu' maar niet komen. :P

Ik ook heb van de Megapool hun std Finlux-regiovrij-maken ding meegekregen, waar precies instaat wat reller zei.

Is er iemand die ervaring heeft met de Finlux DVD-212 :?
Pagina: 1