wat vind jij van: Alcatel 511 ?

Pagina: 1
Acties:

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik heb dat ding sinds 5 daagjes en hij bevalt me tot nu toe goed (eerste mobiele tel. trouwens). Ik vraag me af wat de andere tweakers van et beesje vinden.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:18

Maxow

Hidden Sound System

klote phone :P

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ik heb 'm, maar doe 'm weg voor een Nokia 6510...

op zich leuke gsm voor weinig geld, maar ik hecht veel waarde aan snelle besturing (menu, sms etc.) en daar blinkt de 511 niet echt in uit...

je zou de 511 kunnen vergelijken met de Nokia 3xxx serie, relatief goedkoop, voldoende functies voor doorsnee gebruiker...alleen de 511 heeft als voordeel dat-ie erg licht en klein is...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• random
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 20:54

random

Lost his marbles

Ik heb een tijd over deze phone zitten denken, maar ben toch voor de Ericsson R600 gegaan.. Toch een gerenomeerder bedrijf met een (imho) beter imago.

Ik heb de 511 niet echt in handen gehad (ja, niet werkend testexemplaar) maar de Ericsson werd ook gunstiger aangeboden bij het abonoment wat ik had gekozen..

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik vind het iig géén gadget! :P

Verwijderd

Zwaar lelijk ding (sorry) en dat ding heeft een nog ergere menu indeling dan een motorola.

En dat laatste is nogal veelzeggend.

Mij zou je er niet een plezier mee doen.

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:21

red bull

Keeps me awake !

Misschien meer iets voor internet en telefonie ?

• Fuzzems
  • Laatst online: 24-08-2024
red_bull schreef op 14 augustus 2002 @ 21:58:
Misschien meer iets voor internet en telefonie ?
hmm, wist niet eens dat dat onderdeel van het forum bestond :/

modje?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52
Misschien ff een foto bij de openings post :?

Taal fouten inbegrepen ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
GT => IT dan :)

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 09:24
hm bagger phone gaan vaak kapot

waarom denk je dat kpn alcatel heeft gedumpt lol

Verwijderd

De 511 staat bekend om zijn kuren, dingen zoals spontane uitval software problemen etc..
Daarom is de 512 ook uitgebracht das gewoon de 511 met een blauwe display met alle bugs eruit gehaald en eindelijk een intern gehuegen voor tel nr's.

/me zit te denken de 512 maar eens aan te gaan schaffen

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 21:40:
Zwaar lelijk ding (sorry) en dat ding heeft een nog ergere menu indeling dan een motorola.

En dat laatste is nogal veelzeggend.

Mij zou je er niet een plezier mee doen.
dan heb je de menu-indeling niet bekeken of ik ken andere motorola's. Ik vind de menu's van de 511 best lekker, ze werken alleen TE traag en dat is zeer jammer.

Verder vind ik het een prima foontje voor zn prijs. Zo klein en licht en met een li-ion batterij (die zeer lang meegaat) dat heb je voor dat geld eigenlijk nergens. Het enige probleem is de toetsen die zijn na een tijdje nogal brak. De OK toets is bij mij nu vrijwel dood (naar beneden weigert die al :( )

al met al ben ik blij dat ik mn nokia 3330 ervoor heb ingeruild!

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

thefox154 schreef op 16 augustus 2002 @ 00:32:
hm bagger phone gaan vaak kapot

waarom denk je dat kpn alcatel heeft gedumpt lol
euhm swingetjes zijn/waren goede (wel lelijke) toestellen hoor. ik vind persoonlijk nokia (zeker de 3xxx serie) ook bagger foons...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 09:24
klopt gully, maar na de vele problemen met swing400 heeft kpn maar snel sendo genomen als leverancier lol

• Teun
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 10:48:
De 511 staat bekend om zijn kuren, dingen zoals spontane uitval software problemen etc..
Daarom is de 512 ook uitgebracht das gewoon de 511 met een blauwe display met alle bugs eruit gehaald en eindelijk een intern gehuegen voor tel nr's.

/me zit te denken de 512 maar eens aan te gaan schaffen
Ik heb die 512 en heb daar nog geen problemen mee gehad. Hij was jammergenoeg wel iets duurder dan de 511. Maar dat heb ik er wel voor over, aangezien ik vaak heb gehoort dat de 511 brakke software heeft.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

Gully schreef op 19 augustus 2002 @ 23:10:
[...]

euhm swingetjes zijn/waren goede (wel lelijke) toestellen hoor. ik vind persoonlijk nokia (zeker de 3xxx serie) ook bagger foons...
Nokia's worden imho gekocht vanwege het 'n00b' menu en vanwege de buurman-heeft-em-ook-en-hij-is-goed koop(mis)gedragingen van consumenten.

Siemens is naast ericsson een hele goede tegenhanger voor de nokia's.

Nokia's daar loopt iedereen mee, dat wil niet automatisch zeggen dat ze goed zijn.
Er zijn veel voor- en nadelen aan een nokia.

Motorola heeft een design afdeling waar nokia nog eens flink wat van kan leren die telefoontjes zijn gewoon een lust voor het oog. :o
Maar ga je ze bedienen dan ben je aardig de klos. :D :X
Pagina: 1