[idee] Topic stats in profile?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:42
Het lijkt mij wel een leuk idee om naast het # posts dat een user heeft ook het # topics waarin deze user gepost heeft te vermelden in het profile (evt. nog met een gemiddeld #posts/topic voor de echte statsfans).
Aangezien de huidige search een max. van 400 laat zien, kun je dat niet snel vinden.

Het lijkt mij nou niet dat het veel meer kwaad kan dan de huidige postcount.
Misschien dat de eerste tijd mensen er wel mee spelen omdat het nieuw is, maar dat zal wel gewoon ff showgedrag zijn.
Verder lijkt het mij ook niet echt tot postraces te leiden (trouwens de mods en BC3_Victim zijn denk ik toch niet in te halen ;)).

Het is natuurlijk ook niet echt van megabelang en eigelijk ook niet heel erg nuttige informatie (hoogstens kun je er misschien een mate van behulpzaamheid/betrokkenheid uit halen), maar eerder een leuk aardigheidje voor de toch wel statsgeile Tweakers. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dan heb je meer aan statistieken van posts per topic ofzo,
of aantal topics door jou geopend :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Sowieso lijkt het me niet zo nuttig, maar een gegeven 'Aantal topics geopend / Totaal aantal replies' lijkt me wel handig om de grootste UTFS'ers er uit te vissen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat dubbele posts in 1 topic toch al als 1 werden geteld. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kjev schreef op 14 augustus 2002 @ 19:32:
Sowieso lijkt het me niet zo nuttig, maar een gegeven 'Aantal topics geopend / Totaal aantal replies' lijkt me wel handig om de grootste UTFS'ers er uit te vissen..
Tja, volgens mij heb ik bijna 200 topics geopend, maar ook hooguit 5 om iets te vragen. De rest is SM (:9). Niet echt nuttig lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Compubiter schreef op 14 augustus 2002 @ 19:33:
[...]
Tja, volgens mij heb ik bijna 200 topics geopend, maar ook hooguit 5 om iets te vragen. De rest is SM (:9). Niet echt nuttig lijkt mij.
Hhmz dat zal bij de UTFS (n00bs) wel anders liggen.
Je zult vast ook wel meer posts hebben dan 200. ;)

edit:

Checkt profile: 3293
Bijna netzoveel als ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als deze post resulteert in post 7583 dan heb ik ongelijk. :)
Okay sorry, ik heb ongelijk :(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2002 19:38 . Reden: blatert |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Kjev schreef op 14 augustus 2002 @ 19:32:
Of 'aantal topics geopend' vs. 'aantal topics replied'.

Maar dan moet de HK uiteindelijk wel weer buiten beschouwing gelaten worden natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Dat bevordert alleen maar statsgeilheid en dat wil niemand. Krijg je alleen maar topics zoals "woohoo XXX post gemiddeld vijf keer in elk topic, ben elite".

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Yellow|A schreef op 14 augustus 2002 @ 20:29:
Dat bevordert alleen maar statsgeilheid en dat wil niemand. Krijg je alleen maar topics zoals "woohoo XXX post gemiddeld vijf keer in elk topic, ben elite".
Als dat de statgeilheid bevorderd van iemand is het alleen maar goed.
Het is dan lijkt me de kunst om zo min mogenlijk topics te openen. Nou, als zo'n statgeile user minder snel een topic opend is toch alleen maar goed? Zo'n user zal meer de search gebruiken of andere middelen eerst proberen, als het dan niet lukt opend die pas een topic.
Het lijkt me trouwens dan wel slim om de SM topics niet mee te rekenen...

Dus dat het negatief zou zijn voor statgeile mensen klopt IMO niet echt, maar of er verder nog voor-/nadelen aan zitten..
Het valt dan wel sneller op of iemand GoT als helpdesk gebruikt, maar dat valt sowieso wel op als je z'n posthistory ziet van de laatste 400 posts/60 dagen, en mods kunnen (toch?) al sowieso zien hoeveel topics er zijn geopend door een bepaalde user.

Ik zie dus eigenlijk het voordeel er niet van, maar ook niet het nadeel. Maarja, niet echt nodig dus IMHO.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Yellow|A schreef op 14 augustus 2002 @ 20:29:
Ach dat hou je toch altijd. Kijk maar eens naar topics rond het aftrekken van de HK posts, daarin wordt ook gepost wat iemand voor en na de aftrek aan posts had.

Zolang het maar bij onschulding show/pats gedrag blijft vind ik het niet erg.
De echte overlast voor het forum komt pas bij postraces, en die zijn in principe 'not done' hier, dus daar worden wel korte metten meer gemaakt door mods (mocht dat nodig zijn). Maar die zijn er nu ook niet meer hoor.
Het is inmiddels wel duidelijk dat dat niet getolereerd wordt (net zoals onzin/bull replies).

Verwijderd

Sassie schreef op 14 augustus 2002 @ 19:24:
..........

Het lijkt mij nou niet dat het veel meer kwaad kan dan de huidige postcount.
Misschien dat de eerste tijd mensen er wel mee spelen omdat het nieuw is, maar dat zal wel gewoon ff showgedrag zijn.
Verder lijkt het mij ook niet echt tot postraces te leiden (trouwens de mods en BC3_Victim zijn denk ik toch niet in te halen ;)).

Het is natuurlijk ook niet echt van megabelang en eigelijk ook niet heel erg nuttige informatie (hoogstens kun je er misschien een mate van behulpzaamheid/betrokkenheid uit halen), maar eerder een leuk aardigheidje voor de toch wel statsgeile Tweakers. B)
Waar maak je je dan in hemelsnaam druk om ??? [nofi]

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03
Lijkt me ook niet erg nuttig, zeker niet op dit moment :z

Voordat React een beetje naar behoren functioneert zijn we wel weer een paar maanden verder ;)

(nofi uiteraard)

• Sassie
Het hoeft van mij ook niet bovenaan de prioriteitenlijst :+ , maar leek me gewoon een leuk aardigheidje om tzt eens te implementeren (mits 'men' het een goed idee vindt ;)). Net zoiets als een extra smiley bijv. ;)
Pagina: 1