Toon posts:

Wie heeft een 600dpi kleuren laserprinter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb ik een heel kort vraagje, Wil wil er tegen kostprijs 12 printjes maken van spelkaarten. Als je dat wil mail ik je de pagina's en maak ik het geld over. Op mijn werk heb ik namelijk alleen 300dpp kleurenprinter staat en 600dpi kleurenprinter. Thuis heb ik alleen 600dpi bubblejet printers staan. Het gaat om minime details die alleen naar voren komen op een 600dpi laserprinter.

Bij voorbaad dank. (O ja dat mocht niet)

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

heb op het werk HP8550. Kan dus tot A3 printen.
Woon / werk je in amsterdam?

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op de gemiddelde hogeschool/universiteit hebben ze ook 600dpi kleurenlasers, misschien kun je daar eens binnensneaken !

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Nijkerk, maar als je je E-mail mailt kan ik je alle 12 pagina's mailen. Als je ze wilt uitprinten op goede kwaliteit papier wil ik je alle kosten vergoeden. Inclusief papier, envelop en verzendkosten.

Met vriendelijk groet

Erik van Trigt
E-mail: evantrigt@zonnet.nl
MSN: teddybeartje@hotmail.com

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

TheLunatic schreef op 14 augustus 2002 @ 21:33:
Op de gemiddelde hogeschool/universiteit hebben ze ook 600dpi kleurenlasers, misschien kun je daar eens binnensneaken !
dan moet je een account hebben van de desbetreffende onderwijsinstelling om in te kunnen loggen & printen.

-------------------------------------------
Het is niet zo dat ik je niet gelooft of dat ik je wil rip-off -en. Maar il geef niet zo snel mijn adres (thuis/werk). Wat kost het dan om in zo'n printbedrijf te laten printen (copyshop)?

Verwijderd

Topicstarter
je hoeft ook niet je thuis of werk adres te geven. E-mail adres is genoeg. Ik mail je dan de files (12x A4 ms Word) en mijn adres. Als je ze dan uitgeprint heb kan je ze naar me toesturen en ik stuur dan geld of maak het over op je bankrekening. Copyshop vraagt ongeveer 2 tot 3 euro per A4. Dat zou dan 24 tot 36 euro gaan kosten, dat vind ik diefstal.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 22:04:
Dat zou dan 24 tot 36 euro gaan kosten, dat vind ik diefstal.
Is nog altijd goedkoper dan een kleuren laserprinter te kopen ...

-

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 22:04:
je hoeft ook niet je thuis of werk adres te geven. E-mail adres is genoeg. Ik mail je dan de files (12x A4 ms Word) en mijn adres. Als je ze dan uitgeprint heb kan je ze naar me toesturen en ik stuur dan geld of maak het over op je bankrekening. Copyshop vraagt ongeveer 2 tot 3 euro per A4. Dat zou dan 24 tot 36 euro gaan kosten, dat vind ik diefstal.
vanuit hun perspectief is dit vrij redelijk, een kleuren laser apparaat is enorm duur, en dan hebben we het niet eens over de toners! Daardoor zijn de kosten per print duur, daar heb je gelijk mee... maar diefstal kun je het niet echt noemen.

offtopic:
Dat versta ik weer onder SMS-en...

Verwijderd

Topicstarter
36 euro is wel ongerekent bijna 80 gulden voor 12 A4. Is wel erg veel. Ze maken misbruik van het feit dat erg weinig mensen deze machine niet voorhanden heeft. Je zou de aanschaf moeten nemen (levensduur en afschrijving) en de aantal prints delen door aanschaf toner en A4. Geloof me de kostprijs en redelijke kopyprijs zou ongeveer 2 a 3 gulden zijn

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:06
Even een mogelijke tip; laat de plaatjes afdrukken als een foto. Kijk eens bij Sony, Hema, Kruidvat, etc. voor de prijzen op A4 formaat.

Ik heb even voor je gechecked bij de Kruidvat:
20x30 cm kost € 1.58 per foto en eenmalig € 0.88

-

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

kost ook 1.58 euro bij superfoto met opdrachtkosten van 1.77 euro.
Bovendien hebben ze de juiste software om je beeld bij te stellen & krijg je afgedrukt op fotopapier

Pagina: 1