Toon posts:

tijdslot voor unicast points

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren van het mooie leven,

ik heb een probleem, ik ben opzoek naar een manier om de unicast publish points in windows media server automatisch te laten starten en stoppen. dus eigelijk moet de server of door middel van een schripje of doormiddel van iets bepaalde streams op bepaalde tijden aan en uit zetten.

enig idee......

thanks

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 19:21

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

je zou met een net stop <service> in combinatie met at de server kunnen kunnen afschieten.
Of het ook bepaalde strooms kan kiezen weet ik niet

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:10

Predator

Suffers from split brain

PNS -> NT

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je hier mee.....

PNS -> NT

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:10

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 22:51:
wat bedoel je hier mee.....

PNS -> NT

Dat jouw topic gemoved is :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 18:23
Grappig, anno 2005, 3 jaar later, heb ik exact dezelfde vraag als de topicstarter.

Ik heb een Windows Media Encoder draaien die netjes 24/7 audio encodeert, werkt als een trein.
Op een server draait Windows Media Services die de audiostream netjes aan gebruikers serveert via een unicast publishing point.
Heb er praktisch geen omkijken naar.

Nu wil ik dat mijn unattended audiostream alleen tussen zeg 13:00uur en 15:00uur te beluisteren is.

Het netste hiervoor is om het betreffende publishingpoint buiten het tijdslot automatisch te stoppen en erbinnen weer te laten starten.

Na enig speurwerk via MSDN en Google lijk ik hier weinig over te kunnen vinden.
Het lijkt me toch dat hier meer mensen tegenaan lopen of is de groep Windows Media Services gebruikers echt zo klein.

Onder het motto, niet geschoten is altijd mis; Heeft iemand tips, een bruikbaar voorbeeld, een plek waar meer WMS gebruikers zitten of ben ik gedoemd me in .NET te moeten verdiepen?

[ Voor 5% gewijzigd door Kokkers op 29-09-2005 16:07 ]

Pagina: 1