nummer herkenning o2 en 3410

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hier een beetje vaag probleem hier. Mijn vriendin en ik hebben allebei een nokia 3410 in combinatie met een o2 zakelijk abbo, alleen als zij mij belt, verschijnt alleen haar nummer in beeld en niet haar naam zoals hij in het adresboek staat.

Ik heb haar nummer op zeker goed in mijn adresboek staan, ik heb zelfs haar nummer wat in beeld kwam opgeslagen onder een andere naam in mijn adresboek, maar als ze me dan nog een keer belt, krijg ik weer het nummer in beeld en niet de naam.

Als ik haar bel, dan komt wel gewoon mijn naam in beeld staan. Als zij me belt op mijn nokia 3310 met ben abbo, dan staat daar ook alleen haar nummer. Maar als ze een postbankfoon belt, verschijnt wel gewoon haar naam in beeld.

Aan mijn foons lijkt het ook niet te liggen, als ik van de een naar de ander bel, dan verschijnt in beide gevallen de naam uit het adresboek in beeld. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:04
als je 1 nummer 2 keer hebt opgeslagen onder een verschillende naam dan geeft hij t nummer weer ipv de naam

Tijd van werken, tijd van rusten

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
klanten service van o2?

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
klanten service Nokia!
O2 geeft dat nummer wel goed door, anders kwam het niet op het display.
Die Nokia telefoon vertikt het om de naam er bij te zoeken.

Anoniem: 21103

shadax schreef op 14 augustus 2002 @ 19:03:
Ik heb hier een beetje vaag probleem hier......, alleen als zij mij belt, verschijnt alleen haar nummer in beeld en niet haar naam zoals hij in het adresboek staat.

.....idee?
Hem door haar vervangen......
(Sorry kon het niet laten) :+

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:45

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

niet perongelukt 0123456789 als tel.nr ingetikt terwijl O2 als nummer +31123456789 stuurt?

(moet dan wel het juiste nummer zijn)

[ Voor 0% gewijzigd door AW_Bos op 15-08-2002 09:09 . Reden: wat duidelijkheid :) ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Driek schreef op 14 augustus 2002 @ 22:28:
als je 1 nummer 2 keer hebt opgeslagen onder een verschillende naam dan geeft hij t nummer weer ipv de naam
Na het compleet uitpluizen van mijn adresboek, blijkt haar nummer ook per ongeluk bij iemand anders te staan, in allebei de foons 8)7 . Als ik haar vanavond weer zie, dan kan ik het ff testen, maar ik ga er nu vanuit dat het dan wel werkt. TNX!
AW_Bos schreef op 15 augustus 2002 @ 09:09:
niet perongelukt 0123456789 als tel.nr ingetikt terwijl O2 als nummer +31123456789 stuurt?

(moet dan wel het juiste nummer zijn)
Moet niet uitmaken, ik heb nu alles in mijn adres boek staan met +31.., terwijl ik vroeger alles had staan met 0.., dat werkt allebei, bij de rest van mijn adresboek, goed.

[ Voor 0% gewijzigd door shadax op 15-08-2002 13:01 . Reden: aanvulling ]

Pagina: 1