Toon posts:

[PS2] NBA Street maakt tering herrie ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yo people :) ,

Heb vandaag NBA Street gekocht voor de PS2.
En ik moet zeggen.. een SUPER dope game.. alleen die cd maakt wel een beetje tering herrie in me PS2, is dat normaal ofzo bij deze game ?
Wie heeft er nog meer last van ? zo ja.. met welke spellen ? (misschien ook wel NBA Street )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er met andere spellen geen last van hebt dan zou ik hem gewoon inruilen..

EA weer he :+

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een andere NBA gedaan.. doet precies hetzelfde :?
Andere games geen last van

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ps2's bouwen langzaam aan een EA games fobie op.. ;) spuitje kan helpen

Verwijderd

Topicstarter
aahh.. ff serieus :) wat zou ik eraan kunnen doen.. want het gaat gewoon de hele game lang door --> CD draait aan het geluid te horen erg hard constant

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik zou echt niet weten.. laat er eens iemand naar kijken ofzo, denk dat dat het enige is wat je kan doen, of zelf gaan pielen
beetje vreemd dat het alleen met die game(s) is trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb het spel ook en volgens mij zijn het normale laad-geluiden......of zijn het bij jouw andere geluiden?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Slasher schreef op 16 augustus 2002 @ 09:46:
Ik heb het spel ook en volgens mij zijn het normale laad-geluiden......of zijn het bij jouw andere geluiden?
Het zijn ook laad-geluiden.. maar als het "EA-BIG"-Logo komt.. dan gaat de CD harder draaien lijkt het wel.. en dat blijft je het hele spel horen.. constant ( soms harder.. soms zachter )

Ik heb gehoord dat sommige versies van de PS2 wat meer moeite hebben met het lezen van blauwe-onderkant-CD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
double post |:(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2002 11:27 . Reden: stom van mij :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog toevallig ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb Street ook, heb er geen last van, hoor alleen soms een beetje geluid bij het laden, maar dat stoort absoluut niet en is ook zeker niet hard.
Pagina: 1