Edonkey films previewen

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:39
Matched: edonkey
Is het met Edonkey mogelijk om films (DivX) te previewen zoals dat ook met Kazaa kan? Dat scheelt me namelijk veel downloads als ik in het begin al kan zien of het wel of geen goede kwaliteit is.

Volgens mij was hier een proggie voor maar de search leverde nix op, mischien een wat ouder topic?

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Matched: part
daar is, zag ik laatst, een apart tooltje voor. Ik zal de site even terugzoeken.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 02:36
Geen matches
idd... het is er wel maar je kunt ook bijv. sharereactor gebruiken.. staat de kwaliteit enz.. beschreven

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 21:08
Geen matches
je kan ook ff in je incoming file kijken de bestanden verbinden met mediaspeler en dan kan je ze openen. Moet er wel al een gedeelte binnen zijn uiteraard. Soms moet je btw even naaar het midden spoelen als ie alleen maar gedeelten uit het midden van het bestand heeft binnengehaald bijvoorbeeld :) nah ja je snapt wat ik bedoel :)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:57
Matched: bekijken, part
Ik heb ooit eens zo een tool gehad, werkte voor geen meter. kon van een 500 MB part file 5 sec. bekijken.

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 16:11

Dr C

met C en CK

Geen matches
moet je hier eens kijken: http://tdn.no-ip.org/pl/tdn.pl en dan naar tools gaan. Daar stond wel wat bij geloof ik.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

Rival24

I'll Be Back

Matched: bekijken, part
Domino schreef op 14 augustus 2002 @ 18:45:
Ik heb ooit eens zo een tool gehad, werkte voor geen meter. kon van een 500 MB part file 5 sec. bekijken.
Vind je het gek? Je hebt dan van heel veel verchillende users kleine stukjes binnen gehaald, dus de kans dat je een groot stuk van de film aan één stuk hebt met bijbehorende keyframes is dan niet groot.

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 16:11

Dr C

met C en CK

Geen matches
heb nog ff gekeken. Staat niet op die site. het progje dat ik zelf heb heet AVI preview: http://www.funkster.org/ vind het zelf een ruk-progje, maar misschien kan je er zelf wel wat mee :)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Geen matches
cramwinckel schreef op 14 augustus 2002 @ 18:46:
moet je hier eens kijken: http://tdn.no-ip.org/pl/tdn.pl en dan naar tools gaan. Daar stond wel wat bij geloof ik.
:( daar dacht ik het ok gezien te hebben, maar daar vind ik zo 1 2 3 niet meer.
maar goed, als je op het forum daar even navraagt, dan moet het je wel lukken.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-12 10:43

Vaughn

Powered by Jomanda

Geen matches
Jimanez schreef op 14 augustus 2002 @ 18:45:
je kan ook ff in je incoming file kijken de bestanden verbinden met mediaspeler en dan kan je ze openen. Moet er wel al een gedeelte binnen zijn uiteraard. Soms moet je btw even naaar het midden spoelen als ie alleen maar gedeelten uit het midden van het bestand heeft binnengehaald bijvoorbeeld :) nah ja je snapt wat ik bedoel :)
Dude, dat werkt dus niet.... Bij mpg files misschien wel, maar bij AVI(divx) staat de index van de key frames in het laatste block van de file.

Anyway, met virtual dub kun je de index rebuilden(re-keyen) en dan werkt het perfect! Scheelt mij een hoop zinloze downloads (Zoolander i.p.v MIB II)
Je moet bij het openen van een file bij vitual dub wel de 'extended options' aanvinken. Eventueel kun je proberen om 'm in Compabillity mode te openen in virtual dub, maar re-keyen werkt altijd! (kost afhankelijk van de grootte van de file, wel effe rekenwerk) 8)

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-12 06:55
Geen matches
Even zoeken op AviPreviewC.exe; weet zo niet waar die staat, maar die gebruik ik tenminte. en die werkt goed..

[edit]
Kun je aangeven of ie ook Audio mee moet nemen (default doet ie dat niet), hoever je in de avi wilt jumpen...

[edit2]
Zag dat ie al eerder werd genoemd..
http://tdn.no-ip.org/pl/tdn.pl?site=tools_preview.html link naar tools
http://www.biryani.demon..../AviPreviewCv0.78Beta.zip Directe link naar de tool..

Pvouput live

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:57
Geen matches
rival24 schreef op 14 augustus 2002 @ 18:47:
[...]

Vind je het gek? Je hebt dan van heel veel verchillende users kleine stukjes binnen gehaald, dus de kans dat je een groot stuk van de film aan één stuk hebt met bijbehorende keyframes is dan niet groot.
Het programma zou die 500 MB aan elkaar moeten plaken, in inder geval de stukken waar iets mee te doen was. Dan mag ik denken dat 500 MB toch wel meer oplevert als 5 sec film.

• DarkThunderbird
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

DarkThunderbird

Sadness In The Night

Matched: bekijken
met DivxFix kun je gedeeltelijk gedownloade divx'en bekijken

Specs

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12 22:28

DJT

Matched: edonkey
Je kunt in de dir waar de tijdelijke bestanden van eDonkey staan kijken naar de bestandgrootte. De juiste eruit pikken, kopiëren naar een andere dir en dan kijken met je Media Player of iets dergelijks. Zo doe ik het in ieder geval.

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Matched: edonkey, part
Ik heb een tooltje "PartView" dat idd gebruikt kan worden om deels gedownde bestanden te kunnen previewen.
Weet alleen niet waar 'ie vandaan komt, gekregen van iemand anders. En eDonkey gebruik ik bijna niet meer, dus ik hou daar niks meer van bij.

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:49
Geen matches
VideoLAN Client kan het ook... Is een filmpjes speler.
http://www.videolan.org/

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 21:08
Geen matches
Spawn schreef op 15 augustus 2002 @ 17:39:
[...]

Dude, dat werkt dus niet.... Bij mpg files misschien wel, maar bij AVI(divx) staat de index van de key frames in het laatste block van de file.

Anyway, met virtual dub kun je de index rebuilden(re-keyen) en dan werkt het perfect! Scheelt mij een hoop zinloze downloads (Zoolander i.p.v MIB II)
Je moet bij het openen van een file bij vitual dub wel de 'extended options' aanvinken. Eventueel kun je proberen om 'm in Compabillity mode te openen in virtual dub, maar re-keyen werkt altijd! (kost afhankelijk van de grootte van de file, wel effe rekenwerk) 8)
erm hier dus wel, :), maar zou best kunnen wat jij zegt aangezien ik zelf altijd ga previewen als er zo'n 400mb binnen is. Misschien altijd het geluk gehad om dan (volgens jouw tekst) het einde al binnen te hebben of zo :?

Zal es kijken :)

Verwijderd

van divX files gaat dat niet werken

of je moet ene tooltje gebruiken die de file 'afsluit'.

voor DivX moet je eerst de hele file (of toch het einde) hebben om em te kunnen bekijken.

ik zou zeggen, search eens naar dat proggie.

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik gebruik altijd de real one player om te kijken wat voor films ik aan het d/l ben.
Het gebeurt misschien 2 op de 10 dat ik hem niet kan bekijken.

Specs

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Geen matches
www.file-finder.com daar kan je geloof ik wel wat handige tooltjes downloaden voor de donkey

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Geen matches

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Pagina: 1