Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Misschien kun je nog op zoek naar een goed race-spel. Tegen een persoon is veel leuker dan tegen "bots".
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
mijn vriendin speelt dat ook wel eens, gewoon raggen zonder na te denken,
echt iets voor vrouwen, zelfs mijn zus kan het
Verwijderd
[edit]
GTA 2 is ook lachen uiteraard, hoewel, vrouwen achter het stuur (no offence)
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Worms blast geen netwerk spel
Verwijderd
En LOL whacky Wheels, dat draait nog onder Win 3.1
euhm heeft SimCity een multiplayer, niet echt ff snel een potje spelen maar toch...
Of Railroad Tycoon, probeer anders IDD snes emulator met Mario Kart, als je kan programeren maak je er een 3 player mode bij, anders gebruik je een N64 emulator.
Wat je natuurlijk ook kan doen is gewoon een GC met SSB kopen en 3 controllers
Paar debiele skins erin en ze vermaken zich prima
Alleen niet meekijken want je ergert je dood. De hele tijd naar de grond kijken enzo
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 14-08-2002 20:21 . Reden: typo :X ]
ik speel ook heel veel serious sam met mn zusCrash-Override schreef op 14 augustus 2002 @ 18:38:
probeer serious sam eens
mijn vriendin speelt dat ook wel eens, gewoon raggen zonder na te denken,
echt iets voor vrouwen, zelfs mijn zus kan het
waarom ken ik nou niet zulke typen? ik ken alleen maar breezah-sl*tjesVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:16:
Ik ken 5 meisjes (ja, 5) die helemaal verslaafd zijn aan Unreal Tournament. Op een of andere manier trekt het ze erg aan
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
makkelijk om te leren want maar weinig toetsen nodig
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
The Sims vond ze helemaal geweldig, maar nu toch wat "tuttig". Nu spelen we heel veel Age of Empires II en dat is echt dikke pret. Vooral nu ze er een beetje goed in is. In het begin kregen we tijdens potjes bijna slaande ruzie (niet goed, ze kickboxed al een jaar of 7
Trouwens: als er vrouwen zijn die UT spelen, dan neem ik aan dat er ook wel uitzonderingen zijn te maken voor EA's Fifa soccer. Ook altijd lache.
Verder heb ik nergens Diablo zien staan, maar dat vinden veel vrouwen echt wel tof, vooral al die toversh*t.
We spelen trouwens beiden Tropico ook nogal veel en als dat over een netwerk kan (ooit, ik weet niet hoe), dan zijn wij blij.
Al 7 jaar kickboxen!!! Zo daar moet je geen ruzie mee hebben, of je moet het model ala Rambo hebben..
Ja zoals mijn vriendinHaldo schreef op 14 augustus 2002 @ 18:20:
Ken een aantal vrouwen die Age of Empires II verslaafd zijn.
Neemt zelfs haar laptop mee naar haar werk met aoe2 erop
Had ik haar nou maar nooit kennis laten maken met dit spel
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Verder tips voor topicstarter:
Ga lekker met haar samen wachten op de release van One Must Fall 2003 ofzo, hoe heet die nieuwe versie?
Dat zijn metalen robots, en naar wat ik heb gezien ziet de nieuwe release er ook nog eens
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
The Sims kan niet multiplayer he, dan word het wachten op The Sims Online.Rody schreef op 14 augustus 2002 @ 22:06:
is the sims niet wat
voorderest weet ik echt niet wat meisjes leuk vinden op de compu
Maar dies voor het internet.
Verwijderd
Ja, werkt hier goed... misschien hebje patch nodig??? (staat op worms site)Waterlelie schreef op 14 augustus 2002 @ 20:38:
iemand die worms world party draaende heeft onder WinXp?
check dit
asia carreras website kijk maar s rond en dan niet de pr0n stuff en je komt erachter dat deze pr0n actrice wel van een stevig potje UT houd ( en vast nog wel andere dingen
en tja ze is echt een nerdie wat dat betreft, tweaken kan ze ook erg goed
check de computers die ze heeftBut whenever I can sneak some time to myself, I like honing my skills in Photoshop, upgrading and tweaking my computer hardware, and having friends over for 'Unreal Tournament' fragfests on my LAN.
[edit]Computers - Boy, this could take a while! LOL!! Let's see, I have four desktop computers total, networked together via my Linksys Cable/DSL router, so they can can instantly share files, my DSL connection, and all my peripheral devices. For anyone who wants the specs on all my babies and their toys, here ya go...
- MY BUTTKICKER is an Athlon XP 1700+ with 256MB DDR-RAM, a GeForce3 video card and 90GB total drivespace.
- MY OTHER BABIES are a 1.4GHz Athlon, 1.2GHz Athlon, and 800 MHz Pentium 3, each with 256-512MB RAM and 20-60GB drives.
- LAPTOP is an IBM A21m Thinkpad (Pentium 3-750 MHz, ATI Rage-Mobility video, etc.)
- PRINTERS include an HP Photosmart 1218 color inkjet for photo-quality pics, and a Brother HL-1240 laser printer for speedy text printouts.
- SCANNERS include a Nikon CoolScan Pro SF-200 w/adapter for auto-scanning 50 slides at a time, an HP Photosmart S20 for quick slide/negative/photo scans, and a UMAX Astra 3450 flatbed for larger printed images.
- VIDEO CARDS include 3 Nvidia Geforce2 cards (for gaming), and 3 ATI All-In-Wonder cards (for multimedia work & video editing).
- SOUNDCARDS are either Creative Soundblaster Platinum cards, or just the motherboard's crappy onboard audio. (I'm not a big audiophile, I'm afraid!)
- DIGITAL CAMERAS include a Canon Powershot S20 for still pics, and a Canon Elura 2MC Camcorder for video imagery.
ff een picje weggehaald
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Hebben jullie ooit een meisje GEZIEN?
Zo ja, dan weet je dat je niet met een FPS aan moet komen zetten.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Nou das wel een beetje héééél kort door de bocht.Captain Pervert schreef op 14 augustus 2002 @ 22:42:
Racespellen en alle FPS is no-go bij ALLE vrouwen (wat nerds, manwijven en overige uitzonderingen uitgezonderd, niet kwaad bedoeld).
Hebben jullie ooit een meisje GEZIEN?
Zo ja, dan weet je dat je niet met een FPS aan moet komen zetten.
Ik vind het nergens op slaan dat geen enkele vrouw van FPS houd.
Lees je toch wel in dit draadje ?
Trouwens, nee ik heb nog nooit een mijsjuh gezien
Verwijderd
This is the Way.
Verwijderd
of RTS/shoot em ups
andere games:
Diablo 2, Populous 3D, Everquest,maybe houdt ze van advanture games? kan ff niet op een goede komen zo 1 2 3
Verwijderd
Met veel plezier tegen mijn man Duke Nukem, Doom enzo gespeeld (liep wel eens uit op ruzie omdat hij alle geheime gangen en wapens-respawn plekjes uit zijn hoofd wist en ik niet
Adventurespellen zijn niet multiplayer, dus veel blijft er dan niet over vrees ik.
Misschien een MUD/MMORPG? Weet niet of ze van fantasy-achtige dingen houdt?
Verwijderd
Ook Diablo (2), Dungeon Siege, Neverwinter Nights vinds ze cool. FPSs niet, helaas...
Muds vind ze ook cool, maar ja, niet iedereen vind het leuk om tekst adventures te spelen, naar het schijnt.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2002 10:38 . Reden: bijna muds vergeten ]
Van sommige moet ik echt zeggen ... wow ...
Maar leuk is 'ieVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:03:
Neej alleen worms world party.
En LOL whacky Wheels, dat draait nog onder Win 3.1
Herhaald zichzelf:HIValicious schreef op 15 augustus 2002 @ 02:10:
is the Sims nie via een netwerk?
En waarom denkt iedereen direkt aan The Sims als ze een spel voor vrouwen moeten bedenkenM@NIC schreef op 14 augustus 2002 @ 22:09:
[...]
The Sims kan niet multiplayer he, dan word het wachten op The Sims Online.
Maar dies voor het internet.
succes gegarandeerd, moet er alleen tegen kunnen dat ze als een gekeeld zwijn beginnen te kwaken zodra ze 120km/u + op een tegenligger inroggen
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
maar ik zou iets simpels pakken.
liero ofzo? of worms? is wel grappig.
en ik ken er wel een paar die verslaafd zijn geraakt aan cs en ut, dus dat kan je ook wel proberen.
Eh ...M@NIC schreef op 15 augustus 2002 @ 12:27:
En waarom denkt iedereen direkt aan The Sims als ze een spel voor vrouwen moeten bedenken![]()
Hmmm ... nooit aan gedacht
Hmmmm ... * Zephyer speelt The Sims ook (offline) ... ben ik nu deels vrouw
Oh ja, Serious Sam in cooperative mode vond ze ook leuk. Samen monsters afknallen....
En Delta Force Landwarrior in cooperative mode de missies spelen, vond ze ook erg leuk. Begon mij zwaar te vervelen, maar zij vond het leuk om telkens weer dezelfde missies te spelen.... *grinnik*
Zij: Wat zijn dat ?
Ik: tankjes
Zij: ze zien er niet uit als tankjes !
ik: *zucht*
----
Ze speelde wel Delta Force, omdat ze daarmee mijn broertjes ass kon kicken...
Koffie en meer...
zugt. waar ken ik dat vanMasselink schreef op 15 augustus 2002 @ 16:06:
Red Alert gaat bij ons ongeveer zo:
Zij: Wat zijn dat ?
Ik: tankjes
Zij: ze zien er niet uit als tankjes !
ik: *zucht*
----
TMAXTINT
Verwijderd
Of Carmageddon!Atgast schreef op 15 augustus 2002 @ 12:30:
Midtown Madness (2)
succes gegarandeerd, moet er alleen tegen kunnen dat ze als een gekeeld zwijn beginnen te kwaken zodra ze 120km/u + op een tegenligger inroggen
Zo werkt dat bij ons ookHaay schreef op 15 augustus 2002 @ 16:05:
Mijn vrouw houdt vooral van games waarbij je niet TEGEN elkaar speelt maar cooperative MET elkaar. Dus bv. Diablo II en DungeonSiege. Samen monsters hakken vindt ze leuk, maar tegen mij spelen vindt ze dus niet leuk omdat ze dan niet kan winnen (tenzij ik haar laat winnen, hi hi).
Niet echt een netwerk spel, maar kun je wel samen op 1 pc spelen: Wacky Wheels
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
Ik speel graag een potje UT. Momenteel verslaafd aan online WC3 en Serious Sam II ben ik nu ook mee bezig in co-op met vriend.
Nerd? Ik! En ja de achtergrond is gefotosoept.
Verwijderd
Dit is echt pure onzin. Er zijn er zat die Mario Kart prachtig vinden, en zoals je leest ook zat die graag een FPSje spelen (zelfs ik ken er een paar).Racespellen en alle FPS is no-go bij ALLE vrouwen (wat nerds, manwijven en overige uitzonderingen uitgezonderd, niet kwaad bedoeld).
Jah ik heb gewoon draaiende onder XP hoezo?Waterlelie schreef op 14 augustus 2002 @ 20:38:
iemand die worms world party draaende heeft onder WinXp?
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Mijn vriendin vind RA2 leuk om te doen. (Ze moet nog wel even oefenen.)
Verwijderd
[edit]
je kan zelfs vliegen ...
Echt het gaafste spel dat de laatste jaren is uitgevonden!!
En het mooie is, het draait op de simpelste PC