Toon posts:

Gezocht: Tanksim

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al op zoek geweest op google maar kon niets vinden wat me aanstond ik zoek dus een tanksim en het liefst uit de ww2 en moet geen arcade zijn en mag ook uit een later tijdstip zijn. 8)

ik moet dus het gevoel hebben dat ik in een echt tank zit en dat de kogels om me oren vliegen. :9

mischien dat jullie wat weten :Y)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:51:
ik ben al op zoek geweest op google maar kon niets vinden wat me aanstond ik zoek dus een tanksim en het liefst uit de ww2 en moet geen arcade zijn en mag ook uit een later tijdstip zijn. 8)

ik moet dus het gevoel hebben dat ik in een echt tank zit en dat de kogels om me oren vliegen. :9

mischien dat jullie wat weten :Y)
Battle Field 1942 is misschien wel wat, alleen het is niet alleen met tanks, je akn alles doen wat je wilt. Voertuigen (Tanks) besturen, boten besturen, vliegen, infanterie enz. Maar het is wel zeer vet. In het grote BF 1942 kan je wat demo's downlaoden enzo. Het is wel een kick ass spel :).

Verwijderd

De enige die ik kan bedenken is Armored Fist (1, 2 en 3(?)). Dat zijn 'moderne' tanksims van Novalogic

[edit]
En Operation Flashpoint natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat flaspoint en battlefield lijkt me ook erg mooi maar ik wil dus alleen in een tank rijden of ermee knallen dus puur een tanksim.
dat is ook het mooist en realistisch als de makers van het spel de nadruk op de tank hebben ggericht

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 18:01:
kijk dat flaspoint en battlefield lijkt me ook erg mooi maar ik wil dus alleen in een tank rijden of ermee knallen dus puur een tanksim.
dat is ook het mooist en realistisch als de makers van het spel de nadruk op de tank hebben ggericht
dan kom je denk ik uit op al heel oude spellen, die nog draaiden op een pentium 2...

Verwijderd

Topicstarter
dat zou best kennen ja ...wie ken er een paar noemen dan

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:55:
De enige die ik kan bedenken is Armored Fist (1, 2 en 3(?)). Dat zijn 'moderne' tanksims van Novalogic
Dit zijn de enige echte tank sim's... Armored Fist 3 was de laatste, zoek maar nog eens naar wat reviews :)

System specs

Verwijderd

Topicstarter
ja maar er zijn toch ook tams in ww2 of niet ?
of is het zo schaars met tanksims ?

jammer :-(

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
armored fist was erg vet... heb het 2de deel orgineel liggen

Verwijderd

Een wel wreede WwII tank sim was en vind ik nog steeds wel is:
Panzer Commander
je kunt hier de amerikaanse, de rusische, en de duitse kant kiezen met alle tanks die in ww2 gemaakt zijn.
je kan van elke kant verscheidende battalions kiezen om de oorlog mee te doorlopen :D
je doorloopt dus de hele oorlog en langzamerehand kan je je tank batallion steeds upgraden met nieuwere tanks als ze voor jou'n battalion beschikbaar zijn.
de grafics zijn natuurlijk wat achterhaald maar he het gaat om de functionaliteit right ;)

hier een paar screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/jul98/pzc46.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/jul98/pzc17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/jul98/pzc16.jpg

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-01 15:18

Sharky

Skamn Dippy!

blizkrieg op de electron! heb ik heeeel veel gespeeld...meer dan 10 jaar geleden ;)

This too shall pass

Verwijderd

Ben het volkome eens met Pandoras_Box Panzer commander is een goe spel als ge ne tanksimlator zoekt!

Tja de graphics zijn misschien wat oud maar hey ge speelt toch geen spel enkel en alleen om goe graphics te zien??!! :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

ICEcubeke, ook al zie ik je postings niet vaak, ik erger me toch aan je vreemde taaltje... :{

Enfin, die screenshots die ik daarboven zie van Panzer Commander doen me denken aan Software Rendering in UT, dus ik denk dat dat met een 3d kaartje best nog wel beter kan.

En hoe zijn de geluiden bij dit soort spellen? Hoor je de dingen echt uit de lucht suizen, of gaat het om een vrolijk PC-speaker gebliep?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-01 14:40
^ mee eens.... Als je zo praat hoef je toch niet zo te typen :?
Verder zijn alle echte tanksims die ik ken te oud... (kotsgraphics)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
Moet je richten met een crosshairtje ? :|
Nou ik vond OFP toch aardig realistisch moet ik zeggen.
Heb 'm vaak gespeelt.
Je kunt ook maps download met alleen armor missies.
Erg kewl.

Dark Blue> Vlaams ofzo ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:40:
Panzer Commander
je kunt hier de amerikaanse, de rusische, en de duitse kant kiezen met alle tanks die in ww2 gemaakt zijn.
je kan van elke kant verscheidende battalions kiezen om de oorlog mee te doorlopen :D
je doorloopt dus de hele oorlog en langzamerehand kan je je tank batallion steeds upgraden met nieuwere tanks als ze voor jou'n battalion beschikbaar zijn.
de grafics zijn natuurlijk wat achterhaald maar he het gaat om de functionaliteit right ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet er goed uit :)
ik had vroeger op de amiga ook zo`n soort spel hoe heet ie ookalweer.... 8)7
volgens mij sherman m4 als ik me niet vergis :?

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:40:
Panzer Commander

over panzer commander kan ik nix vinden (ziet er cool uit trauwens) heet het misschien panzer general.... en zijn dit dan screenshots van 1 2 of 3???

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01 15:26
ik ken alleen FIREPOWER van de 386 ofzo, of nog ouder :)
dat was van boven af en kon je met zn 2 en spelen, splitscreen!!!!!!!!! was dikke lol, mijnen kon je leggen, uit 3 tanks kiezen enz. nostalgisch gewoon zeg dit topic :+

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
[b] over panzer commander kan ik nix vinden (ziet er cool uit trauwens) heet het misschien panzer general.... en zijn dit dan screenshots van 1 2 of 3???
www.panzercommander.com

Verwijderd

Topicstarter
ik had ook ergens gehoord dat ze bezig waren met m1 tank platoon 3 maar die hadden ze gecanceld wat erg jammer is had hem graag gezien....2 was al erg mooi en goed

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

http://www.simhq.com/simhq3/sims/turret/turret.shtml

op deze pagina komen allerlei tanksim gerelateerde spullen langs, misschien iets om verder op te borduren?
anders vraag ja het ff op het forum daar.

verder zag ik hier dat steel beasts 2 ook op al ergens moet rondzwerven

review @ Warsim.net van SB1

en google:

[google=Steel Beasts 2]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• pickatchoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

pickatchoo

Hardcore Lurker!

Tanksims... klinkt goed :)

Voor WW2 kun je zoeken naar Panzer Elite. Ziet er behoorlijk strak uit... :9

Voor moderne tanksims kun je kijken naar Steel Beasts of (Ja ik weet het, heel oud maar nog steeds errug mooi!) M1 Tank Platoon 2 van Microprose.

Panzer Elite heeft al een redelijk zootje MODS die je kunt downloaden dus heeft genoeg replay-waarde ;)

En dan is er nog Tank (Maar die's *ECHT* vet oud... draaide nog op een 286 en nog vlot ook :D )

Ffies links bij geknald voor plaatjes en sites enzo.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet wel dat er van die tanksims zijn uit deze tijd zoals de m1a1 (dat is volgens mij ook de enige de games waarmee je ken rijden).
maar ik vind dat er zo weinig ww2 tanksims zijn dat je in een köningstiger zit ofzo.

Verwijderd

Weliswaar geen WWII en beetje oud maar wel mooi van DID (makers van EF2000 etc.) : WARGASM

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
wat is er mis met Operation Flashpoint?

iig ik denk dat battlefield 1942 een beetje te arcade voor je is

Verwijderd

Topicstarter
Ofp is ook wel goed hoor maar ik heb het gevoel van dit is geen echte tank laat ik het zo zeggen of ik stap als bestuurder in een jeep en ik stap daarnaa in een tank dan lijkt het wel of dat hetzelfde is het stuurt te makkelijk ....heb dus het gevoel bij ofp dat een tank net zo zwaar is als een jeep

Verwijderd

over de meeste tanksims staat hier informatie enz

http://www.tanksim.com

Verwijderd

Dark Blue schreef op 14 augustus 2002 @ 21:57:
ICEcubeke, ook al zie ik je postings niet vaak, ik erger me toch aan je vreemde taaltje... :{

Enfin, die screenshots die ik daarboven zie van Panzer Commander doen me denken aan Software Rendering in UT, dus ik denk dat dat met een 3d kaartje best nog wel beter kan.

En hoe zijn de geluiden bij dit soort spellen? Hoor je de dingen echt uit de lucht suizen, of gaat het om een vrolijk PC-speaker gebliep?
Ik weet dat men bij tweakers op bijna alles al een regel heeft, maar bestaat er dan ook al een omtrend taalbruik?? :?
Ik zal u dan nooit meer ergeren mijn beste vriend! Als men nieuwe leden maar zo behandelt!! :(
saluu! :'(
ps: het geluid is super! De bemanning van een russische tank spreekt russische en die van een duitse tank, duits... Brengt wat extra sfeer in het spel! ( krijgt mijn taaltje nu uw goedkeuring, mijnheer??)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

er is een preview van steel beasts 2 op SimHQ

[ Voor 0% gewijzigd door Jag op 21-09-2002 16:45 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:09

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 22:16:
[...]

Ik weet dat men bij tweakers op bijna alles al een regel heeft, maar bestaat er dan ook al een omtrend taalbruik?? :?
Ik zal u dan nooit meer ergeren mijn beste vriend! Als men nieuwe leden maar zo behandelt!! :(
saluu! :'(
ps: het geluid is super! De bemanning van een russische tank spreekt russische en die van een duitse tank, duits... Brengt wat extra sfeer in het spel! ( krijgt mijn taaltje nu uw goedkeuring, mijnheer??)
type maar zoals je wilt hoor :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
vind ik niet, een btje normaal getiept worden mag wel, anders leest het zo lomp je gaat toch ook neit continu leet taal praten ? nou dan :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:55:

[edit]
En Operation Flashpoint natuurlijk :)
Heb je wat screenshots? Want novalogic klinkt intressant (heb zelf F22 Ligthning 3)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

novalogic producten zijn spellen, geen sims.

© ocf81 1981-infinity

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Recoil was een paar jaar geleden helemaal in bij mij :) Mooi en goed spel dat, beetje futurutisch, maar ook wel realistisch
Pagina: 1