Toon posts:

DVD vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een DVD speler geinstalleerd. Het betreft hier een Pioneer 115 met Martox G400 max videokaart. De DVD player van Martox is eveneens geinstalleerd.
Het lukt niet om een DVD af te spelen. Ik krijg de volgende foutmelding:
could not start presentation. Errorcode 0 x 80004003.
Weet iemand waar het probleem zit?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Adriaan

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Die error betekent dat er iets mis is...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
SJESUS undertaker 2..
wat is dat nou weer voor een naar antwoord.
als je het niet weet,.. geef dan geen antwoord..
Iemand zit met een serieus probleem en jij loopt te zieken..

Goed nu naar de vraag terug..

Crashed je pc echt ? dusseh BSOD ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

probeer ff andere dvd-spelers en kijk ook ff of er een patch is voor je huidige dvd-speler. Misschien is het gewoon een software-fout

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
KUn je wel gewoon een DVD lezen? Maw stop een DVD in de speler en probeer via de verkenner de DVD te benaderen. Indien dit werkt kun je er bijna zeker van zijn dat het probleem in de afspeelsoftware (DVD-player) zit.

En undertaker 2:

heb je niets beters te doen dan het forum te vervuilen met zulke onzin-antwoorden op gewone vragen.

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Komop jongens dat was een graP!!! :)
Undertaker2 post meestal serieuze antwoorden alleen hij kan ook weleens in een melige bui zijn...

Verwijderd

Welk dvd speler prog gebruik je?
check www.7thzone.com om verschillende players te gebruiken....

er zit zoveel verschil in, het ene programma werkt beter als de andere, met verschillende dvd spelers, succes...
Pagina: 1