ik ben een beetje uitegschten denk met mn keolprut op een amd xp 1800, en nou zit et over die hele cpu gekwakt, hoe krijg ik dit eraf, want gewoon een papiertje werkt niet
Beetje thinner/aceton ofzo. En lees dit even door: BELANGRIJK : De Search en het niveau in PMG
slot en deleten deze shit. Ga maar searchen
Asus TX97 AMD k6-3+ 450@500@83x6(hardware max)@2,5v(hardw min) 128kb L1 cache@500 256kb L2 cache@500 512 kb L3 cache@83 Alpha Pal6035+sunon@5v 256 Mb(hardw max) PC133@83 Voodoo3 2000 PCI 143@199@2,80v (with V mod) SB Live! Dmax 60+ 30Gb @UDMA33(hardw max)
Quote uit: Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
Elke reactie die geplaatst wordt en niet voldoet aan de bovenstaande beschrijving, zal als nutteloos geblaat worden gezien. Replies die dus niks toevoegen. Denk hierbij aan reacties als:
UTFS!, RTFF!, RTM!, SLOTJUH! enz.
Waar blijven de modjes toch!
Oooh jij bent echt dom! Lees de FAQ!
woei, ik ben die [game/film/etc] nu aan het downloaden met xxxKB/sec
Wat loopt dit draadje toch weer hard
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
gewoon een nachtje in de wasbenzine/alcohol/thinner/aceton leggen en hij glimt weer
wel goed afdoen anders is het strax boem weg mobo en cpuThe_Duke schreef op 14 augustus 2002 @ 17:28:
gewoon een nachtje in de wasbenzine/alcohol/thinner/aceton leggen en hij glimt weer
Verwijderd
Ik weet niet of dat echt goed is, een nacht is lang. Geen idee eigenlijk hoe silicium reageert met veel aceton.The_Duke schreef op 14 augustus 2002 @ 17:28:
Search enzo dus
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()