Toon posts:

nero 5.5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Jongens Voor Het Onduidelijk Type Ik Hoop Dat Het Zo Beter Is Ja Ik Heb Burnproof Ondersteuning

Mijn Systeem Is Een Amd K6 2 550 Mhz

256 Werkram

Met Een 8Gb Hardisk En Een 80 Gb Waarvan De 80 Master Is Op Een

Promise Ultra 133 Tx2 Ide Controller

Alle 2 Hdds Op de Kaart En Dvd En Liton Op Mobo

Met Een Liteon Brander 40x12x48x

Aopen Dvd 12x

Geforce 2 Mx 32 Mb

En Ja Mijn Dma Staat Aan Van Iedereen Hdds En Dvd En Brander En Ik Heb Winiso

Ook Maar Die Wil Geen Image Maken Van Mijn Divx Avi Files

En Die Nero Die Ik Gebruik Zat Bij Mijn Brander Geleverd Het Rare Is Als Ik Die Zelfde

Nero 5.5 Versie Download Wordt Mijn Brander Niet Ondersteund

Ik Denk Zelf Dat Die Op Die Cdrom Een Aangepaste Versie Is Voor Die Liteon

Staat Als Goed Is Ook Op De Voorkant Van Die Cd Writer Wil Not Work If You Dont Install This Cd

Dus Met Andere Woorden Denk Ik Dat Het Aangepast Moet Zijn

Kunnen Jullie Hier Mischien Wat Mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Sorry, maar hier kan ik nog niets mee. :?
Kun je het nog wat beter uitleggen en niet elk woord met een hoofdletter beginnen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03
ja wat wil je nou eigenlijk? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ASPI drivers geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Jeetje
Pff eerst zonder leestekens, en nu elk woord met een hoofdletter en veel te veel enters.

[ Voor 0% gewijzigd door Guillome op 14-08-2002 17:42 . Reden: Iets té ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:53

Zoefff

❤ 

Wil je het misschien in het nederlands uitleggen? Ik snap niet echt wat je probleem is...

Probeer ns andere programmatjes om images te maken?

edit:

Dit is wel het toppunt van vaagheid hoor :o

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

[wijs advies]
TopCat, doe net alsof het een sollicitatiebrief brief is als je hier post.
[/wijs advies]

En als je Nero 5.5.9.2 download?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat schiet ik op als ik de 5.5.9.2 download ik wil gewoon weten waarom ik de ene keer

wel op 40x brandt en de andere keer op 20x om dat ik dan anders buffer underruns krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb aspi driver erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:13
Kan ook aan de CD leggen, daar zit namelijk ook kwaliteitsverschil in.

Als ik Sony gebruik, kan ik 40 speed branden, met Vivastar kom ik niet verder dan 1 speed omdat de calibration van de CD in de fout gaat ivm slechte kwaliteit CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat kan het niet zijn ik brandt al een tijdtje op precision cds alleen die filmen dan

Als ik byv een vcd heb en zeg cd copy gaat ie eerst inlezen daarna branden vanuit die image
en dan kan het wel met 40x zonder problemen maar ja anders laat ik het waar het voor is

jammer dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke versie van Nero? Ik heb diezelfde brander en versie 5.5.9.0 van Nero, en daarmee ondersteunt ie alles :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb versie 5.5.7.8 en wat voor systeem heb jij krijg jij ook steeds van die hinderlijke buffer underruns op 24x 32x 40x want ik soms wel en dan weer niet dat snap ik gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 19:50:
Ik heb versie 5.5.7.8 en wat voor systeem heb jij krijg jij ook steeds van die hinderlijke buffer underruns op 24x 32x 40x want ik soms wel en dan weer niet dat snap ik gewoon niet
En je hebt burnproof wel degelijk aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoezo is dat niet goed dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 19:55:
Ja hoezo is dat niet goed dan
Burnproof is er juist om die bufferrun underrun te voorkomen, daarom twijfelde ik eraan of je wel burnproof aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja die grijpt steeds in bij 24x 32x en 40x maar soms ook weer niet daarom snap ik dat niet is dat gewoon bij nero of iets met mijn pc of moet je eerst een nero cd speed test draaien of zo

want dat doe ik ook best wel vaak maar helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Doet hij het wel goed met een ander brandprogramma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat is het probleem van een vriend die ik ken een echte pc junk mischien zien jullie veel topics van hem zijn username is euss van hem had ik gehoord dat ik geen andere brandt programmas kan draaien

ja hij zei je kan wel easy cd creator platinum draaien maar dat wil je echt niet zei die zo dus nero is dan denk ik nu het enige waarmee ik kan branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:05:
Nou dat is het probleem van een vriend die ik ken een echte pc junk mischien zien jullie veel topics van hem zijn username is euss van hem had ik gehoord dat ik geen andere brandt programmas kan draaien

ja hij zei je kan wel easy cd creator platinum draaien maar dat wil je echt niet zei die zo dus nero is dan denk ik nu het enige waarmee ik kan branden
Probeer dan eens CDRWin/FireBurner: kleine proggies waarmee je kan testen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gehoord dat fireBurner alleen voor bin of cue files is niet om divx weg te branden

Maar als iemand me kan vertellen met welk progie ik een image kan make van een divx avi file net zoals je een iso maakt van een cdrom spel of zo zou ik erg dankbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

misschien de firmware ff flashen van de brander?

offtopic:
nooit van leestekens gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:13:
Ik had gehoord dat fireBurner alleen voor bin of cue files is niet om divx weg te branden

Maar als iemand me kan vertellen met welk progie ik een image kan make van een divx avi file net zoals je een iso maakt van een cdrom spel of zo zou ik erg dankbaar zijn
CloneCD? CDRWin kan het btw ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal het ff proberen heb net ook fireburner gedownload ff registeren en kijken of het kan en met clone cd ook maar kijken want als goed is werd die liteon daar ook niet ondersteunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee heelaas fireburner is niet wat ik zocht en met cdrwin schiet ik ook niks mee op iemand nog een idee SiHiDa jij zei met clone cd kan het ook hoe dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 09:51

tozzke

aka tozzert

offtopic:
gelukkig ben ik niet de enige die TopCat84's gezwam mar half kan volgen door het gebrek aan leestekens en enters op de verkeerde plaatsen

als je overigens WindowsXP gebruikt.... daar zit standaard een brand-functie ingebouwd...

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 17:36
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 19:16:
Maar wat schiet ik op als ik de 5.5.9.2 download ik wil gewoon weten waarom ik de ene keer

wel op 40x brandt en de andere keer op 20x om dat ik dan anders buffer underruns krijg
eh.. misschien is je cdromspeler niet meer helemaal goed?
op die van mij staat 36x maar de speedtest van nero zegt dat ie maar 11x gaat

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:44:
nee heelaas fireburner is niet wat ik zocht en met cdrwin schiet ik ook niks mee op iemand nog een idee SiHiDa jij zei met clone cd kan het ook hoe dan
Kijk in de help van CloneCD, daar staat het keurig uitgelegd. :+

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

The Language! The Horror!

(sorry)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

aangezien deze poster duidelijk nog op de basisschool zit voor nederlandse les, ga ik even kijken wat ik er uit bak :)
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:17:
Sorry Jongens Voor Het Onduidelijk Typen van daarnet
Ik Hoop Dat Het Zo Beter Is.

Mijn Systeem Is:
Amd K6 2 550 Mhz
Geforce 2 Mx 32 Mb
256 Werkgeheugen
Promise Ultra 133 Tx2 Ide Controller
met daarop
8Gb Hardisk
80 Gb Die 80 Master Is
Op Mobo :
Liteon Brander 40x12x48x met Burnproof Ondersteuning
Aopen Dvd 12x

Dma Staat Aan Van Iedere Hdd En Dvd En Brander

Ik Heb Winiso, Maar Die Wil Geen Image Maken Van Mijn Divx Avi Files

De Nero die ik gebruik zat bij mijn brander Geleverd.
Het rare is als ik die zelfde Nero 5.5 Versie download, dan wordt Mijn Brander niet ondersteund.

Ik denk zelf dat die versie op die cdrom een aangepaste Versie is voor die Liteon.
Dat staat als het goed is ook op de voorkant van die Cd :
"Writer wil not work if You dont install this Cd"

Dus Met Andere Woorden Denk Ik Dat Het Aangepast Moet Zijn
Kunnen Jullie Hier Mischien Wat Mee :/
help ff, waar slaat die hets op terug ?
blijft de vraag: wat is er mis met de meegeleverde nero :?

ah. a new clue, my dear watson
zie ook deze lap tekst uit nero 5.5
ik heb nog een beetje rond gekeken maar kom er echt niet uit ik brande al die dagen op 32x of 40x met mijn lite on 40x12x48x maar nu als ik op 20x brand zie ik bij winbar dat mijn cpu power alweer op 100% gaat staan en komer er de heletij dvan die buffer underruns ik snap nog steeds niet wat ik eraan kan doen of waar het aan ligt ik heb me suf lopen zoeken op google maar geen zinvolle info gevonden ja ze zeggen steeds turn all background programs off maar als ik brand is het enige wat ik in de achtergrond heb is mijn geluids speaker ico en winbar meer niet maar het vage is als ik byv een vcd cd heb en die wil ik gaan branden gaat ie dat eerst inlezen en daarna branden volgens mij maakt ie een image van die cd en dat gaat dan wel op 40x en dan ben ik ongeveer 2:50 Min klaar met laat maar zeggen 600 mb In die richting weet een van jullie hier of ik mischien een progie kan vinden die een iso of cue bin of nero image kan maken van een avi file en dat ik tegen nero zeg daar staat je image brandt het maar want dan gaat het wel snel ik brand heel veel dvd rips geen multisessie cd sluiten aan kan een van jullie mischien wat met dit want ik snap er geen f....ck meer van

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1