Delta fan

Pagina: 1
Acties:

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 18:37
ff een simpel vraagje: Ik heb 2 nieuwe delta fans binnengekregen besteld bij Exile (www.exile.nl) , maar er staat op die fans F.C.S.
Dit lijken we dus geen Delta fans, right?

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-02 12:54

Eraser127

Nijkerk

als ze herrie maken en hard blazen/zuigen dan zijn het delta's :P

My Discogs

Verwijderd

"Delta Electronics" moet erop staan. En een zwarte driehoek met een dingetje erin.

• Gurneyhck
Valt wel mee bijna net zo hard als mijn "oude" 2, ik d8 ik koop delta's dan ist lekker koel maar ben er niet echt op vooruit gegaan. En dat terwijl hij 68 cfm zou moeten verplaatsen en op het plaatje van Exile.nl ziet de fan er ook anders uit.

• Gurneyhck
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:16:
"Delta Electronics" moet erop staan. En een zwarte driehoek met een dingetje erin.
Staat er dus niet op. Nou ik heb net al een mail gestuurd ze sturen maar delta's op hoor, stelletje stinkerds daaro.

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-01 13:56
kun je er een pic van posten?

• Gurneyhck
nope, maar er staat F.C.S. op en geen driehoek te bespeuren of iets van "Delta Electronics"

Verwijderd

Gurneyhck schreef op 14 augustus 2002 @ 17:23:
nope, maar er staat F.C.S. op en geen driehoek te bespeuren of iets van "Delta Electronics"
Alle delta's die ik hier in mn rommelbakje heb liggen, hebben iig het logootje. En heel klein "Delta Electronics" op het stickertje (onderaan). De typenummers staan er ook op.

• Gurneyhck
Oké geen delta dus. Nou dan sturen die f*ckers daar maar goeie fans op, op hun kosten. In ieder geval bedankt iedereen en especially Fewture. Zal hier ook ff reply op het mailtje posten als ik die binnen heb.

Verwijderd

Geen probleem joh..
Pagina: 1