Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test
Ik ben ff een paar minuten creatief bezig geweest, maar dit gaat volgens mij nooit werken, maar wie weet, het lijkt iig wel cool 
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
zalman 5100CU is erg stil of swiftech mcx462 met papst (of andere stille 8cm fan)
if broken it is, fix it you should
Het lijkt mij inderdaad ook erg krap aan.. Maar het kan mijns inziens zeker geen kwaad om eventueel een paar van die waaierbladen in te korten op de plaats waar de twee koelers tegen elkaar zitten
OMG wat een enorm gave setup zeg
Ik heb er zelf ook over zitten denken om de boel zo aan te sluiten, maar bij mij zit de ene socket 90 graden gedraaid t.o.v. de andere 
Misschien dat je bij een zaak in de buurt ff kunt passen?
Edit: nog eens kijkend naar de foto van het moederbord zonder koelers denk ik toch dat het wel moet passen, tussen de sockets zit ongeveer 1 a 2 cm ruimte en volgens mij steekt de waaier boven en onder de socket niet echt ver uit. Het enige probleem dat KAN optreden is dat de linker socket (CPU0 geloof ik) te dicht op de achterkant van je kast zit. Het zou dan kunnen, zoals hier al voorgesteld is, om een paar waaierbladen eraf te knippen. Wel zonde, maar kan absoluut geen kwaad
Edit: volgens mij zou hij hier wel op moeten passen, mijn mobo dus. Tenminste: je komt niet in de problemen met de achterkant van de kast, maar volgens mij raken de waaiers elkaar hier ook
Wel kut opzich omdat het vooral voor een dual setup aantrekkelijk is om stillere fans/heatsinks te gebruiken aangezien je 2x bespaart als je goede combinaties gebruikt.
Misschien dat je bij een zaak in de buurt ff kunt passen?
Edit: nog eens kijkend naar de foto van het moederbord zonder koelers denk ik toch dat het wel moet passen, tussen de sockets zit ongeveer 1 a 2 cm ruimte en volgens mij steekt de waaier boven en onder de socket niet echt ver uit. Het enige probleem dat KAN optreden is dat de linker socket (CPU0 geloof ik) te dicht op de achterkant van je kast zit. Het zou dan kunnen, zoals hier al voorgesteld is, om een paar waaierbladen eraf te knippen. Wel zonde, maar kan absoluut geen kwaad
Edit: volgens mij zou hij hier wel op moeten passen, mijn mobo dus. Tenminste: je komt niet in de problemen met de achterkant van de kast, maar volgens mij raken de waaiers elkaar hier ook
Wel kut opzich omdat het vooral voor een dual setup aantrekkelijk is om stillere fans/heatsinks te gebruiken aangezien je 2x bespaart als je goede combinaties gebruikt.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
2 keer 462 gram schuin op het moederbord is behoorlijk veel. Het plankje schuin hangen tijdens vervoer is denk ik funest voor het moederbord.
Jammer dat de A7M266-D geen socket holes heeft. Is er al iemand die geprobeerd heeft de gaten van dit mobo door te boren? Dan zou montage van een Alpha (met papst) mogelijk zijn.
Jammer dat de A7M266-D geen socket holes heeft. Is er al iemand die geprobeerd heeft de gaten van dit mobo door te boren? Dan zou montage van een Alpha (met papst) mogelijk zijn.
De PCB banen zijn iig vrijgemaakt, maar ik zou het niet aandurven om te boren.
Ik denk dat ik gewoon in pc winkel dit ga monteren, die hebben mijn mobo en die zalman's ook, past het niet , dan hoef ik ze ook niet te kopen.
Misschien is het gewicht het enige probleem.
Ik denk dat ik gewoon in pc winkel dit ga monteren, die hebben mijn mobo en die zalman's ook, past het niet , dan hoef ik ze ook niet te kopen.
Misschien is het gewicht het enige probleem.
Het past wel, na enig knutselen krijg je die zalman op CPU1 ook erop [die boven de audio aansluitingen...]
Hier, effe uit een ander topic gevist:

Ze komen uit dit topic, de tweede pagina: 19" rack uit hout gemaakt (veel foto's)
Maar dual xp2200+, bestaat dat al???

Ze komen uit dit topic, de tweede pagina: 19" rack uit hout gemaakt (veel foto's)
Er bestaat nog geen Athlon MP 2200+, maar je kan van die XP2200+ wel een "onofficiele" MP2200+ makenFalconey schreef op 14 augustus 2002 @ 19:44:
Het past wel, na enig knutselen krijg je die zalman op CPU1 ook erop [die boven de audio aansluitingen...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Ik geloof ooit in een ander topic iemand een keer hetzelfde hebben zien doen...
Die had alleen ipv twee 80mm fans er 1 dikke (120mm?) fan boven gehangen. Geen idee of dat genoeg airflow geeft, maar de A7M266D heeft toch C.O.P., je kunt er altijd ijsblokkies opleggen als ie t niet doet.
Die had alleen ipv twee 80mm fans er 1 dikke (120mm?) fan boven gehangen. Geen idee of dat genoeg airflow geeft, maar de A7M266D heeft toch C.O.P., je kunt er altijd ijsblokkies opleggen als ie t niet doet.
Woei, het past in het echt dus echt
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
sweet, allemaal bedankt !
nog een klein vraagje : die C.O.P. werkt die echt ?
nog een klein vraagje : die C.O.P. werkt die echt ?
Pagina: 1