Sinds gisteren is er iets heel vaags aan de hand met XP: Als ik opstart zijn de icons die in de taakbalk staan (quicklaunch) telkens anders. Bij Internet Explorer zie ik dan bijvoorbeeld een icoontje van UT 2003. Dit los ik op door bij Tweak UI op "rebuild icon cache" te klikken. Maar als ik dan een reboot doe zijn de icons weer veranderd. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Heb je al eens je iconcache helemaal verwijderd?Janssen schreef op 14 augustus 2002 @ 16:53:
Sinds gisteren is er iets heel vaags aan de hand met XP: Als ik opstart zijn de icons die in de taakbalk staan (quicklaunch) telkens anders. Bij Internet Explorer zie ik dan bijvoorbeeld een icoontje van UT 2003. Dit los ik op door bij Tweak UI op "rebuild icon cache" te klikken. Maar als ik dan een reboot doe zijn de icons weer veranderd. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Tweakui downloaden, daar kan je de iconcache legen geloof ik.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
blackd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:52:
Tweakui downloaden, daar kan je de iconcache legen geloof ik.
Een mod die niet eens leestDit los ik op door bij Tweak UI op "rebuild icon cache" te klikken.
Oeps
Excuses
Nou SiHiDa, dat heeft ie dus blijkbaar al gedaan
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Misschien eerst een disk check doen en als dat niet helpt kijk dan eens of je (op eigen risico) het bestand
C:\Documents and Settings\UserId\Local Settings\Application Data\IconCache.db
kunt hernoemen (.oud ipv .db oid evt. in safe mode) en start dan opnieuw.
(UserId = de naam waaronder je inlogt)
C:\Documents and Settings\UserId\Local Settings\Application Data\IconCache.db
kunt hernoemen (.oud ipv .db oid evt. in safe mode) en start dan opnieuw.
(UserId = de naam waaronder je inlogt)
Is Rebuild dan niet iets anders dan verwijderen?blackd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:57:
[...]
Oeps
Excuses
Nou SiHiDa, dat heeft ie dus blijkbaar al gedaan
offtopic:
Volgens mij werkt je icon wel aardig goed hoor
mav wie is dat lekkere w$$f ??
Volgens mij werkt je icon wel aardig goed hoor
mav wie is dat lekkere w$$f ??
Pagina: 1