Toon posts:

No Disc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

kheb vandaag een nieuwe brander gekocht de lite-on 32 speed, heb Nero installed en heb een probleem:

Ik heb een discman die cdrw's kan afspelen, maar gek genoeg als ik nu een cdrw brandt en hem in mijn discman stop krijg ik no disc, hij kan um dus nie lezen :S

Ik heb de CD wel finalized. ik heb zowel disc at once als disc at once/96 geprobeerd iemand een id?

BVD, Greatz

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Een cd-r op precies dezelfde manier gebrand pakt ie wel?

Misschien dom: je hebt het wel als muziek gebrandt, en niet als MP3?

Juist

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het inderdaad al muziek gebrand cda files zijn ut en heb nog niet cd-r geprobeerd...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

misschien dat die discman gewoon niet alle cdrws aankan. vriend van me heeft een philips expanium, die ook CDRW compatible zou moeten zijn, maar dat is hij dus niet

Verwijderd

Is het zeg maar niet toevallig CD-R ipv CD-RW? En probeer eens wat verschillende merken, en brand dezelfde muziek op een CD-R..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een CD gepakt die met mijn oude brander ook werkte, heb ook al de cd-rw gepakt van een ander merk maar nog steeds niet. Je zou dus zeggen dat het ligt aan de manier van branden ofzo, maar voorheen gebruikte ik ook Nero :S

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ook CDR geprobeerd en die doet het wel gewoon goed.. Hoe kan dat?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 17:15:
Ik heb nu ook CDR geprobeerd en die doet het wel gewoon goed.. Hoe kan dat?
Welke merk cd-rw is het, en op welke snlehied is het gebrand?

Ik weet dat sommige disc-mans vage merken niet kunnen lezen. Maar als het een Sony, Philips of een AOpen cd-rw is zit het wel goed.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1