Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SMS-en naar Frankrijk via internet (gratiz dus)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hojjjjjjj ieders.

Even een vraagje. Wie weet waar je op het internet kan sms-en naar Frankrijk. Iedere zut in frankrijk kan sms-en naar mij maar ik niet terug (ook niet via mobiel). Dus mijn vraag is hoe kan ik dit (liefst gratiz) wel versturen?!?!

Thnx

Verwijderd

Een Fransoos waarheen je wil SMS-en, of een Nederlander in Frankrijk (met Nederlands abonnement)???

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 16:34:
Een Fransoos waarheen je wil SMS-en, of een Nederlander in Frankrijk (met Nederlands abonnement)???
Naar een Fransoos met Frans abbo dus. SFR Orange en Bouygues.

Lukt allemaal nie..... :~{

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 16:36:
[...]

Naar een Fransoos met Frans abbo dus. SFR Orange en Bouygues.

Lukt allemaal nie..... :~{
Met Vodafone moet je Bouygues wel kunnen bereiken, dat is dacht ik de Franse tak daarvan.

En SFR Orange is in zekere zin "familie" van Dutchtone lijkt me...

Dus als je een Vodafone en een Dutchtone prepaid kaartje koopt dan moet het lukken met je mobiele toestel! :+

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
AtHomer schreef op 15 augustus 2002 @ 13:50:
[...]

Met Vodafone moet je Bouygues wel kunnen bereiken, dat is dacht ik de Franse tak daarvan.

En SFR Orange is in zekere zin "familie" van Dutchtone lijkt me...

Dus als je een Vodafone en een Dutchtone prepaid kaartje koopt dan moet het lukken met je mobiele toestel! :+
Vodafone werkt niet........ snik :{ En Dutchtone koop ik nooit (meer) van mijn leven....

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 15:54:
[...]

Vodafone werkt niet........ snik :{ En Dutchtone koop ik nooit (meer) van mijn leven....
Ik heb kort geleden via Vodafone van Nederland naar Frankrijk ge-SMSst naar een KPN prepaid toestel, dus het is vast wel mogelijk. Let nog eens op de volgende punten:

-Staat het toestel wel aan van de ontvanger?
-Misschien wordt het bericht pas afgeleverd als de buitenlandse ontvanger zijn/haar toestel opnieuw aanzet.
-Je kunt zelf controleren of het aankomt door de "afleverrapporten".
-Probeer de geldigheidsduur van de SMS op maximaal te zetten, misschien wordt het na een tijdje pas afgeleverd (ingewikkeld proces met netwerkverkeer, of het is gewoon druk op het netwerk misschien).

Toen ik diegene in het buitenland SMSste kwam het ook niet binnen 1 dag aan. Later heb ik de geldigheidsduur naar 3 dagen gezet en afgewacht. Toen werd na ongeveer 1,5 dagen het bericht toch afgeleverd. Maar dat kan ook zijn omdat diegene die ik wilde bereiken de GSM niet veel aan deed :P.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
AtHomer schreef op 15 augustus 2002 @ 16:08:
[...]

Ik heb kort geleden via Vodafone van Nederland naar Frankrijk ge-SMSst naar een KPN prepaid toestel, dus het is vast wel mogelijk. Let nog eens op de volgende punten:
.
Leuk mar dan hebben we het over een Nederlands abbo in Frankrijk. Ik ben (nog steeds) op zoek naar een manier om een Frans abbo te mailen.

Vroeger werkte smsgratuite.com gewoon, maar die zijn nu zo lekker bezig dat je er voor moet gaan betalen.

Ik heb duidelijk professionele hulp nodig (meerdere manieren) 8)7

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 14:32
Pagina: 1