• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
Ik ben op zoek naar een mp3-speler die dus ook jpeg's afspeelt.

Ik heb al wat gezocht op het inet maar nog niet echt veel kunnen vinden.

Ik ben een paar mp3-spelers tegengekomen die ook VCD afspelen, de BW MP3/ VCD discman, verkrijgbaar bij www.regenboog.net (hier kon ik verder helemaal geen info over vinden :?) en de Napa DAV-311. Ik vermoed echter dat deze geen foto-cd's kunnen afspelen. Klopt dat :?

Ik ben verder alleen de Likko J4 Discman tegengekomen op www.lik-sang.com. Niet echt duur, 100 euro.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Plays MP3, VCD, Audio CD and also JPEG images 
Compatble to silver CD's and CD-R media (no CD-RW) 
Displays MP3 song titles, sub-folder names and lyrics via TV screen 
40 seconds Electronic Anti-Shock System for MP3 files 
40 seconds Electronic Anti-Shock System for standard Audio CDs 
Supports VCD1.1 and VCD2.0 
Supports VBR and CBR (up to 320kbps ) MP3 file playback 
Supports ISO9660 CD format and long file names 
Quick song/track selecting 
Built-in charger capable of charging NiCD/NiMH batteries 
Comes with a IR remote control 
On Screen Display (OSD) of directories and files

Maarja, die moet wel helemaal uit Hong Kong komen en ik zou ook eerst een creditcard moeten zien te fixen. Is dit apparaat wat?

En zijn er nog meer mp3-spelers op de markt die ook photo-cd's afspelen?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:55
Hoe beluister je je foto's dan 8)7
nee geintje, kun je ze dan op de tv bekijken met 'n kabeltje :?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-03 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Xtuv schreef op 14 augustus 2002 @ 18:48:
Hoe beluister je je foto's dan 8)7
nee geintje, kun je ze dan op de tv bekijken met 'n kabeltje :?
Ik denk het wel aangezien er een audio/video kabel bij zit.

Wel een leuke gadget, maar ik denk niet dat er nog andere spelers zijn met deze functie.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 13:25

red bull

Keeps me awake !

Je kunt met bijvoorbeeld NERO ook jpg -> vcd branden

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
(jarig!)
Ik wil niet sneu doen, maar wat moet je met jpeg support in je mp3 speler? Ik zie het nut er persoonlijk niet van in ...

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 15:52
Je kunt dan beter een portable dvd speler kopen. Aangezien geluidafspelen lijkt mij toch weer iets anders is dan beeld afspelen.

• Azrael
red_bull schreef op 14 augustus 2002 @ 21:57:
Je kunt met bijvoorbeeld NERO ook jpg -> vcd branden
maar hoe kan je ze dan op een tv afspelen?
En hoe werkt dat dan, is het dan 1 lange film of kan je zelf ook nog zappen?
Vrieskist schreef op 14 augustus 2002 @ 22:42:
Ik wil niet sneu doen, maar wat moet je met jpeg support in je mp3 speler? Ik zie het nut er persoonlijk niet van in ...
Ikke wel ;) (goh, waarom open ik dit topic :P)

dan kan je nl. heel makkelijk een hele hoop foto's op een tv laten zien zonder dat je ze hoeft laten afdrukken, especially bij mensen met geen of een minder goede pc. (ik denk hierbij especially aan mijn oma, wel in het bezit van een dikke tv ;))
Verder is het gewoon een leuke gadget natuurlijk :)
HermeS schreef op 14 augustus 2002 @ 22:49:
Je kunt dan beter een portable dvd speler kopen. Aangezien geluidafspelen lijkt mij toch weer iets anders is dan beeld afspelen.
Ja, weet je wel niet wat dat kost...

Dat ding van Lik Sang is 100 euro, een dvdspeler minstens het 5voudige denk ik..
Kan je haast een laptop van kopen..
Besides, daar kan je geen mp3's mee afspelen (niet on the go tenminste) en daar wil ik m natuurlijk ook voor gebruiken.

• Azrael
zijn er dan geen mensen die hier verder wat van weten :?

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 08:29

spacy

+++

de gewone jvc dvd spelers voor in de hifi stereo zitten er ook tussen met fotoalbum functies

• Azrael
spacy_ schreef op 17 augustus 2002 @ 15:19:
de gewone jvc dvd spelers voor in de hifi stereo zitten er ook tussen met fotoalbum functies
ja maar ik moet een portable mp3 speler hebben ;)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

Wom

Ik heb ooit eens een MP3 CD speler gezien die dat kon. Die kon ook video cd's afspelen. Hij heette geloof ik "Tanky". Hij was ook redelijk van formaat. Maar ik kan er helaas geen info over vinden. Maar ik weet wel zeker dat hij Tanky heette en in zwart/grijs was uitgevoerd.

• Azrael
AudiRS4 schreef op 17 augustus 2002 @ 18:59:
Ik heb ooit eens een MP3 CD speler gezien die dat kon. Die kon ook video cd's afspelen. Hij heette geloof ik "Tanky". Hij was ook redelijk van formaat. Maar ik kan er helaas geen info over vinden. Maar ik weet wel zeker dat hij Tanky heette en in zwart/grijs was uitgevoerd.
dies van Waitec ja, maar die is volgens mij al niet meer in de roulatie, die speelde ook alleen vcd's af volgens mij.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

Wom

Hij zou wel eens van Waitec kunnen zijn ja nu ik er over nadenk. Maar als ik die stickers die eropzaten mag geloven kon hij "elk" CD formaat aan. Maar als hij niet meer in de roulatie is maakt het niet veel meer uit.

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

De Philips Expanium 601 kan ook wat jij wilt, alleen die heb ik in Europa nog niet gezien :(

Wel een mooin dingetje, met ir afstandbediening en uiteraard een snoertje naar de TV.

Zoef

• Azrael
Zpottr schreef op 19 augustus 2002 @ 16:04:
De Philips Expanium 601 kan ook wat jij wilt, alleen die heb ik in Europa nog niet gezien :(

Wel een mooin dingetje, met ir afstandbediening en uiteraard een snoertje naar de TV.
hey inderdaad, mooi ding ook, alleen wel weer 250 euro...
das me een beetje teveel..

hij komt wel in europa in ieder geval, hij staat al op amazon.de, maar nog niet beschikbaar.

• SEFje
  • Laatst online: 25-11-2025
ik dacht dat philips deze optie in hun nieuwste MP3 CD Speler zou implementeren. Heb het al een tijd geleden gelezen maar die speler is er volgens mij nog niet. Stond nieuws van op de frontpage maar ik zou echt niet meer weten onder welke noemer.

• Azrael
SEFje schreef op 20 augustus 2002 @ 12:15:
ik dacht dat philips deze optie in hun nieuwste MP3 CD Speler zou implementeren. Heb het al een tijd geleden gelezen maar die speler is er volgens mij nog niet. Stond nieuws van op de frontpage maar ik zou echt niet meer weten onder welke noemer.
kijk es naar de 2 berichten boven je ;)

Verwijderd

Napa heeft er ook een mp3/vcd pleejer: je ziet ze soms wel eens op een of andere veilingssite tweedehands aangeboden, zoals hier bvb: http://cgi.benl.ebay.be/w...?ViewItem&item=1373157444

• Azrael
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:20:
Napa heeft er ook een mp3/vcd pleejer: je ziet ze soms wel eens op een of andere veilingssite tweedehands aangeboden, zoals hier bvb: http://cgi.benl.ebay.be/w...?ViewItem&item=1373157444
die link doet niks..

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Als je niet de link aanklikt, maar de tekst kopieert werkt het wel. Of klik hier beneden:

klik

Overigens is dit volgens mij een MP3/VCD speler. Ook leuk, maar werkt die ook met foto-CD's? Het staat niet in de beschrijving.

Zoef

• Azrael
Zpottr schreef op 21 augustus 2002 @ 19:17:
Als je niet de link aanklikt, maar de tekst kopieert werkt het wel. Of klik hier beneden:

klik

Overigens is dit volgens mij een MP3/VCD speler. Ook leuk, maar werkt die ook met foto-CD's? Het staat niet in de beschrijving.
ik denk niet dat het met foto-cd's zal werken, maar je kan met foto's ook een vcd maken schijnt het.
Weet iemand daar toevallig een goede guide van :?

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 13:25

red bull

Keeps me awake !

Je kan het natuurlijk ook proberen om met nero jpg->vcd te branden en dan met een willekeurig (softwarematige) dvd (of vcd) speler af te spelen. Volgens mij kon je wel zappen (foto's zijn allemaal aparte hoofdstukken). Maar ik denk dat je daarvoor toch even de search moet gebruiken dan vind je er meer topics over (zoeken op foto's op dvd speler oid).

Je bent dan niet zo beperkt in je keuze, want vcd's afspelen is dan voldoende.
Pagina: 1