Ik ben op zoek naar een mp3-speler die dus ook jpeg's afspeelt.
Ik heb al wat gezocht op het inet maar nog niet echt veel kunnen vinden.
Ik ben een paar mp3-spelers tegengekomen die ook VCD afspelen, de BW MP3/ VCD discman, verkrijgbaar bij www.regenboog.net (hier kon ik verder helemaal geen info over vinden
) en de Napa DAV-311. Ik vermoed echter dat deze geen foto-cd's kunnen afspelen. Klopt dat 
Ik ben verder alleen de Likko J4 Discman tegengekomen op www.lik-sang.com. Niet echt duur, 100 euro.
Maarja, die moet wel helemaal uit Hong Kong komen en ik zou ook eerst een creditcard moeten zien te fixen. Is dit apparaat wat?
En zijn er nog meer mp3-spelers op de markt die ook photo-cd's afspelen?
Ik heb al wat gezocht op het inet maar nog niet echt veel kunnen vinden.
Ik ben een paar mp3-spelers tegengekomen die ook VCD afspelen, de BW MP3/ VCD discman, verkrijgbaar bij www.regenboog.net (hier kon ik verder helemaal geen info over vinden
Ik ben verder alleen de Likko J4 Discman tegengekomen op www.lik-sang.com. Niet echt duur, 100 euro.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Plays MP3, VCD, Audio CD and also JPEG images Compatble to silver CD's and CD-R media (no CD-RW) Displays MP3 song titles, sub-folder names and lyrics via TV screen 40 seconds Electronic Anti-Shock System for MP3 files 40 seconds Electronic Anti-Shock System for standard Audio CDs Supports VCD1.1 and VCD2.0 Supports VBR and CBR (up to 320kbps ) MP3 file playback Supports ISO9660 CD format and long file names Quick song/track selecting Built-in charger capable of charging NiCD/NiMH batteries Comes with a IR remote control On Screen Display (OSD) of directories and files |
Maarja, die moet wel helemaal uit Hong Kong komen en ik zou ook eerst een creditcard moeten zien te fixen. Is dit apparaat wat?
En zijn er nog meer mp3-spelers op de markt die ook photo-cd's afspelen?