hallo, ik wil graag weten wat voor moederboord ik heb.... ik heb alleen maar zon *** ibm boekje waar je nix uit kan opmaken...... ik wil graag weten of er een AMD duron 800/1000mhz in kan... er zit nu een amd k6 in (sysoft sandra loopt vast btw.
...)
check de ibm website daarover
www.pc.ibm.com
www.pc.ibm.com
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
IBM? Check dan gewoon http://www.pc.ibm.com/support 
Overigens, als er een AMD K6 erin zit, dan is het sowieso een (Super)Socket7 mobo en kun je zeker geen Athlon/Duron erin prikken. Om het verhaaltje compleet te maken: de K6 is de snelste processor, die je op zo'n plankje kan hebben
Overigens, als er een AMD K6 erin zit, dan is het sowieso een (Super)Socket7 mobo en kun je zeker geen Athlon/Duron erin prikken. Om het verhaaltje compleet te maken: de K6 is de snelste processor, die je op zo'n plankje kan hebben
Lekker, wil je er een quiz van maken of zo
Dit wordt niks. Bereid je eerst maar wat beter voor en trek je kast open en kijk wat er op je bord staat. Check anders ff in het BIOS. Dit is zo een fluttopic
Iig past er géén Duron in als er nu een K6 in zit.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()