Toon posts:

GoT site komt soms half binnen

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds de invoering van de nieuwe forum software heb ik al meerdere keren gehad dat GoT bijna niet of maar half binnenkomt. Net alsof je halfverwege het DLen van een pagina op stop drukt.

Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
56.6 zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

heb ik ook wel eens, krijg je bijvoorbeeld enkel de eerste post te zien, maar als je dan heel ff wacht dan komt de rest ook

heb btw chello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Yep, komt me heel bekend voor (Chello)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Heb wel last van dat je alles ziet, behalve de replies, wel al sigatures en namen enzo.
Gewoon refresh en dat werkt het meestal wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
was dat niet een IE caching probleem ? Vaak als ik een pagina voor het eerst open gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier ook, maar ik durf te wedden dat het gewoon aan die (brakke) React ligt. React moet zich eerst maar goed bewijzen.
Topix is imho nogsteeds beter @ the moment.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

LAN schreef op 14 augustus 2002 @ 15:29:
Heb wel last van dat je alles ziet, behalve de replies, wel al sigatures en namen enzo.
Gewoon refresh en dat werkt het meestal wel weer.
Yup die heb ik ook regelmatig en ook soms zelfs zonder sigs en namen :) Begint een beetje irritant te worden steeds niet geladen pagina's refreshen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
GoT inladen gaat bij mij altijd goed (icm mijn BetuweNet-KabelInternet-Verbinding).
De T.net-FrontPage wordt bij mij vaak slecht ingeladen, of de css wordt niet geladen of er verschijnt links geen overzicht van reacties, GoT, V&A etc.. (De search komt er dan wel...). En dit is trouwens ook pas sinds kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb nog wel eens dat alle posts in een topic wegvallen.
Je ziet dan dus de topictitel enzo staan, en direct daaronder staat quick reply :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nooit last van gehad, ik heb soms wel dat ie de stylesheet niet laadt en je dus alles in times new roman ziet en helemaal scheef enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
rick_h schreef op 14 augustus 2002 @ 16:36:
nooit last van gehad, ik heb soms wel dat ie de stylesheet niet laadt en je dus alles in times new roman ziet en helemaal scheef enzo..
Daar heb ik de laatste tijd ook steeds meer last van.
SH007 schreef op 14 augustus 2002 @ 16:35:
Ik heb nog wel eens dat alle posts in een topic wegvallen.
Je ziet dan dus de topictitel enzo staan, en direct daaronder staat quick reply :?
En dit heb ik ook wel eens :o. Best irri :X :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

Helpt het jullie als ik zeg dat ik nergens last van heb, behalve zo nu en dan een 404 :) (thuis alsmede op't werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf gebruik bijna altijd Mozilla 1.0 om op GoT rond te surfen, en ik ben nog nooit bovenvermelde problemen tegengekomen van een half ingelade pagina.

De enige quirk die me af en toe parten speelt is Mozilla die me zegt dat de connectie naar de server geweigerd wordt. Ik denk echter dat dit eerder iets te maken heeft met de loadbalancing dan het nieuwe React forum. Don't quote me on that though ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb het ook wel eens ja :(
Dan zie je alleen de eerste reply oid, of helemaal geen reply.
Laatst had ik ook dat ik alles goed zag, behalve de paarse achtergrond? :?
En verder de gebruikelijke 404's.. ;)

HTTP compressie is aan, ik zal eens kijken of het nog steeds zo blijft als ik het uit doe :)
(IE6, WinXP, Chello)
Vinnie schreef op 14 augustus 2002 @ 15:37:
Hier ook, maar ik durf te wedden dat het gewoon aan die (brakke) React ligt. React moet zich eerst maar goed bewijzen.
Ach, als react eenmaal echt af is zal dat allemaal wel meevallen hoor :)
Maar het draait nu pas een paar weken volledig met een enorme aantal userts, dan is het IMO ook niet gek dat hij het nog niet perfect doet :o

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 14-08-2002 20:59 . Reden: typo :o ]

🌞🍃

• KneoK
  • Laatst online: 09-10 20:23

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb soms een gewone 404 en andere keren lijkt het wel of er een of andere style-sheet niet is toegepast. Dus grote blauwe textlinks, bijna geen opmaak, alles uit z'n verband gerukt. Meestal na een aantal maal Refresh is het weer goed.

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Vinnie schreef op 14 augustus 2002 @ 15:37:
Bedankt voor deze opbouwende kritiek. Kunnen we veel mee :?

Helaas is Topix niet meer (op GoT that is) en zal je het met React "moeten doen". Ik kan je ook vertellen dat dit probleem waarschijnlijk niet aan React ligt maar eerder aan de serverzijde (drukke servers, loadbalancer config, boa die aan max connections zit e.a.)

Het is zo makkelijk blaten vanuit je comfortabele burostoeltje...

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 03:06
Ik heb dus nooit dat pagina's niet laden. Alleen willen plaatjes wel eens niet laden.

Voor de rest vind ik het alleen maar een vooruitgang hoor. Kan alle berichten lezen en ik kan post, wat wil je nog meer :)

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 11:41
Woei :) Wat ben ik blij dat ik @home heb ;) :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:36

Killjoy

Klingon lawn products

Hier ook. Smilies worden niet altijd helemaal geladen en het beeld ziet er af en toe als een 'negatief' uit. 56k6 trouwens.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ja, irritant, ik heb het zelfs met ADSL zo af en toe, maar niet zo vaak hoor! (Planet)

Was GoT net heel traag bij iedereen? Heb het al een poosje, maar GoT is de enige 'site' waar ik op surf dus ikk heb het niet kunnen testen :)

Dividend for Starters

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21

Sport_Life

Solvitur ambulando

Bij mij worden vaak bepaalde smilies niet geladen en de achtergrond kleur blijft wit en vaak kan de pagina helemaal niet gevonden worden.

Ik heb ADSL van Tiscali.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dit is allemaal gerelateerd aan de drukte op de server die de static content host (alle pics, css, js, smilies etc.) Die server is atm af en toe overbelast waardoor requests in de soep lopen. Ik geloof dat Kees bezig is met het distribueren van de statische content over meerdere servers, dus dat zou het probleem moeten verhelpen.

edit:

Zojuist met acm en kees gesproken en static content wordt nu geloadbalanced over meerdere servers. Zou dus niet meer voor moeten komen vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
superwhimpy schreef op 15 augustus 2002 @ 23:17:
Hier ook. Smilies worden niet altijd helemaal geladen en het beeld ziet er af en toe als een 'negatief' uit. 56k6 trouwens.
Dat het beeld er als een negatief uit heb ik de laatste tijd vrij vaak. Het ziet er dan zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.powercow.org/upload/forum.jpg

Na een refresh staat alles meestal weer goed, maar blijft wel lastig.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 10:46

chem

Reist de wereld rond

dat komt omdat dan de CSS van de pagina niet is binnengehaald

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

het gaat hiet gewoon veel trager sinds het nieuwe software er is.
Ik heb ADSL van Planet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

chem schreef op 16 augustus 2002 @ 08:08:
dat komt omdat dan de CSS van de pagina niet is binnengehaald
ja maar kan het dan niet iets normaler uitzien als de CSS niet binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GoT nu ook al op alle versies gezien. Soms laadt dit niet, dan het andere weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
jah dat heb ik ook vaak of hele witte pagina met letters :? na react update zijn er veel troubles maar ze zijn nog aan het sleutelen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:30
t werkt hier perfect en lekker snel sinds ik las dat je "check for new version once per session" ofzoiets bij de images aan moest zetten. hier (mozilla 1.0 op woody kernel 2.4.18) PER-FECT! (Y)
Pagina: 1