Toon posts:

missing parts Canon ion still video camera rc-260

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heb een canon still video camera liggen perfect werkt ... als de batterijen ook werkte.. :(
nou heb ik door een beetje te klooien met voedingen een zelf gemaakte adaptor stekker gemaakt en de canon aan de gang gekregen 8) . maar ik zoek eigenlijk nog steeds de originele batterijen en vooral de lader hier van. deze is namelijk kaput. :'( dus iemand nog een oplossing of heeft er toevallig een liggen ... ik heb interesse.

Verwijderd

Originele lader en batts? Is daar een speciale reden voor?

Als je dat moet nabestellen bij Canon wordt het een duur geintje...
Kan je geen "merkloze" lader en batts gebruiken? Moet zeker wel te vinden zijn,...

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Probeer het eens op de Canon verkoopafdeling: 023-56 81 600

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• hans1961
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-01 21:25
De canon ion rc260 gebruikt een speciaal soort accu's die niet meer te leveren zijn, de productcode hiervan is bp-4p. Ik heb zelf twee van deze sets inclusief de speciale diskettes waar de foto's op gezet worden.

In duitsland zit een handige harrie (eben dienstleistungen) die een adapter heeft gemaakt zodat een 9 volt batterij of accu gebruikt kan worden. Door problemen met de afwikkeling is het mij (nog) niet gelukt om een exemplaar te bemachtigen. met de originele lader en inclusief adapter kan de camera ook via het lichtnet werken.