[bug] tnetheaders veroorzaken DNS errors

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
ik vind die bookmarks op zich wel handig, zeker nu je dat popupje krijgt waar je dat ding zelf een naam kan geven, echter als ik dan op annuleren klik bedoel ik dus dat ik er hem er toch niet in wil hebben, echter het betreffende topic komt dan met de naam null in de bookmarks, misschien is het mogelijk om hem dan NIET toe te voegen?

edit:
vreemd ik wilde er even een screenshot van maken, dus ik voeg dit topic toe, en druk op annuleren, maar nu komt hij er niet in :(

edit:
wat ik ook probeer het lukt me nu niet meer, terwijl ik het net wel had en ik had daarna die bookmark verwijderd en dan maar even gekeken of er al een bugmelding van was gedaan, maar nu krijg ik geen null meer in mijn bookmarks,
als ik het weer een keer tegenkom ram ik direct op printscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
wacht nog ff met sluiten van dit topic, ik heb weer een andere bug mbt bookmarks, screenshots komen zo

Hier in de index, daar staan 2 topics:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=5578

maar in werkelijkheid is het er maar 1:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=5579

Ik heb op beide pagina's al ctrl+f5 gedaan (ie6.0 xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:46

chem

Reist de wereld rond

dan heb je waarschijnlijk een topic uit SM gebookmarked die je niet meer mag zien.
Dit is bekend, en in een latere versie zullen er topics automatisch verwijderd worden die je niet meer mag zien.

Als ej ctrl-F5 doet (cache refreshen) dan krijg (oa) een nieuwe JS die de 'cancel' button ondersteunt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
chem schreef op 14 augustus 2002 @ 15:09:
dan heb je waarschijnlijk een topic uit SM gebookmarked die je niet meer mag zien.
Dit is bekend, en in een latere versie zullen er topics automatisch verwijderd worden die je niet meer mag zien.

Als ej ctrl-F5 doet (cache refreshen) dan krijg (oa) een nieuwe JS die de 'cancel' button ondersteunt.
daardoor komt het waarschijnlijk.

Nu ik hier toch post, klopt het dat ik een dns error zie op ENKEL de indexpagina, ik kan die nu niet meer zien, terwijl de rest wel gewoon werkt, ik snap het niet, en wil er niet meteen een nieuw topic voor openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
erkens schreef op 14 augustus 2002 @ 15:18:
[...]

daardoor komt het waarschijnlijk.

Nu ik hier toch post, klopt het dat ik een dns error zie op ENKEL de indexpagina, ik kan die nu niet meer zien, terwijl de rest wel gewoon werkt, ik snap het niet, en wil er niet meteen een nieuw topic voor openen :)
problem solved, als ik de T.Net headers aanzet in mijn prefs dan krijg ik die dns error van explorer, en als ik ze uit zet, dan krijg ik de index wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

HMZ, die tnet headers zijn dan brak
ik wijzig de titel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
chem schreef op 14 augustus 2002 @ 15:45:
HMZ, die tnet headers zijn dan brak
ik wijzig de titel even.
o, ik ben niet de enige?

edit:
het hoeven uiteraard geen dns errors te zijn, maar dat is de standaard foutmelding van ie nu eenmaal...
Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

• chem

chem

Reist de wereld rond

fixed

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.