ik vind die bookmarks op zich wel handig, zeker nu je dat popupje krijgt waar je dat ding zelf een naam kan geven, echter als ik dan op annuleren klik bedoel ik dus dat ik er hem er toch niet in wil hebben, echter het betreffende topic komt dan met de naam null in de bookmarks, misschien is het mogelijk om hem dan NIET toe te voegen?
edit:
vreemd ik wilde er even een screenshot van maken, dus ik voeg dit topic toe, en druk op annuleren, maar nu komt hij er niet in
vreemd ik wilde er even een screenshot van maken, dus ik voeg dit topic toe, en druk op annuleren, maar nu komt hij er niet in
edit:
wat ik ook probeer het lukt me nu niet meer, terwijl ik het net wel had en ik had daarna die bookmark verwijderd en dan maar even gekeken of er al een bugmelding van was gedaan, maar nu krijg ik geen null meer in mijn bookmarks,
als ik het weer een keer tegenkom ram ik direct op printscreen
wat ik ook probeer het lukt me nu niet meer, terwijl ik het net wel had en ik had daarna die bookmark verwijderd en dan maar even gekeken of er al een bugmelding van was gedaan, maar nu krijg ik geen null meer in mijn bookmarks,
als ik het weer een keer tegenkom ram ik direct op printscreen