Toon posts:

vervangen van een processor

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een amd k6-2 333mhz en daar zitten van die koelplaatjes als koeler op
nu wil ik dus upgarden naar een amd k6-2 500mhz maar hoe krijg ik die koelplaatjes eraf. ze zitten als het goed is wel hetzelfde geplaatst als zo'n ventilatortje.
ik heb namelijk geen moederbord boekje dus ja misschien kan iemand me hiermee helpen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Bedoel je niet gewoon hoe je je CPU los krijgt. Dat is wat ik uit je verhaal opmaak tenminste. Een heatsink met ventilator zit met een klem vastgeklemt over je CPU op de socket. De CPU krijg je eruit, door het hendeltje aan de zijkant van je socket naar buiten te trekken een klein beetje en dan het hendeltje omhoog te halen, de CPU komt dan los en is makkelijk te vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat bedoel ik ja maar er zit bij mij als koeling van die zilveren veticale koelelementen over die maak ik op deze manier mee los????????

heb namelijke en k*t compaq

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik hoop niet voor je, dat je heatsink aan je CPU vast zit. Dan wordt het CPU met heatsink en al verwijderen en dan een andere heatsink met fan kopen voor je nieuwe processor.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al wel een nieuwe fan maar die heeft geen heatsink.

maar er zitten wel van die klemmetjes aan net zoals bij een gewone fan maar die krijg ik gvd (nog) niet los