Toon posts:

Is Anarchy Online iets?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is Anarchy Online iets? ik heb hier die cdrom liggen maar weet niet of het nut heeft om te installeren heb het spel nml gratis gekregen dat lijkt het al zo slecht. en aangezien me c: schijf helemaal vool zit door NeverWinter Nights moet ik er eerst ruimte voor maken.. dus enige ervaringen..

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Anarchy online is niet gratis. Het spel misschien wel maar je moet per maand betalen om het te spelen.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

lol hoegroot is je hd dan wel niet ? 2gb ? :D Er zou lijkt me vast wel ergens een cracked server zijn voor ziets :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BlackMage
  • Laatst online: 23-01 00:24
Mary Wana schreef op 14 augustus 2002 @ 14:31:
lol hoegroot is je hd dan wel niet ? 2gb ? :D Er zou lijkt me vast wel ergens een cracked server zijn voor ziets :?
Nope.
Volgens mij is ultima online het enige spel waar dat mogelijk is.

Maar anarchy online is best wel cool. Ik heb mee gedaan aan de beta.
Is een online rpg in de toekomst. Dus met guns en robots.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Ik heb UO- Renaisance en UO second Age hier liggen hagelnieuw en ongebruikt :P geen idee waarom ik ze gekocht heb. Maa rik Herinner me wel dat vrienden van mij het op the centre speelden :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
BlackMage schreef op 14 augustus 2002 @ 14:21:
Anarchy online is niet gratis. Het spel misschien wel maar je moet per maand betalen om het te spelen.
Aller grootste minpunt :(
(los van het feit dat * Zephyer een 56kbps modem heeft :P )

MW | BF1 Stats

• Hahn
  • Laatst online: 25-01 14:35
Je kon met een CD die je ergens bij kreeg een maand gratis Anarchy Online spelen. Dus dan kan je een maand bekijken of het leuk is. Anarchy Online was volgens mij wel een leuk spel, maar met veel bugs. Maar of het iets is moet je zelf bekijken, want dat ligt aan je smaak.

The devil is in the details.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
thomas hou het maar gewoon op SOF2 en SOAF :)

Verwijderd

Mijn huisgenoot heeft het een tijdje gespeelt. Ik ben wel redelijk RPG fan maar hij is echt RPG gefreaked. Het is op zich best een leuk spel maar hij hield het toch na ongeveer anderhalve maand voor gezien (terwijl hij voor 3 maanden betaald had).

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:43

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Je kan met een geldige creditcard gratis een maand spelen... hoef je alleen het spel te downen en voor de maand om is op te zeggen.

Dit dus.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:19

Bloodclot

Jawier!

op campzone kregen we het spel. tja nooit open gemaakt want ik heb geen creditcard

Verwijderd

Je kan met een geldige creditcard gratis een maand spelen...
Die Campzone versie ofzo schijnt een maand te kunnen, maar als je hem van internet haalt is het maar 7 dagen.
Pagina: 1