Hey, ik had een radeon 8500 grafische kaart, maar die heb ik verkocht. Nu wacht ik op m'n nieuwe kaart, alleen ik wil nog steeds op m'n computer kunnen. Nu heb ik terminal Services op die computer geinstalleerd, dus je kan op die computer inloggen. Maar hij start niet op (logisch). Is er een mogelijkheid dat WinXP toch gaat opstarten (Hij komt nu nog niet voorbij het boot"begin"). Ik heb een MSI K&T266a pro2-RU moederbord. Iemand een idee?
Nou, ga naar je BIOS en zet daar bij de optie Errors stop for no error.
Dan start je computer gewoon door naar je O.S. en wat die doet weet ik niet
Dan start je computer gewoon door naar je O.S. en wat die doet weet ik niet
Verwijderd
In je BIOS kun je vaak instellen op welke events je BIOS moet halten.
"Halt on" (keyboard error/mouse error etc) heet de optie, kun je daar ook "nothing" opgeven?
Moet ook je OS nog op willen starten zonder grafische kaart.....
(net te laat)
"Halt on" (keyboard error/mouse error etc) heet de optie, kun je daar ook "nothing" opgeven?
Moet ook je OS nog op willen starten zonder grafische kaart.....
(net te laat)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2002 14:13 . Reden: dubbelpost helaas ]
Helaas had ik dat eerder moeten doen
. want ik heb geen videokaart over. Weet iemand de toets die je moet indrukken om daar voorbij te komen, als hij hangt (bv F8)?
beetje lastig in je bios komen zonder videokaart he?
edit:
net te laat
net te laat
When some people work at a place for ten years they get ten years of experience, other people work at a place for ten years and get one year of experience ten times.
Denk eerlijk gezegd niet dat dat zo gaat lukken, een normaal mobo begint gewoon te piepen en weigert iedere verdere dienst zonder VGA kaart. Ga naar de dichtstbijzijndste kringloopwinkel en haal een 1MB PCI kaartje ofzo voor een paar EUR.PipelineNoise schreef op 14 augustus 2002 @ 14:13:
Helaas had ik dat eerder moeten doen. want ik heb geen videokaart over. Weet iemand de toets die je moet indrukken om daar voorbij te komen, als hij hangt (bv F8)?
* dion_b gaat vanmiddag, maar vreest dat je daar weinig aan gaat hebben
Oslik blyat! Oslik!
De bedoeling is dus dat ik nu zonder monitor bij het inlogscherm van WinXP aanbeland. Vanaf dan kun je namelijk inloggen vanaf een andere computer
Zonder monitor, met VGA: no problemPipelineNoise schreef op 14 augustus 2002 @ 14:16:
De bedoeling is dus dat ik nu zonder monitor bij het inlogscherm van WinXP aanbeland. Vanaf dan kun je namelijk inloggen vanaf een andere computer
Zonder VGA gaat de BIOS gewoon erg vroeg steigeren. Gaat niet lukken.
Oslik blyat! Oslik!
de toetsen combi van je BIOS is niet te zeggen. Omdat die dingen niet op een standaart plaats zitten.
Je begind met <Del> of <F2> als je geluk hebt moet je 1 maal op pijltje naar beneden drukken dan <enter> dan zit je als het goed is de juiste scherm ....
Begrijp je het probleem? Om iemand zonder monitor door zijn BIOS te lootsen?
Je begind met <Del> of <F2> als je geluk hebt moet je 1 maal op pijltje naar beneden drukken dan <enter> dan zit je als het goed is de juiste scherm ....
Hij wil dus niet zonder monitor maar zelfs zonder VGA kaart booten. Dat is een nog moeilijker verhaal, want een normaal mobo KAN DAT NIET. Punt. Helaas.wica schreef op 14 augustus 2002 @ 14:29:
de toetsen combi van je BIOS is niet te zeggen. Omdat die dingen niet op een standaart plaats zitten.
Oslik blyat! Oslik!
Ik wil morgen gaan joggen maar zonder mijn hart. Hoe start ik dan 's ochtend op?

Het kan niet volgens mij. Leen er 1 ofzo..
Het kan niet volgens mij. Leen er 1 ofzo..
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Okee ik leen er wel ergens eentje bedankt voor al jullie hulp
Heb je dan geen oud pci vga kaartje in de buurt liggen
Of effe één uit een andere pc haalen en dan alles goed zetten
Of effe één uit een andere pc haalen en dan alles goed zetten
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Pagina: 1