Toon posts:

Oud spel "nieuwe" pc te snel.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas door een eerdere topic weer eens OMF uit de kast gehaald en nu zou ik dat graag willen spelen.

Alleen het gaat me te snel
ik henb een TB1200 en ik ben binnen 3 sec dood in het spel

nu bestaan er vast proggies of iets om dit aan te passen.
Alleen ik niet weet
wie hellup?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

D'r zit ergens in 't optiemenu een timerslider waarmee je OMF kunt vertragen...

Verwijderd

Topicstarter
die staat al op zijn minst.
Het geluid van het spel is ook meer een ruis dan een muziekje.
Het ligt er echt aan dat de PC te snel is

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Heb ik ook weleens gehad met Unreal. Liep gewoon supersnel |:(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:15

Fuelke

Forza Ferrari

Er bestaan wel proggies waarmee je de CPU snelheid kan verlagen, is al een paar keer langsgeweest op GoT, maar aangezien de search nog steeds brak is helpt dat niet veel. Misschien ff zoeken op Google en dergelijke.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Fuelke schreef op 14 augustus 2002 @ 14:17:
Er bestaan wel proggies waarmee je de CPU snelheid kan verlagen, is al een paar keer langsgeweest op GoT, maar aangezien de search nog steeds brak is helpt dat niet veel. Misschien ff zoeken op Google en dergelijke.
Je bedoelt zeker Moslo.

Verwijderd

Devil N schreef op 14 augustus 2002 @ 14:30:
[...]

Je bedoelt zeker Moslo.
das een combinatie tussen Moskou en Oslo?

• Devil N
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 14:33:
[...]

das een combinatie tussen Moskou en Oslo?
Errr... Nou nee, eerder Slomo, maar dan met de lettergrepen omgekeerd :|

http://www.hpaa.com/moslo/

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets dan idd als Moslo alleen zulke Proggies zullen toch ook wel als freeware rondwaren. Moslo gaat maar tot 700 Mhz.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 13:43:
Ik heb pas door een eerdere topic weer eens OMF uit de kast gehaald en nu zou ik dat graag willen spelen.

Alleen het gaat me te snel
ik henb een TB1200 en ik ben binnen 3 sec dood in het spel

nu bestaan er vast proggies of iets om dit aan te passen.
Alleen ik niet weet
wie hellup?
Welke OS heb jij? ik wilde nl. ook spelen, maar ik heb helemaal geen geluid, en hij flikkert me gewoon uit het spel :S ik heb XP prof

Verwijderd

Topicstarter
MaxOW schreef op 15 augustus 2002 @ 17:12:
[...]

Welke OS heb jij? ik wilde nl. ook spelen, maar ik heb helemaal geen geluid, en hij flikkert me gewoon uit het spel :S ik heb XP prof
Ik heb ook WINXPPROF maar de eerste 2 keer knalde hij me ook uit het spel en toen kwam ik erachter dat je niet de EXE op moet straten maar de PIF dat is een windows snelkoppeling naar een DOS EXE bestand.

Dan doet ie ut wel.
Geen geluid kan komen door je geluidskaart. Ik heb een audigy en dus een sound blaster ik heb ook de onderste van her rijtje mogelikheden gekozen.

Verwijderd

domme vraag zeker, maar watte is OMF ?

• Devil N
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 19:07:
domme vraag zeker, maar watte is OMF ?
One Must Fall 2097, een van de beste vechtspellen die ooit op de PC is gemaakt. Komt uit 1994. Je kunt 'm nu gratis en legaal downloaden van de officiele site van de makers (Diversions Entertainment): www.omf.com. Ga naar Game Info -> FAQ en kijk daar onderaan ergens. Hij is echt freeware, niet abandonware o.i.d., dus maak je geen zorgen over de legaliteit.

Maaruh, ff ontopic, raar eigenlijk dat OMF zo snel gaat bij jou. Ik heb hier een Athlon XP 1800+, en OMF draait gewoon op normale snelheid hier, met de Speed slider ongeveer op de helft.

Verwijderd

Devil N schreef op 15 augustus 2002 @ 19:16:
[...]

One Must Fall 2097, een van de beste vechtspellen die ooit op de PC is gemaakt. Komt uit 1994. Je kunt 'm nu gratis en legaal downloaden van de officiele site van de makers (Diversions Entertainment): www.omf.com. Ga naar Game Info -> FAQ en kijk daar onderaan ergens. Hij is echt freeware, niet abandonware o.i.d., dus maak je geen zorgen over de legaliteit.

Maaruh, ff ontopic, raar eigenlijk dat OMF zo snel gaat bij jou. Ik heb hier een Athlon XP 1800+, en OMF draait gewoon op normale snelheid hier, met de Speed slider ongeveer op de helft.
bedankt voor de hele uitleg :7 maar natuurlijk ken ik dat spel wel 8) ik wist alleen de afkorting ff niet 8)7

• Devil N
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 19:20:
[...]
bedankt voor de hele uitleg :7 maar natuurlijk ken ik dat spel wel 8) ik wist alleen de afkorting ff niet 8)7
At your service ;)
En er zijn natuurlijk genoeg mensen die OMF niet kennen, dus heb ik 't maar meteen helemaal uitgelegd ;)

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

Die programmaatjes als moslo enzo vind ik niet zo geweldig werken, het gaat eender schokken ipv trager. Speelt in elk geval bagger

Van Zeeland dan misschien ??

Verwijderd

Topicstarter
Devil N schreef op 15 augustus 2002 @ 19:16:
[...]

En wat voor OS heb jij en hoe start je hem op via pif of exe en heb je nog als je XP hebt de compatible mode aangezet.
Pagina: 1