Toon posts:

DVD probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een DVD speler geinstalleerd. Het betreft een pioneer 115 met een Martox G-400 max videokaart.
Ik heb de DVD-player behorende bij de videokaart geinstalleerd. Bij het opstarten van de DVD krijg ik de volgende foutmelding:
Errorcode 0x80004003. Weet iemand hier de betekenis van?
Bij de DVD-speler (bulk uitv.) zat geen software, klopt dit?

Alvast bedankt voor de info?

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
uhm..mischien handy to know..OS? Wanneer precies krijg je de melding?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Topicstarter
Amsterdammertje,

Ik krijg de melding meteen bij de start van de DVD film (is trouwens een Disney). De computer meldt: could not start presentation. Error code 0 x 80004003.
Overigens begon het al met de melding dat de regiocode verkeerd was. Deze stond wel degelijk op Europa.

Adriaan

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
volgens mij heb ik laatst zoiets dergelijks in een andere topic voorbij zien komen ..met een of andere disney tarzan dvd...kan het zo snel niet terugvinden.maar waarschijnlijk heb je die ook al gelezen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''