Toon posts:

[MP3-Speler] De ideale MP3 Speler...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forum gebruikers, ik ben opzoek naar de ideaale MP3 speler (wie niet)... Ik vroeg me af of zo'n mp3 speler bestaad;

- 128MB Geheugen
- Zo'n USB Stick alleen dan ook mp3 kunnen afspelen
- Klein...
- verschillende data typen, zodat je ook WMA en MP3 kan afspelen, maar dat je bijv. ook je MS Word verslag er ff op kan zetten, zonder dat die afgespeeld wordt natuurijk ;)
- upgradeble? Dus als WMA & MP3 uit zijn dat je kan veranderen...?

Ben benieuwd of er zo'n speler bestaad!, ik heb natuurlijk gezocht, maar ze misten allemaal wel 2 of 3 punten...

Wie kan mij helpen?

Gegroet,
Kees

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:20

Exirion

Gadgetfetisjist

Er zijn er twee ideaal wat mij betreft, maar met verschillende toepassingen. Soms zal de ene handiger zijn, en soms de andere.

De IPod of deze: nieuws: Creative's Nomad MuVo MP3 speler

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Exirion schreef op 14 augustus 2002 @ 13:31:
Er zijn er twee ideaal wat mij betreft, maar met verschillende toepassingen. Soms zal de ene handiger zijn, en soms de andere.

De IPod of deze: nieuws: Creative's Nomad MuVo MP3 speler
nu moet ie natuurlijk nog beschikbaar zijn hè (die muvo) ;) (kan ehm trouwens bij dynabyte gaan reserveren/kopen ergens in september, maar wel veel duurder)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dat ding ook hebben, maar zoals er wordt gezegt wie hem heel graag wilt, zal er meer voor moeten dokken (als je hem snel wilt)

Verwijderd

Topicstarter
Sjonge jonge! Dynabyte: € 159,95 voor de 64MB versie........ Tillers.......!

Je kan hem beter in Amerika bestellen... MuVo 128MB:

$ 142,00 = € 143,75 levering in +/- 8 dagen thuis..... Maarja, nog niet in Stock, dus we moeten ff afw8en

• Liquid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 11:31:
Sjonge jonge! Dynabyte: € 159,95 voor de 64MB versie........ Tillers.......!

Je kan hem beter in Amerika bestellen... MuVo 128MB:

$ 142,00 = € 143,75 levering in +/- 8 dagen thuis..... Maarja, nog niet in Stock, dus we moeten ff afw8en
dat sowieso..., maar heb je nog aan import/verzendkosten gedacht?... Ik wacht wel tot dat ie in duitsland uitkomt

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-03 23:43

Wom

Ik heb de Creative Nomad IIc ( toendertijd gekocht bij mp3man.nl ). Speelt MP3/MP3Pro/WMA af en is firmware upgradeable. Data via USB. Ik weet alleen niet of ie nog verkrijg baar is in NL.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, inc. verzend kosten in amerika kom je voor 128MB op $ 155,00 inc. FadExpress (ofzo) verzending, in 8 dagen binnen :( het is gewoon w8en tot dat er meer winkels dit mooie/sexy/lekkere dingetje verkopen, dan daalt de prijs vanzelf

(hoop ik)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:22
Als ik dan toch voor een MP3 speler zou gaan, wordt het zeker de Ipod, die is echt :9~ :9~

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Liquid
  • Niet online
Macer schreef op 17 augustus 2002 @ 12:43:
Als ik dan toch voor een MP3 speler zou gaan, wordt het zeker de Ipod, die is echt :9~ :9~
hier in gadget talk, is het altijd maar Ipod zus, Ipod zo, Ipod dit, Ipod dat (voorheen met de napa). Hij vraagt toch om een 128 mb geheugenspeler (dus sm/cf), deze spelers zijn nog een beetje betaalbaar.... en die Ipod is reteduur |:(

ja ja ik weet het "en toch ruled die Ipod" ;)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:22
Maar met 128mb heb je nog die beperking van muziekkeuze, 128mb is zo vol.... Dan maar ff doorsparen...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik ga binnenkort een Ipod halen. ik wil de 10 gig versie. Op de USA apple site zijn die Ipods veel goedkoper dan hier. Ik kan bijna een tripje naar USA betalen van het verschil.

Waar in NL kwan nou een Apple store?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

128mb is nix

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:53

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Alpha-sphere schreef op 17 augustus 2002 @ 16:32:
Ik ga binnenkort een Ipod halen. ik wil de 10 gig versie. Op de USA apple site zijn die Ipods veel goedkoper dan hier. Ik kan bijna een tripje naar USA betalen van het verschil.

Waar in NL kwan nou een Apple store?
Er zijn al Apple-stores in NL, en daar is de prijs hetzelfde als op de Nederlandse Apple-site.
Zie hier

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
ja ik wist dat het hetzelfde kost maar het is toch leuk om die dingen te zien/proberen voor je het koopt.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
UTP aansluiting, duidelijk beeldscherm, gemakkelijke bediening, veel storage, goede geluidskwaliteit, hmm w8, dat is mijn pc!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-03 23:43

Wom

Ligt er maar net aan wat je van plan bent. Als je voor bijvoorbeeld een dagelijkse bus/fiets/voet-reis muziek wilt hebben kan een flashspeler heel makkelijk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 18 augustus 2002 @ 16:46:
[...]

Ligt er maar net aan wat je van plan bent. Als je voor bijvoorbeeld een dagelijkse bus/fiets/voet-reis muziek wilt hebben kan een flashspeler heel makkelijk zijn.
idd, ik wil gewoon 128 MB, is lekker klein, je kan er nog andere shit op zetten, lekkere vorm, goedkoop en tja, waar wil je nou zo veel MP3'z vandaan halen? Je hebt waarschijnlijk 2 of 3 cd's die je leuk vindt thuis, en dan wil je niet zo'n log apparaat menemen, en dan vind ik 128MB Zat.... (als je bedenkt dat het 88 floppy's zijn ;) )

zo ik ben ff uitgelult.

NU wil ik alleen nog weten waar ik dit ding kan kopen!!! (de 128MB versie)

Ik zou bijna een beloning willen geven!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 11:42
alleen de ipod is ideaal maar nog steeds veel te duur :'(

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is de http://www.iriver.com/english/imp-350.htm niks voor jou?
hij voldoet aan je eisen:
- verschillende data typen, zodat je ook WMA en MP3 kan afspelen, maar dat je bijv. ook je MS Word verslag er ff op kan zetten, zonder dat die afgespeeld wordt natuurijk

is klein/plat, en je kan een hoop muziek kwijt op je cd's/cdr/cdrw/Packet-Write, ISO9660, Joliet, Romeo, Multi-Session cd's alles leest hij :)

39

• Liquid
  • Niet online
Homedisc schreef op 18 augustus 2002 @ 23:02:
Is de http://www.iriver.com/english/imp-350.htm niks voor jou?
hij voldoet aan je eisen:
- verschillende data typen, zodat je ook WMA en MP3 kan afspelen, maar dat je bijv. ook je MS Word verslag er ff op kan zetten, zonder dat die afgespeeld wordt natuurijk

is klein/plat, en je kan een hoop muziek kwijt op je cd's/cdr/cdrw/Packet-Write, ISO9660, Joliet, Romeo, Multi-Session cd's alles leest hij :)
klein :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 11:23:
Ik wil dat ding ook hebben, maar zoals er wordt gezegt wie hem heel graag wilt, zal er meer voor moeten dokken (als je hem snel wilt)
Als je het mij vraagt vind ik de Compaq IPaQ PA-2 de mooiste en beste:

Compaq iPaq PA-2 64MB

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=353

--------------------------------------------------------------------------------
Klein en lichtgewicht, is de iPAQ PA-2 ontworpen voor actief gebruik. Door haar design zonder beweegbare delen is zij zeer schokvrij en uitstekend geschikt voor tijdens het sporten.

Met 64MB geheugen kunt u 2 uur lang genieten van muziek en de Easy-to-Use bediening zorgt voor een onovertroffen bedieningsgemak.

Kortom, deze speler is een uitstekende partner tijdens de work-out!

WMA-ondersteuning
Dit betekent dat de iPAQ niet alleen MP3-muziek kan afspelen, maar ook WMA-muziek bestanden. Hierdoor is het mogelijk twee keer zoveel muziek op de speler te zetten als normaal, met behoud van de geluidskwaliteit.

Compaq iPaq PA-2 64MB compleet met:
64MB MulitMediaCard
USB kabel
2 AAA batterijen
Hoofdtelefoon
Software CD
Getting Started Guide
Lichtgewicht, schokbestendig
Hoofdtelefoon
Snelle USB Download
14 uur speeltijd
64 MB Flash geheugen

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=502

voor meer info kijk op www.mp3man.nl!!!

Het enige wat ik me Afvraag of er ook een oplader bij bestaat?!?!??!?!?!??!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Bestaat er een speler waarin Sony memorysticks kunnen eigenlijk? Ik zie altijd van die vastgebakken memorychips in die apparaatjes.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind juist van die nomad MuVo zo super easy dat je hij zo klein is, en je hem makkelijk met plug en al in je USB poort kan stoppen. Want je hebt nie altijd een CDwriter bij je

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:20

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 10:53:
Ik vind juist van die nomad MuVo zo super easy dat je hij zo klein is, en je hem makkelijk met plug en al in je USB poort kan stoppen. Want je hebt nie altijd een CDwriter bij je

Zelfs als ik een iPod heb denk ik dat zo'n MuVo als extra wel handig is. Ik zou 'm met name als Pendrive clone kopen, en de MP3 functie is gewoon handig met zo'n compact dingetje. Maar ik denk dat je er geen super geluid van moet verwachten. EQ of bass-boost heeft ie in ieder geval niet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 14:53

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Nou zo'n klein flash spelertje lijkt mij ook idd wel ideaal.

Ik ben zelf op zoek voor naar een flash-spelertje voor het hardlopen.
Moet er niet aan denken dat ik dan met zo'n harde schijf geval loop te kutten

Of hij er mooi uitziet kan me gestolen worden....lekker belangrijk.

al moet ik wel zeggen dat als je voor mooi gaat de ipod idd de winnaar is _/-\o_

Wat ik zelf nog wel een voordeel zou vinden van zo'n flash speler is als hij een oplaadbare accu heeft ipv een batterij.

Ik had er 1tje gezien die via de usb-poort oplaad.....lijkt mu wel handug 8)

Mijn netwerkje

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-03 09:24
wat dacht je van deze:

IDO I70d 128MB

199 euro credit card formaat

meer info http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=146

ik ben zelf misschien van plan deze te gaan halen

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:29
Wat d8en jullie van de DIVA mp3 spelers???

OOk firmware opgradable
alle geheugenversies en KLEIN licht en als protable hdd te gebruiken

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 14:53

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

THE_CR0SS schreef op 21 augustus 2002 @ 10:34:
wat dacht je van deze:

IDO I70d 128MB

199 euro credit card formaat

meer info http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=146

ik ben zelf misschien van plan deze te gaan halen
Dit is idd een :9~ :9~ :9~ ding
maar helaas weer teri :X duur :'(

dan lijkt mij de Nex II Digital Audio Player ook wel wat
128mb voor 135 pleuros en nog uit te breiden met een compactflash kaart

Mijn netwerkje

Verwijderd

Topicstarter
dave01 schreef op 21 augustus 2002 @ 16:05:
Wat d8en jullie van de DIVA mp3 spelers???

OOk firmware opgradable
alle geheugenversies en KLEIN licht en als protable hdd te gebruiken
uhh, linkje graag!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

mijn vriendin krijgt volgende week de Muvo 64MB (139 euro bij Xenon in Enschede)
ik krijg volgende week de 10gig iPod (499 euro)

maar de 5gig is er al voor 299 euro, dus dat is nog wel een keer te doen...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik bookmark de Xenon winkel, en kijk elke week of de 128MB MuVo er is. If zo, dan zijn jullie de 1e die het van mij horen :)

Verwijderd

Jullie hebben het wel steeds over ipod, maar da ding is toch alleen voor een Mac??

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 13:40:
Jullie hebben het wel steeds over ipod, maar da ding is toch alleen voor een Mac??
ja hoor B)

lees maar:
[rml][ MP3]Nogmaals, Ipod of anders?[/rml]
iPod vs. Odyssey vs. Toshiba

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
[on topic]

Graag ff alleen USB Mp3 spelertjes hier :D

[/on topic]

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Mmmz, mijn ideale mp3 speler is gewoon de net/md van sony... geen dure memorystick of cards, gewoon simpele md's van 2 euro p/s... maar dat is mijn mening dan weer :-)

album of 5 per md erop...
Pagina: 1