Asus laptops goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58
Ik ben van plan om binnenkort een laptop aan te schaffen. Nu wil ik uiteraard wel een goeie waar ik een hele tijd mee vooruit kan en mijn oog is gevallen op deze:

Asus L3800S P4 2,0Ghz 40GB 256MB 15"SXGA TFT DVD/CDRW

Het voordeel is dat hier geen software opstaat waardoor de prijs waarschijnlijk ook wel wat lager zal zijn dan anders. Andere merken met dezelfde specs zijn vaak veel duurder vandaar dat ik wat ervaringen van mensen wilde peilen die in het bezit zijn van deze notebook.

Wie heeft hem en wat zijn hem/haar ervaringen ermee? Ben Benieuwd.

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik vind persoonlijk de Toshiba laptops nog altijd het beste. Wel duur maar nooit problemen.

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik vind de asus laptops wel kwalitief gezien goed maar wel duur :(

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58
Maar heeft nou niemand echte ervaring met die asus laptops? Ben benieuwd of ze echt goed zijn en lang meegaan zonder veel problemen.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Witlof schreef op 14 augustus 2002 @ 16:11:
Maar heeft nou niemand echte ervaring met die asus laptops? Ben benieuwd of ze echt goed zijn en lang meegaan zonder veel problemen.
Er lopen op GoT wel een aantal asus bezitters rond dacht ik, misschien kun je er mbv de search uitkomen. Voordeel van de Asus laptopjes is dat ze idd zonder Windows geleverd kunnen worden. Als het goed is mag ik binnenkort ook een laptop uitzoeken, grote kans dat het een Asus wordt :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Zoek maar eens naar reviews op het net, dan krijg je vanzelf een mening of het een goed merk is of niet
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.