Pricewatch doet stout

Pagina: 1
Acties:

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-03 19:41

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
In het algemeen belang van mijn medetweakers met een krappe portemonnee deed ik net een poging om een lage prijs voor zwarte Lite-On DVD en CDRW drives aan de database toe te voegen. Helaas ging dit niet lukken.

De case:

Ik heb gezien dat bij Exile Computer Solutions de "Lite On DVD 16/48 (Retail,Zwart)" erg gunstig geprijst is. Namelijk voor 50 uro's incl. BTW. Dit product staat momenteel in de Pricewatch met slechts 1 leverancier, namelijk Oke-pc, en wel voor 80 Euro.

Ik klik dus netjes op 'Prijs toevoegen', voer het bedrag in, en wil de leverancier uitkiezen. Tot mijn verbazing staat Exile Computers niet vermeld in de database. Ik was enigzins verbaasd. "Oke, geen probleem!" ... ik ga terug en kies voor 'Leverancier toevoegen'. En dan krijg ik te horen dat Exile al in de database bestaat!
Er bevindt zich al een bedrijf (Exile Computer Solutions) in de database met deze URL or naam. Toevoegen is niet mogelijk!
Leg het mij alsjeblieft uit want ik voel me heel DOM. :|

All that you know, is at an end

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat zal komen omdat Exile de mogelijkheid voor bezoekers om prijzen in te voeren / te wijzigen heeft uitgezet :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Klopt, alleen bij producten waarbij Exile al in de lijst staat kun je de prijswijziging doorgeven via dat leuke knopje achter de prijs.