Hey,
Ik heb net een nieuwe harde chijf gekocht van 60 GB toen ik hem in de pc had gestoken had ik nog Windows XP , ik had em dan geformatteerd met Windows XP en dan heb ik mn oude schijf (C schijf) geformatteerd omdat ik Windows 98 wou installeren ..Nu d8 ik , na het formatteren en het station X te hebben genoemt, dat ik bij het installeren van Win98 als map X:\Windows kon kiezen maar dat was niet zo
.. Dan heb ik Win98 maar op mn C schijf geïnstalleerd en nu blijkt mn nieuwe harde s. niet geformatteerd te zijn...Wat de bedoeling nu is is dat deze harde s. station X moet worden en dat alle files van C naar daar worden overgebracht zodat ik mn C schijf kan gebruiken voor wat files die ikzelf aanmaak + mijn X schijf moet dan de vaste schijf worden (master waarschijnlijk en die andere slave heb ek hore zeggen , maar van die uitleg snapte ik nix
)
Alreeds bedankt voor dit brokje te lezen,
Ik heb net een nieuwe harde chijf gekocht van 60 GB toen ik hem in de pc had gestoken had ik nog Windows XP , ik had em dan geformatteerd met Windows XP en dan heb ik mn oude schijf (C schijf) geformatteerd omdat ik Windows 98 wou installeren ..Nu d8 ik , na het formatteren en het station X te hebben genoemt, dat ik bij het installeren van Win98 als map X:\Windows kon kiezen maar dat was niet zo
Alreeds bedankt voor dit brokje te lezen,
Greetzz Calippo