Msn hacken, hoef moeilijk is het nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 613 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 21:12
De laatste tijd hoor ik regelmatig van mensen dat hun hotmail/msn is gehackt etc. In 99% van de gevallen is dit gewoon geluk volgens mij d.m.v. de geheime vraag goed beantwoorden.

Nu was er laats iemand die me wijs probeerde te maken dat als je msn+msn plus had dat je dan via het inlog schermpje het paswoord van iemand kan
omzeilen door een bepaalde toets in te houden. En dus zo zijn account kan hacken. Ik geloof er niet veel van, maar via een of andere bug in msn plus
zou het misschien kunnen of niet?

Ik heb nu geen msn plus, maar wil dat wel weer gebruiken. Is dat veilig?

(lijkt me gewoon bullshit, maar je weet het nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43168

je zegt het zelf al gewoon bullshit dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Laatst online: 05-05 19:50
Zoals jij het schrijft lijkt me het onmogelijk. Maar IIS servers die een bepaalde bug hebben zijn wel binnen 5 minuten te hacken. Dus dat MSN simpel is te kraken zou ook best eens kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35432

zijn van die gastjes uit de 1e .. die denken dat ze alles zijn .. enz enz.. heel triest jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Zo makkelijk is het niet, ik ben btw nog nooit gehacked en ken ook niet iemand die ooit gehacked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
Tuurlijk is dat veilig en waarom wil er nu iemand jou MSN hacken? In die van mij staan alleen spamberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

9 van de 10 mensen die beweren dat ze je hotmail hebben gehacked ...hebben gewoon de secret question 'geraden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16

Zoefff

❤ 

Het is echt bullshit.... de enige manier hoe men aan je ww kan komen is idd de secret question, keylisteners of gewoon naar je toetsenbord kijken als je het intikt....

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat is dus gewoon bullshit.
Iemand die zoiets beweert tegen mij krijgt 5 minuten om te bewijzen voordat ze geblocked worden. :P
Ik heb nog geen 'Hackers' op mijn blocklist staan dus het zal allemaal loslopen.
Mocht het iemand lukken dan maak ik gewoon weer een nieuw mailadres aan. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ach veel grote verhalen maar ik wil altijd eerst zien dan geloven >:) gebruik ook natuurlijk een goede firewall als je vast ip adres hebt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-06 21:08
ik ben gehackt geloof ik. want ik krijg steeds hetzlefde emails maar dan verschillende afzenders. maar nu met de afzenders uit mijn adresboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Silver7 schreef op 14 augustus 2002 @ 13:05:
ik ben gehackt geloof ik. want ik krijg steeds hetzlefde emails maar dan verschillende afzenders. maar nu met de afzenders uit mijn adresboek.
Wat voor mailtjes, ik krijg ook steeds mailtjes, gewoon weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61498

Silver7 schreef op 14 augustus 2002 @ 13:05:
Is dat niet gewoon een virus ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
emailtjes met spaanse tekst als onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Silver7 schreef op 14 augustus 2002 @ 13:07:
Ik krijg steeds mailtjes van 4v1 ofzo, allemaal zo'n 40kb. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
van mijne zijn irritant. het heeft 318 kb
Ik zit gelukkig op de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt me allemaal heel sterk zoals ik al eerder zei ..........hotmail hacken is niet zo makkelijk als het misschien lijkt.... ik hou me aanbevolen voor de 1e die een manier weet :P

Of moet ik zeggen hotmail cracken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:39
D'r lopen een hoop brakke mensen rond hoor! Had het laatst ook bij m'n zusje, hele verhalen dat ze gehacked gekraakt was dit en dat, na 10min het systeem geinspecteerd te hebben kwam ik in de Received Files een bestand tegen dat "Email-Adres-Verwijderaar.exe" heette, tsjah... Maar idd, al die gassies uit de 1e maar beweren dat ze gehacked gekraakt was.

Ontopic:
Het lijkt me dat je geverifeerd wordt op een server van MSN, dan zou een programma - dat nog van een 3e partij is ook, het is dus geen "hidden-feature" - daar toch nooit omheen kunnen komen? Geen goede username+pass -> MSN server geen toegang.

Tenminste, zo zou ik het bekijken :D

[ Voor 0% gewijzigd door Rickbv op 14-08-2002 13:26 . Reden: hackers/crackers, tis allebei geen vreten :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:05

Shunt

Boe

ok ik wordt best wel deprie dat iedereen de term hacker gebruikt
het is simpel een HACKER is een persoon dat voor bedrijven beveilegingen hackt en dan een bericht door geeft aan het desbetreffende berijf dus zij maken niets kapot

een CRACKER is weer iets anders dat is dus waar jullie het over hebben dat is een persoon dat puur en alleen er op uit is om te kwallen

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48796

daarom vul ik de geheime vraag ook niet goed in.
ik heber een vraag staat maar weet zelf het w8 woordt niet .
op kazaa zijn ook van die progies maar das bullshit werkt niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:10

ErA

Silver7 schreef op 14 augustus 2002 @ 13:07:
Kerel das een virus. Nix aan de hand, krijgt iedere hotmail user. (die niet junkmail filter heeft ingesteld ofzo dunno) En ja ook dat met eigen adres als afzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 09-06 10:47

scorpie

Supra Addict

leer het nou eens... er zit een verschil tussen cracken en hacken... ik ga het niet uitleggen, dat zoeken jullie zelf maar uit.
Ik krijg ook gare spaanstalige mailtjes van de meest vreemde personen, met allemaal een attachment van 318kb, zal wel een virus zijn.
Msn is niet te hacken, en zeker niet met "programma'tjes" die scriptkiddies gebruiken.
Je hotmail account was een paar maanden geleden wel te hacken / cracken, maar je moest wel heel erg veel geluk hebben, wilde het je lukken. Je moest namelijk op het moment dat de persoon een mailtje opende, inloggen, via een bepaalde url, en op deze manier kwam je in zijn / haar mailbox terecht.
Maar naar mijn weten is dit lek ook al gepatched.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 09-06 10:47

scorpie

Supra Addict

Shunt schreef op 14 augustus 2002 @ 13:16:
het is simpel een HACKER is een persoon dat voor bedrijven beveilegingen hackt en dan een bericht door geeft aan het desbetreffende berijf dus zij maken niets kapot

een CRACKER is weer iets anders dat is dus waar jullie het over hebben dat is een persoon dat puur en alleen er op uit is om te kwallen
_/-\o_
he-he, eindelijk...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allemaal bla om niks tis gewoon Bullshit !!! Klaar !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10781

onzin idd... sommige mensen gebruiken nou eenmaal zulke makkelijke wachtwoorden en geheime vragen... dat er een tooltje was om iemand anders msn vast te laten lopen klopt wel (zelf getest :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
Jullie bevestigen mijn vermoeden.
Ga ik es effe msnplus neerhalen :7

Ik krijg trouwens ook van die irritante spam met een bijlage van 318kb, na een aantal van die mailtjes loopt je hotmail vol. Zwaar irr. Filters op max, maar er komt toch nog aardig wat door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37776

Ja kan met een progje wat op de pc van de ander moet draaien het password krijgen ...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 20:06
och die msn kiddows heeft mijn zusje ook in der lijst. Met hun passwordretriever.exe die ze van m**s.be :) hebben, denken ze het helemaal te zijn |:(

Laatst stuurde er weer iemand zo'n naar mijn zusje, maar ik zat erachter. 2x msn patch is wel handig. Keek die gast toch gaar op z'n neus toen ik em uitlachde en met z'n ip ging strooien. Toppunt was nog dat die zei dat exe met digitale camera gemaakt was :D

Wel leuk altijd die gastjes.

edit:
ik gebruik ook geen hotmail/msn adres meer voor msn. Al die spam wor dje ook niet vrolijk van :(

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:58
bazs2000 schreef op 14 augustus 2002 @ 12:58:
Dat is dus gewoon bullshit.
Iemand die zoiets beweert tegen mij krijgt 5 minuten om te bewijzen voordat ze geblocked worden. :P
Ik heb nog geen 'Hackers' op mijn blocklist staan dus het zal allemaal loslopen.
Mocht het iemand lukken dan maak ik gewoon weer een nieuw mailadres aan. :P
Dat heb ik ook een keer gezegd. Tenminste. Die gast zij dat ie mijn pc kon hacken. Bleek me zusje de dag ervoor een bestand me een trojan te hebben geopend :( Fleop, scherm op zijn kop. cdrom drives die open en dicht gingen en dat soort grappen. :( Gelukkig was het makkelijk te verwijderen. En bleek die gast de trojan zelf ook te hebben opgelopen. (heb ik ook wat lol gehad >:) )

Maar back to topic. Direct passwords opvragen met een proggie kan niet. ken een aantal mensen waarbij hun account "gekraakt" is en dat is gewoon omdat ze heel nonchalant met hun pass omspringen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10781 schreef op 14 augustus 2002 @ 13:33:
onzin idd... sommige mensen gebruiken nou eenmaal zulke makkelijke wachtwoorden en geheime vragen... dat er een tooltje was om iemand anders msn vast te laten lopen klopt wel (zelf getest :P )
Of om mensen steeds van messenger af te schoppen werkt ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardo1504
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Gasten die beweren dat ze hotmail-accounts hacken (op grote schaal) liegen. Wat wel te hacken is is de hotmail-gebruiker. Ontstellend simpele dictionary passwords zijn natuurlijk nog maar het begin. Een secret question is natuurlijk ook vaak te makkelijk te raden. Maar wat ik echt het toppunt vind is dat er mensen zijn die in de volgende truuk trappen:

Ergens in een nieuwsgroep wordt een bericht gezet met de volgende essentie: voor interne aangelegenheden heeft M$ een geheim hotmailaccount aangemaakt. Dit account zou gekoppeld zijn aan een autoreply-service die passwords bij accounts zoekt en terugmailt. Je hoeft hier alleen maar een mailtje naar toe te sturen met in de onderwerp-regel het hotmail account waar je het password van wil weten. Om veiligheidsredenen (!) dien je in de body van de mail je eigen wachtwoord te typen.

Mensen trappen hier bij bosjes in, ongelooflijk maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mja, ik gebruik Trillian, dus al die grappige .exe files voor MSN werken hier niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
Is ook altijd zo lachen "Hier heb je mijn foto" --->ikke.jpg.exe >:)
En daar zit dan een leuke gratis trojan in ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
Zoefff schreef op 14 augustus 2002 @ 12:58:
Het is echt bullshit.... de enige manier hoe men aan je ww kan komen is idd de secret question, keylisteners of gewoon naar je toetsenbord kijken als je het intikt....
of je download een progje en dat stuur je naar mensen en in msn tiep je dan /pass en je krijgt netjes hun wachtwoord

of zo'n gezellige msn spy die verspreid wordt onder: msnpatch.exe (kneuzen net alsof ik iets open)

net ook zo'n wijf op me msn ja ik ga een meisje hacken, ik :) goh ken je dat dan, ja tuurlijk je stuurt gewoon een bestandje naar haar pc dat te groot is voor netstat en haar pc crasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
K wordt af en toe zo moeilijk van die wannabe crackers he... Ga iets nuttigs doen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
De geheime vraag die vul je toch nooit in? Als jij nog niet eens je eigen paswoord kunt onthouden, wat ben je dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 22:19
Terror schreef op 14 augustus 2002 @ 13:41:
[...]

Dat heb ik ook een keer gezegd. Tenminste. Die gast zij dat ie mijn pc kon hacken. Bleek me zusje de dag ervoor een bestand me een trojan te hebben geopend :( Fleop, scherm op zijn kop. cdrom drives die open en dicht gingen en dat soort grappen. :( Gelukkig was het makkelijk te verwijderen. En bleek die gast de trojan zelf ook te hebben opgelopen. (heb ik ook wat lol gehad >:) )
En dat was nou subseven :P
Wel leuk over een lannetje, maar verder ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaker
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik ken ook wel een manier om iemand password te achterhalen op MSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 01:46

DeMoN

Pastafari

Quaker schreef op 14 augustus 2002 @ 16:55:
Ik ken ook wel een manier om iemand password te achterhalen op MSN
Share it with us..

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:04
Shunt schreef op 14 augustus 2002 @ 13:16:

nah, niet helemaal...
Een cracker is iemand die software kraakt.

In beide groepen heb je white en black hats.

Degene die kwallen zijn scriptkiddies.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 09-06 21:25

markvt

Peppi Cola

MSN is het meest beveiligde systeem dat ik gezien heb momenteel !!

Iedereen die bullshit dat ie het kan hacken moet het me dan maar eens bewijzen, jah er zijn lekken geweest maar die zijn weer dicht.

En trouwens na 5x verkeerd antwoord op geheime vraag 5 minuten ban etc. dus brute force wil ook niet echt gaan werken op iemands wachtwoord.

Oja voor iedereen zet je land op een ander land dan nederland eentje waarbij je wel de postcode moet invoeren is al een stuk moeilijker om bij de geheime vraag te komen.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26829

Maar ik daag iedereen uit om mijn msn mesenger te kraken. Mijn email adres is dave@schalk.nu de eerste die mijn paswoord heeft krijgt van mij een taart.

Ps. Veldmuis mag niet meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47550

Mijn MSN password cracker werkt op alle win32 system behalve XP ... haalt ut password uit het registry en kraakt ut ... het gebruikte algoritme klopt niet maar werkt wel voor zeg 70% dus in zeg 70% van de gevallen poept het het volledig correcte password uit maar soms ook met fouten of helemaal fout maar probeer het:
http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26829 schreef op 14 augustus 2002 @ 17:13:
Maar ik daag iedereen uit om mijn msn mesenger te kraken. Mijn email adres is dave@schalk.nu de eerste die mijn paswoord heeft krijgt van mij een taart.

Ps. Veldmuis mag niet meedoen.
Mag ik wel mee doen want ik heb MSN al gekraakt >:) en dat is gedaan op het verzoek van veldmuis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Fault
  • Laatst online: 08-06 16:56
www.hotmail22.com

die gast beweert hotmail passwords te kunnen achterhalen en vraag $100,- per password!

ik kan me niet anders voorstellen dan dat hij liegt en op grote schaal oplicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26829

zet de eerste en laatste letters/cijfers maar hier in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

De-Fault schreef op 14 augustus 2002 @ 17:18:
www.hotmail22.com

die gast beweert hotmail passwords te kunnen achterhalen en vraag $100,- per password!

ik kan me niet anders voorstellen dan dat hij liegt en op grote schaal oplicht!
Hotmail EN Yahoo passwords beweerd hij... En wat gebruikt hij zelf? Jawel, een Yahoo account :+ Righty... uhuh...bogus dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Anoniem: 47550 schreef op 14 augustus 2002 @ 17:15:
Mijn MSN password cracker werkt op alle win32 system behalve XP ... haalt ut password uit het registry en kraakt ut ... het gebruikte algoritme klopt niet maar werkt wel voor zeg 70% dus in zeg 70% van de gevallen poept het het volledig correcte password uit maar soms ook met fouten of helemaal fout maar probeer het:
jah maar het gaat erom dat je fysiek geen toegang hebt tot de PC van de andere persoon.
Zo zou jij dus mijn hotmail box nu gewoon moeten kunnen hacken zonder dat je mijn geheime vraag of wachtwoord kent daar gaat hem om.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35417

Ik vind het altijd wel grappig wat mensen zich allemaal voorstellen bij de term 'hacken'. Ook laatst, was een klasgenoot van mij op ICQ, vraagt ie om wat hulp, want hij krijgt geen geluid uit z'n boxjes. Ik een paar vragen stellen, over geluidskaart enz, vraagt ie de hele tijd tussendoor: 'Ben ik gehackt?' :D

Maar de termen 'Hacken' en 'Cracken' worden vaak door elkaar gehaald. in werkelijkheid zijn het meer 'scriptkiddies'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

over wie heb je het dan als het in werkelijkheid scriptkiddies zijn ?

Wat versta jij eigenlijk onder scriptkiddies ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

markvt schreef op 14 augustus 2002 @ 17:24:
[...]

jah maar het gaat erom dat je fysiek geen toegang hebt tot de PC van de andere persoon.
Zo zou jij dus mijn hotmail box nu gewoon moeten kunnen hacken zonder dat je mijn geheime vraag of wachtwoord kent daar gaat hem om.
Idd ja maar als je nou een trojan combineert met mijn programma ... algoritme om het te kraken is alom bekend tenminste daar kwam ik laatst achter ... ik heb nog 5 uur besteed om het algoritme te achterhalen ... en dit is me dus ook bijna volledig gelukt maar niet perfect maar ok ... maar op die manier kun je passes wel achterhalen trojan icm met iets als wat ik gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Anoniem: 35417 schreef op 14 augustus 2002 @ 17:27:
Ik vind het altijd wel grappig wat mensen zich allemaal voorstellen bij de term 'hacken'. Ook laatst, was een klasgenoot van mij op ICQ, vraagt ie om wat hulp, want hij krijgt geen geluid uit z'n boxjes. Ik een paar vragen stellen, over geluidskaart enz, vraagt ie de hele tijd tussendoor: 'Ben ik gehackt?' :D

Maar de termen 'Hacken' en 'Cracken' worden vaak door elkaar gehaald. in werkelijkheid zijn het meer 'scriptkiddies'..
jah maar een scriptkiddies zijn gewoon crackers die meer doen met scripts ;) DUUH

mare hotmail is heel makkelijk te kraaken want het is geen echt hacken maar kraaken ;) je moet gewoon de knwohow er voor hebben en de zin en tijd en een echte cracker heb daar geen zin in man die kan veel meer schade aan richten bij de main server van microsoft }) (nee ik probeer nietmand tot iets aan te zetten )

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35417

markvt schreef op 14 augustus 2002 @ 17:29:
over wie heb je het dan als het in werkelijkheid scriptkiddies zijn ?

Wat versta jij eigenlijk onder scriptkiddies ??
Dat zijn zeg maar van die lamers die denken dat ze 'de hacker' zijn, en dan met irritante proggies en makkelijke scriptjes (ping -h oid) mensen kunnen irriteren, en/of computers kunnen laten crashen. De echte term scriptkiddies stamt uit vroegere tijden, toen nog alles met scriptjes ging, en er geen domme progjes voor waren.

Maar dit hele verhaal is mijn interpretatie van de term, dus het kan best anders wezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Anoniem: 43168 schreef op 14 augustus 2002 @ 13:13:
lijkt me allemaal heel sterk zoals ik al eerder zei ..........hotmail hacken is niet zo makkelijk als het misschien lijkt.... ik hou me aanbevolen voor de 1e die een manier weet :P

Of moet ik zeggen hotmail cracken :9
hotmail draait op linux dus veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
K moet zeggen dat ik alleen even een bevestiging wilde hebben van mijn vermoeden, maar wat er nu allemaal geschreven wordt vink eigenlijk nog wel veel interessanter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Epsilon

er zijn tooltjes verkrijgbaar waarmee je van die ****** in zo'n password box weer zichtbaar kan maken. Voor als die apen weer es hun password opgeslage hebben op school |:(.

Idd zijn keylistners enzo ook heel bruikbaar om te hacken. Zeker op een school. Al word het elke dag schoongeveegt. Er zijn altijd mensen die niet eerst kijken wat er allemaal draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik ook een script kiddie >:) ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06 15:24
nee jij heb lieve proggeltjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41078

Huh, ik word altijd zo ziek van dat gezeur. Heel vaak komen meisjes me vertellen dat hun Hotmail gekraakt is en weet ik veel wat. En dan zeg ik altijd, dan heb je of iets zelf fout gedaan, of je bent gewoon dom geweest door je password en/of secret question vrij te geven. Ik vind trouwens die secret question sowieso maar onzin. Ik heb als vraag "Geen" en als antwoord een reeks tekens die ik zelf niet eens meer weet. Je moet gewoon je wachtwoord onthouden, en dat gaat vanzelf als je het maar vaak genoeg gebruikt. Dan heb je al die onzin van secret question niet nodig en dat maakt de boel er weer een stuk veiliger op.

Laats zei een vriend van me nog dat er een Javascriptje zou moeten zijn dat je naar iemand kon sturen en als diegene dat dan las dan moest die opnieuw inloggen en dan werd ondertussen het wachtwoord naar jouw toegestuurd. Waarschijnlijk weer zo'n onzin verhaal, maar dit zou wellicht technisch gezien nog wel mogelijk kunnen zijn.

Al met al denk ik niet dat het makkelijk is om iemand z'n Hotmail te kraken. En ach, wat moet iemand daar eigenlijk mee. Grootste gedeelte is spam mail en daar heeft niemand wat aan. En tegen die tijd dat ik wel eens een belangrijk E-mailtje krijg is men al wel op de hoogte van m'n nieuwe E-mail adres. Maar goed, ik laat belangrijke E-mailtjes toch altijd naar m'n adres bij @Home sturen. Een groter probleem zou ik er mee hebben als iemand m'n MSN zou kraken. Niet iedereen hoeft te weten wie ik zoal in me lijst heb staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

De geheime vraag die vul je toch nooit in? Als jij nog niet eens je eigen paswoord kunt onthouden, wat ben je dan
dit :+

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06 15:24
Anoniem: 41078 schreef op 14 augustus 2002 @ 23:52:
Laats zei een vriend van me nog dat er een Javascriptje zou moeten zijn dat je naar iemand kon sturen en als diegene dat dan las dan moest die opnieuw inloggen en dan werd ondertussen het wachtwoord naar jouw toegestuurd. Waarschijnlijk weer zo'n onzin verhaal, maar dit zou wellicht technisch gezien nog wel mogelijk kunnen zijn.
is geen bullshit heb ik zelf zelfs is gebruikt :+ maar tis niet zo dat het naar je toegestuurd werd je moet vantevoren dat scriptje aanpassen zodat het password vanzelf veranderd word door het scriptje... en dan kan je dus met dat password inloggen op dat accountje :+ tis alleen heel doorzichtig... je zit gewoon in hotmail interface en daarin staat een hotmail-inlog-thingy... dus als je een beetje oplet heb je het wel door :+
het zat geloof ik bij een of ander meelbom proggeltje...

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-04 01:47

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Wannabe 'crackers', meestal zittend in de brugklas/2e klas kindertjes.

• Dennahz

Dennahz

Je msn password proggie blijft hangen, en cpu load word 100% als ik password wil decoden ?

Of duurt dat even?

Twitter

• Shunt

Shunt

Boe

kijk dat is nu weer zo kinderachtig zeg een beetje msn gaan craaken dam doe iets nuttigs met je tijd man gaat unrealen of QIII'en of cs en of god weet wat je nog meer op je kamer doet :P maar laat de chat freeks met rust ik krijg tog zeeker wel 3 tot 4 meiden over de vloer per dag van jah me hotmail is ge kraakt snik snik :P gewoon dus doe iets nuttigs ipv mensen kwallen

Game PC

I did it ik heb een total fault tolerant MSN Encrypted Password Cracker gemaakt ... ik weet het 99% zeker dat deze alleen juiste passwords uitpoept ;) zal vannacht nog online staan denk ik :)

Nieuwe programma MSN Password Recovery die nu passwords 100% correct weergeeft is te downloaden op:

(BTW werkt niet met Windows XP doordat passwords niet in het registry worden opgeslagen.)

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:31
Anoniem: 47550 schreef op 15 augustus 2002 @ 00:37:
I did it ik heb een total fault tolerant MSN Encrypted Password Cracker gemaakt ... ik weet het 99% zeker dat deze alleen juiste passwords uitpoept ;) zal vannacht nog online staan denk ik :)

Nieuwe programma MSN Password Recovery die nu passwords 100% correct weergeeft is te downloaden op:

(BTW werkt niet met Windows XP doordat passwords niet in het registry worden opgeslagen.)
jammer voor jou dat er nu ontiegelijk veel mensen XP draaien :P
Suc7 met proggen voor de versie die wel op XP draait :+

• leonardo1504
  • Niet online
Shunt schreef op 14 augustus 2002 @ 19:44:
[...]

jah maar een scriptkiddies zijn gewoon crackers die meer doen met scripts ;) DUUH

mare hotmail is heel makkelijk te kraaken want het is geen echt hacken maar kraaken ;) je moet gewoon de knwohow er voor hebben en de zin en tijd en een echte cracker heb daar geen zin in man die kan veel meer schade aan richten bij de main server van microsoft }) (nee ik probeer nietmand tot iets aan te zetten )
Ow dus in de ogen van de gave mensen is het doel zoveel mogelijk schade aan te richten? Ben je dan pas goed/een echte cracker ???

Sorry peoplez, maar zo zit het niet in elkaar. Hackers zijn over het algemeen mensen met een grote nieuwsgierigheid, en veel technische kennis. Ze proberen techniek op een andere manier te gebruiken dan waar het voor bedoeld is, om aan te tonen dat bijv. databases niet veilig zijn of voor eigen plezier en gemak (gratis bellen bijv.) of uit ideologische overwegingen. De edele kunst van het lock-picken hoort m.i. ook bij het hacken (van sloten in dit geval). Inbreken en jatten in principe echter niet. Hackers maken vaak tooltjes om bepaalde zaken te vereenvoudigen of te versnellen. Voorbeelden daarvan zijn password dictionaries en oorspronkelijk ook trojans (om een systeem in te kunnen, niet om schade aan te richten). Ook port-sniffers horen bij deze tools. Hackers gebruiken deze tools met verstand, niet alleen om gaaf te zijn.
Crackers zijn geen hackers. Crackers zijn nalopers die iemand subseven toesturen om irritant te kunnen zijn op zijn/haar computers. Crackers weten vaak niet wat ze aan het doen zijn. Ze doen truukjes die ze zelf niet snappen. Zelf het MSN-password uit de registry van windows slopen en proberen het codeer-algoritme te reverse-engineeren is hacken. Een tooltje schrijven om dit automagisch te doen kan je ook hacken noemen. Dit tooltje downloaden en alleen gebruiken om een ander mee te kutten is niet interessant. Dat is cracking. Aantonen dat iets kapot kan is hacken, het ook echt kapot maken is cracken. Overigens kan je de echte hacker onderscheiden door zijn goed ontwikkelde sociale vaardigheden, iets wat crackers en script-kiddies vaak missen.
Script-kiddies zijn crackers die echt helemaal niks zelf kunnen, die alleen maar tools van anderen gebruiken om schade aan te richten. Ze bouwen virussen met virus-toolboxen en zijn zich niet bewust van de schade die ze aanrichten. Meestal gaat dit weer over als een script-kiddie volwassen wordt. Een hacker ben je meestal voor het leven: het zit je in het bloed of niet. Volwassen script-kiddies zijn irritant, volwassen crackers crimineel, volwassen hackers creatief.

Anoniem: 49130

hmmm het hotmail protocol is door de jaren heen redelijk waterdicht geworden. Het msn protocol daarintegen stuurt berichten in gewoon leesbare ascii naar de server. Met een sniffer zijn deze berichten in principe te lezen.

Wat je WEL kan doen bij hotmail een een email verzenden op iemand anders' naam. bijvoorbeeld een mail naar xxx@hotmail.com met als afzender Abuse@hotmail.com.

Dit heeft te maken met het verificatieprotocol van hotmail wat niet echt geweldig is ( user krijgt een code en met deze code can hij / zij een mail versturen via een van de hotmail servers. )

• Dennahz

Dennahz

Anoniem: 47550 schreef op 15 augustus 2002 @ 00:37:

Nu werkt ie! :)

Twitter

• Eraser127
  • Laatst online: 23:38

Eraser127

Nijkerk

Dat recover ding werkt wel leip, maar hoe werkt nou die cracker? want k'snap niet echt wat je ermee moet :)

My Discogs

Anoniem: 27381

Een cracker is toch eetbaar?

• jellebelle
  • Niet online
Zo is er een website waar mensen zich kunnen registreren. Ik vraag ze dan om een UserName en een PassWord, verder moeten ze ook een emailadres invullen.

JE WILT NIET WETEN hoeveel mensen hier het wachtwoord gebruiken dat ze ook gebruiken voor hun email. Ik ben voor de gein eens gaan proberen op Yahoo en Hotmail accountjes van gebruikers en het is echt schrikbarend. (Ik heb er uiteraard niks mee gdaan, dat vind ik :r )

Ik denk dat de meeste "gekraakte" hotmail accounts komen van webmasters die met de data van hun geregistreerde gebruikers gaan spelen...

Waar gebeurd voorbeeldje:
De webmaster probeert in te loggen in de Hotmail van één van zijn gebruikers. Dat lukt omdat deze dus zoi stom was hetzelfde password op te geven. In die mailbox staan de login gegevens van de (immer lelijke) CU2 page van deze Hotmailer. Dus het profiel van deze CU2-er is ineens aangepast. Een dag later hoor je dat een CU2 gehacked is...

Kortom; 99% van dit soort gevallen is mijns inziens te wijten aan slordigheid van gebruikers zelf!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 17:30

S1W

leonardo1504 schreef op 15 augustus 2002 @ 10:07:
[...]

Crackers zijn geen hackers. Crackers zijn nalopers die iemand subseven toesturen om irritant te kunnen zijn op zijn/haar computers. Crackers weten vaak niet wat ze aan het doen zijn. Ze doen truukjes die ze zelf niet snappen. Zelf het MSN-password uit de registry van windows slopen en proberen het codeer-algoritme te reverse-engineeren is hacken. Een tooltje schrijven om dit automagisch te doen kan je ook hacken noemen. Dit tooltje downloaden en alleen gebruiken om een ander mee te kutten is niet interessant. Dat is cracking. Aantonen dat iets kapot kan is hacken, het ook echt kapot maken is cracken. Overigens kan je de echte hacker onderscheiden door zijn goed ontwikkelde sociale vaardigheden, iets wat crackers en script-kiddies vaak missen.
Misschien dat dit in de loop der tijd zo geworden is, maar in de good old C64 days (ja ik ben oud) noemden alle goede release groepen zich toch echt crackers. Deze heren (ik noem Fairlight, Manowar, Hotline, Triad, etc. etc.) zijn allemaal begonnen als cracker op de C64/Amiga. Toen was de term cracker absoluut niet negatief in de scene (alleen voor de software huizen dan :D ). Ik weet niet wanneer cracker veranderd is in Hacker, maar bij mij heeft het absoluut geen negatief beeld....

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 22:04
O.D.Smolik schreef op 15 augustus 2002 @ 00:15:
Wannabe 'crackers', meestal zittend in de brugklas/2e klas kindertjes.
En jij gaat na de vakantie naar de 3e klas ?? :)

• leonardo1504
  • Niet online
S1W schreef op 15 augustus 2002 @ 11:19:
[...]

Misschien dat dit in de loop der tijd zo geworden is, maar in de good old C64 days (ja ik ben oud) noemden alle goede release groepen zich toch echt crackers. Deze heren (ik noem Fairlight, Manowar, Hotline, Triad, etc. etc.) zijn allemaal begonnen als cracker op de C64/Amiga. Toen was de term cracker absoluut niet negatief in de scene (alleen voor de software huizen dan :D ). Ik weet niet wanneer cracker veranderd is in Hacker, maar bij mij heeft het absoluut geen negatief beeld....
jow ik ben ouder dan jij :7 De term hacker bestond al veel langer. Je hebt gelijk dat in de VIC20/C64/ZX80/TRS-80/MSX tijd het onderscheid tussen hackers en crackers ander was dan nu. Een cracker was geinteresseerd in het kunnen kopieren van software en het kraken van kopieerbeveiligingen. Een hacker probeerde bijvoorbeeld meer kleuren tegelijk op het scherm te krijgen dan de hardware van de C64 toestond (!). Hackers probeerden ook op de C64 de meest ingenieuze oneliners te schrijven, een uitdaging die vergelijkbaar is met de nu bekendere "obfuscated C contests". Later werd met flink wat social-engineering en een akoestisch modem ook ingebroken op universiteiten. Alhoewel de termen hacker en cracker niet meer precies hetzelfde betekenen als destijds is de essentie niet veranderd: Hackers worden gedreven door een niet te onderdrukken nieuwsgierigheid en onderzoeksdrang, en willen technologie anders inzetten dan waar het voor ontworpen is. Hackers zijn vaak maatschappelijk betrokken. Crackers zijn geinteresseerd in het omzeilen van beveiligingen op zich, of het kapot maken van dingen die beschermd zijn tegen kapotmaken. Scriptkiddies interesseert het allemaal niks als ze maar kunnen kloten. De dingen die hackers en crackers doen verschillen vaak niet veel van elkaar, het doel waarmee ze het doen wel. Op zich is er niets negatiefs aan de term cracker. Hackers vinden zichzelf vaak intellectueler, thats all. Overigens zijn een heleboel technologische veranderingen in gang gezet door hackers, maar zelden door crackers.

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 17:30

S1W

Ok ok... Duidelijk betoog. Ik denk dat we het allemaal eens zijn over Scriptkiddies. Het onderscheid tussen Hackers en Crackers (ik denk dat het een tot het ander kan leiden) is misschien meer te zoeken in het publiekelijk beschikbaar stellen van software zonder de oorspronkelijke beveiliging (crackers) en het openbreken van beveiligde netwerken, systemen etc. (hackers).

<offtopic> Een hacker probeerde bijvoorbeeld meer kleuren tegelijk op het scherm te krijgen dan de hardware van de C64 toestond (!).

Ja, of het D011 register openbreken zodat er geen borders meer waren, waardoor je dan een DYCP kon laten scrollen, liefst bestaande uit 64 sprites :D </offtopic>

Anoniem: 56317

MSN weet hun systeem wel zo goed te beveiligen dat zelf jij er niet in komt. Het is gewoon onzin dat iemand dat kan. MSN weet zelf wel wat beveiligen is, dus je moet wel heeeeel goed zijn wil je erin! :P

• Shunt

Shunt

Boe

erm ik wil niet veel zeggen hoor maar microsoft is een }:O in beveilegingen :P dat heb ik van een hacker die bij micro bloft werkt jah die werken daar jah ;)

Game PC

Pagina: 1