[OC] Topic op slot; ik zoeken, ad lezen.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[sarcasm mode]
Langs deze weg wil ik Kaj bedanken voor het op slot zetten van de topic:
"Thermaltake Volcano 9 te koop?" met de mededeling:
Pricewatch.. It r0x0rz j00r b0x0rz
[/sarcasm mode]
Misschien komt het doordat ik vrij nieuw ben op dit forum, maar "r0x0rz j00r b0x0rz" begrijp ik niet. Misschien dat iemand dat kan vertalen.

Het enige wat ik eruit kan halen is Pricewatch. Goed, deze geeft idd antwoord op de vraag waar deze koeler te koop is. Maar mijn echte vraag:
Weet iemand een zaak die deze koeler WEL uit voorraad kan leveren?
is nog steeds onbeantwoord. Misschien een beetje onduidelijkheid van mijn kant, maar ik bedoelde dus een winkel waar ik naar toe kan rijden, aan de balie kan betalen en de koeler meenemen. Met postorder heb ik slechte ervaringen dus dat doe ik liever niet.

Tel daarbij op dat op het moment dat ik bij Freezing Hardware keek, deze binnen 2-3 dagen geleverd kon worden. Dus om mij naar de pricewatch te verwijzen is een hele goede hint. Maar helaas lost het mijn probleem niet op.

Maargoed, de topic hoeft niet opnieuw open... Ik wacht wel een weekje... en nog een weekje... en nog een weekje.... zoals ik al een poosje wacht. Of ik koop een andere koeler.

Het is mij in die korte periode dat ik bij GOT kom, terdege duidelijk geworden dat een aantal ads wel heel snel een topic dicht gooien. Dat is ERRUG nuttig om het aantal topics terug te dringen. Immers, hoe minder gebruikers, hoe minder topics. Wordt het weer ouderwets rustig en overzichtelijk. Dat willen we toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Pricewatch.. It r0x0rz j00r b0x0rz
Het wanabee leet taaltje :P

"Pricewatch.. It rocks your box's" ofzo/ongeveer
Weet iemand een zaak die deze koeler WEL uit voorraad kan leveren?
Wat Kaj. bedoeld is dat je dus moet kijken in de pricewatch, daar staan alle winkels welke 'm kunnen leveren tegen welke prijs.
Het merendeel werkt idd via postorder of alleen maar via postorder.
Om het even bot te zeggen; dat *jij* problemen hebt gehad in het verleden met postorder bestellingen , heeft niks te maken met het feit dat je antwoord in de pricewatch te vinden is.

Wil je perse een winkel weten binnen een straal van YY kilomter die 'm op voorraad heeft voor een maximaal bedrag vaan XX EUR , dan zul je scoot of de gouden gids moeten benaderen, want daar is GoT nou niet echt voor bedoeld.

[ Voor 0% gewijzigd door Koffie op 14-08-2002 13:07 . Reden: tiepo ]

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Koffie schreef op 14 augustus 2002 @ 13:05:
Het merendeel werkt idd via postorder of alleen maar via postorder.
Om het even bot te zeggen; dat *jij* problemen hebt gehad in het verleden met postorder bestellingen , heeft niks te maken met het feit dat je antwoord in de pricewatch te vinden is.
In dit geval levert de pricewatch 2 postorder-only bedrijven. Is het dan niet redelijk om een dergelijke vraag te stellen? Wanneer je het niet redelijk vindt, waarom is de topic (die ik enkel omhoog geschopt heb) dan al 2 pagina's lang? In mijn ogen had die dan meteen z'n nek om gedraaid kunnen worden.
Wil je perse een winkel weten binnen een straal van YY kilomter die 'm op voorraad heeft voor een maximaal bedrag vaan XX EUR , dan zul je scoot of de gouden gids moeten benaderen, want daar is GoT nou niet echt voor bedoeld.
Afstand is voor mij geen bezwaar, en een paar euro boven gemiddeld evenmin. En Scoot of de gouden gids weten wel welke winkels hem op voorraad hebben? Ik heb hier in de omgeving al alles afgezocht (dat stond ook in hetzelfde bericht).

Maargoed, in GOT mag ik dus niet vragen of iemand een winkel kent die produkt X direct kan leveren en niet via postorder werkt? Ik zal er rekening mee houden in de toekomst voor ik weer zo'n overijverige communistische politieagent op mijn dak krijg die de topic met een onleesbaar antwoord dichtsmijt. SAMBAL BIJ? (hint hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

als je zo gaat beginnen, dan gaan wij je ook niet meer te woord staan hoor.

Als je een klacht hebt, kun je een mailtje sturen naar kaj@tweakers.net, of hier een topic te openen.

Maar dan wel op een normale en vriendelijke manier graag. Als we het over communistische politieagenten gaan praten, is de lol er voor ons ook af.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.