Leuke kast?

Pagina: 1
Acties:

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10-2025
Ik ben een nieuw systeem aan het bouwen en wil natuurlijk wel een leuke kast. Dat wil zeggen: een big tower 300w atx kast met een deurtje want ik heb een knoei lelijke cd brander en die wil ik absoluut niet meer zien.

Nu vond ik zelf de AOpen HQ08 wel mooi, maar je raadt het al: geen deurtje. Zijn er nog tweakers met goede raad of kan ik beter zelf een geinige schutting er op modden?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Inwin kasten

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook proberen om het frontje van je brander en de lade eraf te halen en deze vervolgens in een leuk kleurtje te spuiten.

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10-2025
Ja, maar als ik dan toch frontjes ga modden, dan ook meteen een zo'n hot rod kast. Maar het liefst gewoon een strakke, kale zuil. :-)

(das dan namelijke ook het enige wat er een beetje netjes uit komt te zien in de buurt van het bureau hehe)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben eigenlijk van gedachten veranderd. Ik denk dat een Midi tower voor mij handiger is. Er zit niet zo veel in mijn 'main' bak, de brander/dvd/dat screamer etc zit toch allemaal in mijn 2e bak.

Ik zoek een midi-tower maar ik wil zo'n lekkere 'vette' midi-tower, zo'n brede ala Shitec-kast.

Alleen dan wel 1tje waar de voeding gewoon horizontaal in de kast zit zoals bij een bigtower (zoals bv bij de Quant-X DL17 Alpha kast, zeer strak ding) zodat ik genoeg ruimte tussen mijn HSF en PSU heb.

Iemand enig idee wat voor kast en waar en hoeveel? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Wat dacht je van deze???
Mooie hydraulische schuifdeur.
300W uitvoering verkrijgbaar.
Prijs: 272,-

Afbeeldingslocatie: http://www.highgreen.nl/scans/adapted/kast_zwart5.jpg

CheMiez.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

mooi zwart :) maar ik zoek eigenlijk zo'n extra-brede midi-tower :) Zo'n "dik ding".
Maar wel 1tje waar de voeding horizontaal zit en niet overdwars want dan zit ie precies boven mijn toekomstige TB 900 met FOP38 erop.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1