Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
Kijk ff of je mobo geen contact maakt met je kast,.. hij zit er misschien bijna tegenaan en bij een stootje maakt ie contact. Ff die rubbere pootjes o.i.d. checken die aan de onderkant van je mobo zitten.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Probeer anders je PC eens te stressen door voorzichtig elke stekker, printplaat, etc. voorzichtig te bewegen en kijken of je zo de foutsituatie kunt opwekken.
Nogmaals voorzichtigheid is wel geboden!
Als ik dat doe terwijl die aan staat hangt die gewoon, een als ik dan reboot krijg ik die piepjesVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:03:
Probeer anders je PC eens te stressen door voorzichtig elke stekker, printplaat, etc. voorzichtig te bewegen en kijken of je zo de foutsituatie kunt opwekken.
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
Verwijderd
mobo eruit en je pc op een niet geleidend oppervlak opbouwen? Op karton ofzo. Of misschien is er wel een schroefje ofzo onder je mobo gekomen wat steeds sluiting veroorzaakt.
Als dat zo is denk ik dat ik gek wordt, ik heb met pc 5 maanden en eerst de cpu kapot en nu het moboVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 14:40:
kheb dat ook gehad....bij mij was m'n mobo toen verrot...
Pagina: 1