Onstabiele PC

Pagina: 1
Acties:

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik heb een probleem met mijn PC. Als ik hem op zijn plaats heb staan werkt hij perfect, zonder ook maar een probleem, maar als ik de PC verplaats of een stootje geef. start die niet meer op en geeft ppppiiiieeeepppp.....piep-piep-piep (geheugen of videoplank ontbreek/defect). maar als ik alles er dan uit haal en er weer in stop. Dan doet die het na lang kloien weer perfect.

Ik vind dit erg ver velend want zo kan ik me PC nooi verplaatsen naar bv. lanparty's :(

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Kijk ff of je mobo geen contact maakt met je kast,.. hij zit er misschien bijna tegenaan en bij een stootje maakt ie contact. Ff die rubbere pootjes o.i.d. checken die aan de onderkant van je mobo zitten.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Probeer anders je PC eens te stressen door voorzichtig elke stekker, printplaat, etc. voorzichtig te bewegen en kijken of je zo de foutsituatie kunt opwekken.
Nogmaals voorzichtigheid is wel geboden!

• comvidnet
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:03:
Probeer anders je PC eens te stressen door voorzichtig elke stekker, printplaat, etc. voorzichtig te bewegen en kijken of je zo de foutsituatie kunt opwekken.
Nogmaals voorzichtigheid is wel geboden!
Als ik dat doe terwijl die aan staat hangt die gewoon, een als ik dan reboot krijg ik die piepjes

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• comvidnet
iemand anders nog een idee?

Verwijderd

mobo eruit en je pc op een niet geleidend oppervlak opbouwen? Op karton ofzo. Of misschien is er wel een schroefje ofzo onder je mobo gekomen wat steeds sluiting veroorzaakt.

Verwijderd

kheb dat ook gehad....bij mij was m'n mobo toen verrot...

• comvidnet
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 14:40:
kheb dat ook gehad....bij mij was m'n mobo toen verrot...
Als dat zo is denk ik dat ik gek wordt, ik heb met pc 5 maanden en eerst de cpu kapot en nu het mobo :'(

Pagina: 1