Toon posts:

block kabelfoon.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje, krijg elke dag stuk of 3 worms via emais van kabelfoon.nl. De aliassen zijn altijd gewijzigd. Is er een manier om alle emails van kabelfoon.nl te blokken, in outlook Express?

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-06 21:01
Download mailwasher van mailwasher.net.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:30

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Bij de berichtregels kan je dat instellen!

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:38

Rival24

I'll Be Back

:r Kabelfoon :r

Deze reactie heeft je een officiële waarschuwing voor Trollen opgeleverd.

[ Voor 0% gewijzigd door Roelant op 15-08-2002 11:42 . Reden: Officiële waarschuwing ]

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 14:43
Het is helemaal niet gezegd dat die problemen in Hilvarenbeek uitsluitend door KabelFoon komen. Zover ik weet is het kabelnetwerk daar *niet* van Kabelfoon/CAIW. Het kan dus ook aan de apparatuur van jullie kabelboer liggen.

Dit zelfde probleem doet zich ook voor in Beekse Bergen.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

EdwinW schreef op 14 augustus 2002 @ 20:37:
Het is helemaal niet gezegd dat die problemen in Hilvarenbeek uitsluitend door KabelFoon komen. Zover ik weet is het kabelnetwerk daar *niet* van Kabelfoon/CAIW. Het kan dus ook aan de apparatuur van jullie kabelboer liggen.

:?

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 20:53
EdwinW schreef op 14 augustus 2002 @ 20:37:

Ik zou eerst maar is mijn roes uitslapen.

• kamerplant
  • Niet online
Tools > Message rules > Blocked sender list.
daar gewoon kabelfoon.nl adden.

Let op: Daarmee blok je dus IEDEREEN die een @kabelfoon.nl emailadres heeft, terwijl waarschijnlijk 1 iemand je maar die worm stuurt.. :P
Zoiets heeft meer met de klanten te maken dan met Kabelfoon zelf :o

🌞🍃

• EdwinW
Zowel de plaatsen Hilvarenbeek als Beekse Bergen (nee, niet die dierentuin) kunnen via Kabelfoon gebruik maken van kabelinternet. In het westland is het kabelnetwerk van KabelFoon/CAIW waar ook kabeltoegang mogelijk is. In de eerder genoemde plaatsen biedt Kabelfoon alleen toegang aan op internet. Het kabelnetwerk zélf bij deze plaatsen is niet van Kabelfoon/CAIW. M.a.w. Kabelfoon is in deze plaatsen afhankelijk van de kwaliteit van het kabelnetwerk en kan *zelf* daar niets aan veranderen.

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Het ligt wèl aan kabelfoon
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ccoppens/Zooi/kabelfooniskut.jpg
De verbinding hier in hilvarenbeek is goed, pas het verkeer naar Naaldwijk is slecht (of iets wat daar tussen ligt.)

Als de verbinding het gewoon niet aan kan hadden ze niet zoveel abonnees aan moeten nemen, heel simpel. Maar kabelfoon is nog niet van mij af... ze leveren nu al 1 maand k*tinternet voor dezelfde hoge prijs en slechte voorwaarden.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:56
Hey, een mede h'beekse kabelfoner. Ik hoor inderdaad ook veel slechte berichten over onze fantastische provider. Kwa snelheid heb ik weinig te klagen, alleen de ping in veel games is veelste hoog..... :(

(ben allang blij dat ik de KPN geen 300 euro per 2 maanden verschuldigd ben)

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Ja, de ping is het ergste, maar de snelheid is tussen 1 uur 's middags en 11 's avonds ook bizar laag (<10 kb/s).

[ Voor 0% gewijzigd door Rival24 op 14-08-2002 21:52 . Reden: <, > whatever.... boeien... ]

• EdwinW
Dat probleem doet zich dan voor ergens tussen jouw PC (niet persoonlijk opvatten) en Kabelfoon. Waarschijnlijk de verbinding tussen H'beek en Naaldwijk. De kabelaars in het Westland (comme moi) hebben nl. wél een goede (snelle) verbinding. M.a.w. de verbinding van Kabelfoon naar internet is niet de bottleneck.

Test op speedtest.nl (Premium):
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Aug 14 2002 om 22:09:42 UTC+0200)

Download : 79.0 KByte/sec
Upload : 13.1 KByte/sec
Connection : 435.0 Conn/min
Ping test Nederland : 33.0 ms
Kabelfoon Lokaal : 74.6 KByte/sec

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Het is alleen overal in Hilvarenbeek zo. Bij Alphega, Yoman en Dominator ook en die wonen in een andere wijk.

• EdwinW
Als de bottleneck tussen H'beek en N'wijk ligt, dan is het helaas logisch dat iedereens daar last van heeft. Volgens Speedtest.nl ligt de snelheid van H'beek het laagst van alle Kabelfoonaansluitlingen. Als je de grafiek ziet, zie je enorme verschillen tussen de diverse plaatsen. http://www.speedsuite.net...9&ReportID=1&TestTypeID=8

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

En wat kan Kabelfoon hier aan doen?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
rival24: je reactie hierboven heeft je een officiële waarschuwing opgelevert, dit is je laatste waarschuwing voor we tot bannen overgaan, zie ook je mail.
Pagina: 1