[UT] skin gemaakt maar hoe in spel te voegen?

Pagina: 1
Acties:

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik heb een skin gemaakt met UT skin maker. Deze heeftie dan opgeslagen als een .utx en een .int bestand. Deze 2 bestanden heb ik in de juiste mappen gezet maar nu moeti k nog de skin te zien krijgen in het spel en kunnen selecteren. Dat wil dus niet lukken. Wat moeti k veranderen in UnrealTournament.ini of in een andere ini van UT om het te laten werken?

Ik heb overigens de search gebruikt en de gehele help van het programma doorgelezen maar dit zorgde ook niet voor een oplossing.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:36

dominic

will code for food

Als je ze in de juiste mappen hebt staan zou UT ze automatisch op moeten pakken. Check de folders dus goed.

Download my music on SoundCloud

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-08-2024
dominicbout schreef op 14 augustus 2002 @ 11:36:
Als je ze in de juiste mappen hebt staan zou UT ze automatisch op moeten pakken. Check de folders dus goed.
Dit werkt dus niet.. ik heb de bestanden ook door het programma zelf laten exporteren naar de goede mappen maar dit werkt ook niet. Er zit ook een optie in die heet Compile to UTX/INT and Install in UT ( wat wel zou werken d8 ik) maar dat werkte dus ook niet...iemand anders?

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

moet je die niet bekenbaar maken in een of ander .int of .ini file??

dus...

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:24 ]

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 16:48

Sponge

Serious Game Developer

onthoud wel dat dit op de meeste servers niet meer werkt;tenzij ze packagesop de server staan (net zoals die verschrikkelijk custom taunts die je niet uitkunt zetten!)

Vroeger, misschien nu ook wel had je een bepaalde server van een clan "Chicken clan" (uit r'dam dacht ik).. daar had je echt kippen rondlopen, en je kon er neits aan doen! zelfs "force default models" werkte niet..
Pagina: 1