Ik heb mijn oude 2e computer naar mijn broertje doorgeschoven die daar een sever van wou maken. Het is een amd k6-2 op een atrend mobo. Tot drie weken geleden draaide deze nog perfect bij mij als 2e pc, tot ik deze verving door een duron. Na drie weken in een doos gelegen te hebben, hebben we van de week een nieuwe kast gekocht (300 watt) en het setje ingebouwd. Opstarten -> geen probleem. Totdat ik de compu uitzette, want daarna wou hij niet meer aan! Je zag ff het lampje van de cdrom knipperen, en dat was het. Na een nachtje uitgestaan te hebben wou hij weer opstarten. Maar na het weer uitzetten wou hij WEER niet aan. En zo gaat het telkens.
Het lijkt wel een soort beveiliging dat hij niet meer aan wilt. Ik dacht eerst dat er mischien stroom weglekte, maar na het uitbouwen van mobo en los van de kast te hebben aangesloten starte hij nog steeds niet op. Dit is het dus niet. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Het lijkt wel een soort beveiliging dat hij niet meer aan wilt. Ik dacht eerst dat er mischien stroom weglekte, maar na het uitbouwen van mobo en los van de kast te hebben aangesloten starte hij nog steeds niet op. Dit is het dus niet. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?