Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 21:30:
ja, maar geloof mij... ik denk dat ze dat hele asp.net binnen 2 jaar weer in de prullenbak kunnen schuiven, omdat iedereen hele hoge investeringen heeft gedaan in [asp] code... dat amper te migreren valt naar asp.net en dat met de huidige mailaise et echt niet opnieuw gemaakt wordt...

Erhm.. Als je een mening hebt over ASP.Net, is het misschien handig als deze gefundeerd is en dit verdient dan misschien ook wel een eigen draadje.
Als eerste: Asp kan PERFECT naast ASP.Net bestaan op dezelfde server; deze kunnen netjes gemixed worden.
Daarnaast is ASP.Net een stuk sneller dan ASP, omdat ASP een scriptingtaal is en ASP.Net (eigenlijk VB.Net / C# / J#) compiled is en dus sneller en vereist een stuk minder resources.
Dat je het niet kan migreren, lijkt me eerder een probleem van jou. Er zijn genoeg tutorials te vinden, waarin duidelijke migratiewerkwijzen zijn beschreven.
Wat ook goed ondersteund wordt, is de complete scheiding van content / code, wat nogal lastig was bij ASP 3.0.
Daarnaast is er een betere ondersteuning van meerdere platformen, i.c. mobiele telefoons. De GUI voor deze 'browsers' is sneller gemaakt dan met ASP.
oowjah sloop dat achterlijke securitgemeimer er ook maar uit.. als mijn gebruikers weten wat ik van ze track komt er niemand meer

Ik denk dat dat wel meevalt hoor.......