weet iemand hoe ik dit kan verhelpen/verwijderen/ongedaan kan maken. Kwam er vanochtend achter
Kan m wel disablen, maar wil m gewoon helemaal wegkrijgen, weet ook niet wier het is
Iemand suggesties?
hehe dit heb ik wel is eerder hier op GoT gezien,.. kan je ook bij em op ze PC?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Zou de eigenschappen maar eens opvragen want volgens mij is dit gewoon je chello gateway (heb je dus wel nodig)
ok ff niet goed doorgelezen kan je hem niet weggooien (rechtermuis)
of je moet eens bij je netwerk eigenschappen kijken.
ok ff niet goed doorgelezen kan je hem niet weggooien (rechtermuis)
of je moet eens bij je netwerk eigenschappen kijken.
dit is gewoon iemand die zijn internetverbinding gedeeld heeft. Dus jouw pc gaat zoeken naar gedeelde mappen en/of verbindingen.
hehe, heb dus geen Chello, heb ADSLvenomous schreef op 14 augustus 2002 @ 10:48:
Zou de eigenschappen maar eens opvragen want volgens mij is dit gewoon je chello gateway (heb je dus wel nodig)
Sorry kwam ik iets te laat achter dat je tiscali hebt
Dus hier heb je niks aan. Heb ook wel eens bij @home dat ik netwerkmappen zie van andere gebruikers.
dat heb ik dus ook niet, heb ADSL via BBNed, maar wil graag weten hoe ik dat icoontje weg kan halenvenomous schreef op 14 augustus 2002 @ 10:50:
Sorry kwam ik iets te laat achter dat je tiscali hebt
Verwijderd
Doe 's in een dosbox een route print, als daar een rare route in staat weggooien, misschien dat ie dan weggaat
nope staat geen rare zooi tussen, maar toch vind ik het vreemdVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 10:59:
Doe 's in een dosbox een route print, als daar een rare route in staat weggooien, misschien dat ie dan weggaat
Pagina: 1