Ceasar, maar dan ander

Pagina: 1
Acties:

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hela,
Sinds een tijdje ben ik weer verslaafd aan Sim-spellen (oa, Transport Tycoon, SimCity 2000 en Ceasar).
Nu heb ik een tijd geleden een soortemet spel gehad, die net zo speelde als Ceasar, maar dan in Egypte. Nu ben ik alleen de naam kwijt van dit spel.
Tevens zou ik graag willen weten welke spellen er nog meer gebaseerd zijn op Ceasar.

Verwijderd

heet dat spel niet "Pharaoh" kkan het helemaal fout hebben maar zoiets dacht ik.

En als je nou toch bezig bent moet je ook ff simtower doen..... zeilig maar zeer verslavend vind ik zelf :P

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
Mja Pharaoh (oid) bedoelt ie.
Maar als je een goed sims spel wilt spelen --> The Sims :9

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Binnenkort komt er nog zo'n Caesar-achtig spel uit, ik dacht dat dat speelde in China

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 09:57:
heet dat spel niet "Pharaoh" kkan het helemaal fout hebben maar zoiets dacht ik.

En als je nou toch bezig bent moet je ook ff simtower doen..... zeilig maar zeer verslavend vind ik zelf :P
Jah, die bedoelde ik!
Nu even snel kijken in de winkel. (Nu maar hopen dat ze em nog ergens in een budgetbak hebben liggen)
SimTower heb ik vroeger tijden lang gespeeld, jammer alleen dat het zo beperkt is...

Verwijderd

ja das wel jammer bij simtower.... anders moet je ff simfarm (boerderij) simant (mierenkolonie) doen die zijn heel oud maar wel lachuh. en weet iemand hoe dat caesar in chine (zeg maar) gaat heten???
Pagina: 1