[request] foto 2e fase staking

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 08:02

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig met een jaarboek, en omdat wij als klas mee hebben gedaan aan de tweede fase hebben wij derhalve toen ook gestaakt. We vonden dat daar natuurlijk een stuk over in moet, in het jaarboek. Afijn, stukje geschreven, maar het ziet er kaal uit. Ik heb me te pletter gezocht, maar ik kon nergens een redelijke foto vinden.
Daarom mijn vraag: zijn er hier nog mensen in de beschikking van een mooie (als in redelijke kwaliteit, het moet nl gedrukt worden) foto van Onze Staking?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 14:07

André

Analytics dude

http://members.lycos.nl/chickspage/index2.htm

Na 2 seconden goegelen...

[ Voor 0% gewijzigd door André op 14-08-2002 09:36 . Reden: 2 sec ]

• Thomix

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
ja, maar daar stonden alleen maar gifjes in een lage resolutie. Het gaat juist om een goede kwaliteit-foto...

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ik snap alleen niet wat dit topic in W&G doet??? Lijkt me helemaal niets met W&G te maken hebben. Meer SG of HK. :)

• Thomix

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
d8, omdat hier juist altijd pics gepost worden en misschien vooral omdat dit webdesign and 'graphics' is en plaatjes geen software zijn en niet iedereen HK access heeft?

kHeb de faq doorgelezen, en niks over pic requests gevonden, dus aangenomen dat het hier kon, maar als het toch niet mag mijn excuses daarvoor dan.

• Thomix

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
d8, omdat hier juist altijd pics gepost worden en misschien vooral omdat dit webdesign and 'graphics' is en niet iedereen HK access heeft?

kHeb de faq doorgelezen, en niks over pic requests gevonden, dus aangenomen dat het hier kon, maar als het toch niet mag mijn excuses daarvoor dan.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Thomix schreef op 14 augustus 2002 @ 10:18:
d8, omdat hier juist altijd pics gepost worden
wat? Pics? Waar? Noem eens een topic hier waar (digicam-)foto's worden geshowed?
en misschien vooral omdat dit webdesign and 'graphics' is en niet iedereen HK access heeft?
en daarom mag jij in dit subforumpje je zooi dumpen? Omdat niet iedereen HK access heeft? Post het in de HK of SG, maar dit vind ik dus wel een beetje wazige reden.
FAQ lezen is niet álles op deze wereld, je kan ook een beetje topics bladeren, de sfeer snuiven, en concluderen dat dit inderdaad niet de plaats if voor pic-requests.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

*in SeM posted*

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:21
Hoort hier niet, en weet niet zeker waar wel eigenlijk. Ik adviseer je toch eens te zoeken met Google, ook op sites zoals www.digitalphotocontest.com kan je foto's vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.