Bose acoustimas 15

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:00
Ik ben van plan om voor m'n Sony-str-db870 een bose 5.1 set aan te schaffen.
Kan iemand zeggen of dit een verstandige keuze is?

Ik ben namelijk een jaar of 15 geleden ook eens wezen kijken voor een
bose speaker setje, maar vond het toen nogal tegenvallen.

Inmiddels zijn we toe aande derde generatie, dus het is heel goed mogelijk
dat de onvolkomenheden van toen er nu niet meer inzitten.

De bedoeling is dat ik er dvd video, audio cd en superaudio cd mee ga beluisteren.

Sony str-da870 : http://www.audioworld.nl/nl/dept_21.html
Bose acoustimas 15 : http://www.bose.nl/home_audio/ht_speakers/am15/

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:24

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

De meeste AV bezoeker vind Bose maar weinig soeps voor wat je er voor betaald. Ik deel die mening eigenlijk wel, het geluid is naar mijn mening te verdeeld en niet erg 'compleet'. Heb altijd het idee dat er wat ontbreekt. In het ideale geval neem je pilaar speakers, maar soms kan dat gewoon niet, neem dan in ieder geval full range speakers als surround speakers en een sub voor de ondersteuning. Als je te veel rust op je sub kan het zijn dat de fabrikant er te veel geluid door wilt laten produceren, waardoor je de sub kan plaatsen en het geluid uit z'n verband gerukt lijkt.

Bose lijkt me in principe geen slecht merk, dus laat je ook weer niet teveel door mijn mening of de mening van anderen hier beinvloeden. Ik zou zeker adviseren veel alternatieven te gaan luisteren, eerst richting het systeem je wilt gebruiken (full range speakers, of sub-satteliet systeem) en dan in die prijsklasse en type goed luisteren naar wat de verschillen zijn - geluid blijft subjectief en afhankelijk van smaak. In dit geval, jouw smaak.

Succes!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.