Ik heb mijn pc gister geupgrade met een abit kr7A-raid, AMD xp1800!!!!
Alles werkt goed totdat ik mijn hercules fortissimo II installeer met geluk kan ik de setup doorlopen en werkt het mixapparaat. Nadat ik reboot en in windows XP kom hoor ik heel even het opstartgeluid en daarna loopt de boel kei hard voor 100% vast!!!!!! Enigste mogelijkheid om dan nog lekker te kunnen werken is dan de kaart uit het pci slot verwijderen . Heb al veel dingen geprobeerd etc zoals
1 meerdere pci sloten geprobeerd
2 via latency patch (wat het precies is weet ik niet)
3. via 4 in 1 patch
4 netwerkkaart erruit en alleen de geluidskaart erin
5 tja diverse keren xp opnieuw erop gezet
Ik ben echt hopeloos ben tot diep in de nacht doorgegaan en nu alweer opgestaan! verdorie in mijn oude asus board liep deze geluidskaart als een speer!
Is er iemand die mij kan helpen?
Ben er achtergekomen dat ie past vastloopt zodra windows een geluidje afspeelt!
heb alle geluiden uigezet in configuratiescherm dus kan wel werken met xp maar ja kan dus geen geluid afspelen anders loopt ie vast
demm nietmand die iets erop te zeggen heeft.. demm demm
Alles werkt goed totdat ik mijn hercules fortissimo II installeer met geluk kan ik de setup doorlopen en werkt het mixapparaat. Nadat ik reboot en in windows XP kom hoor ik heel even het opstartgeluid en daarna loopt de boel kei hard voor 100% vast!!!!!! Enigste mogelijkheid om dan nog lekker te kunnen werken is dan de kaart uit het pci slot verwijderen . Heb al veel dingen geprobeerd etc zoals
1 meerdere pci sloten geprobeerd
2 via latency patch (wat het precies is weet ik niet)
3. via 4 in 1 patch
4 netwerkkaart erruit en alleen de geluidskaart erin
5 tja diverse keren xp opnieuw erop gezet
Ik ben echt hopeloos ben tot diep in de nacht doorgegaan en nu alweer opgestaan! verdorie in mijn oude asus board liep deze geluidskaart als een speer!
Is er iemand die mij kan helpen?
Ben er achtergekomen dat ie past vastloopt zodra windows een geluidje afspeelt!
heb alle geluiden uigezet in configuratiescherm dus kan wel werken met xp maar ja kan dus geen geluid afspelen anders loopt ie vast
demm nietmand die iets erop te zeggen heeft.. demm demm
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2002 08:46 . Reden: hopeloos probleem ]