Toon posts:

Geen Megaflush bij UD / THINK

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,

Zoals sommige van jullie al vernomen hadden was ik bezig om een mega flush op te zetten voor UD / THINK om er voor te zorgen dat DPC daar een keer op de 1e plaats zou komen te staan.
Doordat hier naar mijn idee te weinig animo voor is lijkt het me dan ook niet handig om te doen.
Mede hierin meegenomen de opmerkingen van een aantal DPC'ers die melde dat dit uiteindelijk wel een hoop werk is.
Uiteraard heb ik het een en het ander eens getest en inderdaad is het nogal omslachtig om met UD / THINK en UD_Monitor een megaflush te doen.
Daarbij ook nog eens meegenomen de problemen die UD op dit moment heeft lijkt het me dan ook niet handig.
Tevens heb ik nog eens zitten rekenen, en bijna heel DPC (UD) had mee moeten doen om die 1e plaats te halen, en dat lijkt me nu echt onmogelijk.
Mocht iemand anders nog een idee hebben of een suggestie dan hoor ik het graag.

Zelf vind ik het erg jammer dat het niet door kan gaan, maar tja...... zo gaat dat in het leven.
Hopelijk krijgen we nog een hoop nieuwe members erbij, zodat we die top 5 ooit eens kunnen gaan halen.

Verwijderd

klopt, maar we kunnen toch wel een kleine doen bedenk ik me nu, gewoon afspreken, iedereen vult gewoon zijn buffers, en op 25 augustus ofzo gooit iedereen die dat kan zijn ud mon leeg, daar wil ik wel aan meewerken. dan word je alleen geen 1e, maar vooruit, korer bij de top5 is ook leuk :)