• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:42
Hoi,

de laatste tijd heb ik wat probleempjes met mijn Siemens s45..soms als ik een smsje krijg..en ik wil hem openen dan vraagt die of die gewist moet worden. Ik kan dan het smsje niet lezen.

Als ik hem dan uitzet en weer aandoe..en ga naar me inbox krijg ik niet het aantal smsjes dat er staat maar ../.. (ipv 15/1 bv)
Ook zijn dan de namen van de personen die het smsje gestuurd hebben weg en staat hun nummer er.

Ook raak ik wel eens smsjes kwijt, als ik bv Balloonshooter zit te spelen en ik krijg een smsje, (tenminste ik hoor het piep-piep geluidje) , als ik dan d'r uit ga, en in me inbox kijk..staat er dus geen nieuwe.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en een oplossing hebben gevonden?

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je nog garantie? Zo ja: terug! Zo nee: uhmz ... :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:49
Nieuwe/andere firmware proberen?

• McMiGHtY
Hoe kom ik daar aan?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Whatever.

Verwijderd

ik heb ook met mijn nokia 8210 problemen hiermee, als ik een smsje krijg en die dat wil lezen, zegt ie "sim-kaart invoeren aub" als ik het dan nog 2 keer probeer opent hij mijn inbox wel maar staan er ook alleen maar nrs, best irritant en als ik dan uit mijn berichten box wil gaan valt mijn telefoon uit :? fout van nokia of moet ik gewoon een nieuwe telefoon kopen ?

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dat ../.. als je hem net aan hebt is gewoon dat betekend dat ie nog niet alle smsjes in het geheugen van de telefoon geladen heeft net als je je telefoonboek opend als je je foon net aan hebt

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:13

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb mijn s45 voor de 2de x terug gestuurd. Ding liep de hele tijd vast (ook met nieuwe firmware) daarbij kreeg ik gem beschadigd terug. Siemens prachtige telefoons maar de service.....

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• McMiGHtY
Had je ook het probleem dan dat die smsjes niet wil laten lezen maar alleen wissen en je ze kwijt raakt?

Pagina: 1