Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.
Voor welk doel!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
hij heeft kenbaar nog nooit een dergelijk contract voor ogen gehad en wil gewoon een voorbeeld contractje...
(Maar als je ergens gaat werken: hoe minder erin staat hoe beter het voor jou is
Heb contracten gehad van 3 pagina's en contracten van 12 pagina's.
Wie zeikt er danVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 08:26:
jongens zit m niet zo af te zeiken...
In dat laatste geval lijkt het me vreemd als je niet weet hoe een contract eruit ziet, maar goed.
Verwijderd
Mijn reactie is misschien een beetje overtrokken, maar kijk maar eens naar zijn history-posts. Vandaar dat ik benieuwd was voor welk doel hij het contract nodig had....Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 08:33:
ik bedoelde te zeggen dat je niet zo moeilijk moet doenen ik had het niet over jouw maar over die reactie erboven
btw: jongens is meervoud, dus snap de reactie van Yogho wel
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 08:26:
jongens zit m niet zo af te zeiken...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
maareh ik wil ook weleens zo'n contractje zien (puur uit intresse)
nogmaals: wat voor een contract? Een huurcontract voor het kopieerapparaat in de kantine van een webdesignbureau?Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 10:14:
okay! sjees ben net wakker zeg *pakt eerste bak koffie*
maareh ik wil ook weleens zo'n contractje zien (puur uit intresse)
Verwijderd
Overigens is het een misverstand dat omdat iets in je contract staat en je het hebt ondertekend dat dat dan ook bindend is. In veel contracten staan namelijk dingen die gewoonweg niet rechtsgeldig zijn. Dan kun je het tien keer ondertekenen met je moeders bloed, maar geen rechtbank die het accepteert.
Een voorbeeld hiervan is het stuk met alles waarvoor je ontslagen zou kunnen worden. Vaak is maar een klein deel hiervan daadwerkelijk rechtsgeldig.
/me is van mening dat de mensen die dit soort documenten opstellen should be tracked down and shot
Verwijderd
Als je zelf websites gaat maken voor klanten, dan denk je toch ook na over je contracten....
Uit die twee zinnen kan ik namelijk niet uitmaken, dat de topicstarter ook al 10 minuten nagedacht heeft over hetgeen wat hij wil...
Mocht hij er wel over nagedacht hebben, laat hij maar aangeven wat hij heeft. Dat kan altijd aangevuld worden.
Dan denk ik nier dat jij uitgenodigd gaat worden voor de volgende W&G meeting waar ik ook kom.Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 11:05:
/me is van mening dat de mensen die dit soort documenten opstellen should be tracked down and shot
Volgens mij gaat het idd om een contract voor de levering van een dienst en niet om een arbeidsovereenkomst.
Je hebt algemene voorwaarden en die kun je bij veel design bedrijven op hun website vinden. Het contract zelf is als het goed is een boekwerk waarin precies staat wat er uitgevoerd gaat worden.
Verwijderd
google naar modelcontract website design
Was het eerste wat in mij opkwam
Ik zit het al in het mededelingen forum, cutter is voorlopig niet is staat om als mod te functioneren en we zoeken nog een tijdelijke vervanger voor hem. Dit is moeilijk omdat iedereen bang is voor blues. Waarschijnlijk zal cutter over twee maanden weer kunnen lopen.
Het staat wel in blues' notes
Ik betwijfel of iemand hier op een publiek forum de contracten van zijn baas laat zien aangezien we allemaal geloof ik wel het woordje geheimhouding erin hebben zitten. Via de rechtswinkel kun je hier wel veel informatie over krijgen en een starters setje bij de KVK doet ook wonderen
Meestal overleg je eerst met een klant, vervolgens ga je intern informatie in winnen over hoelang alles gaat kosten om te bouwen, vervolgens stel je een offerte en een plan van aanpak achtig iets op en laat de klant het ondertekenen.
|{ brrr }] |
Verwijderd
Verwijderd
daar heb ik ook nog nooit problemen mee gehad...bigoldie schreef op 15 augustus 2002 @ 01:07:
riskant.... dan moet je wel veel vertrouwen hebben in je klanten..... Als ze je vern**ken ben je de l*l.
tis gewoon een stukje mensenkennis bij de meeste mensen voel je het wel aan of het wel/niet zwart op wit moet worden vastgelegd